Vakantiepark

Waardeloos. Vies , lawaai ,mini huisjes

Xxx
12-8-2018
  • Onderkomen4

Huis voor 6 personen . Kamer veel te klein. Je kan net met 2 personen op de bank , en dan staan er dus nog 2 stoeltjes. Waar nummer 5 en 6 moeten zitten??? Euhm misschien bij de buren ? En als hoofd welnes cq hotel medewerkster , ben ik echt enorm geschrokken van de hygiëne!!! Vies vies vies . Op blote voeten lopen is absoluut niet verantwoord. En omdat we een lang verblijf hebben geboekt, moest dit eerst alles grondig schoon gemaakt worden. Het park zit volledig vol met overvolle huisjes met Oostblok medewerkers , die luidruchtig het bezit in nemen van het hele park. En de echte zaken mensen die normaal willen over nachten zijn er de dupe van, aangezien die op andere parken door deze lui niet meer welkom zijn. Er wordt ook maar 1 handdoek geleverd waar je de hele week je mee moet redden. Bah bah . De sauna in het huisje is te doen als je hoog kan springen en goed kan bukken en slank bent. Vakantie gevoel? Nee hier niet!!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voorlopig niet meer.

Wim
30-5-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Een lang pinkster weekend door gebracht in 1 van de nieuwere bungalows.Huisje was schoon,vaatwasser te klein en het park vol met oostblokkers zelfs in het nieuwe gedeelte terwijl ze er andere jaren alleen op het oude gedeelte zag.Voor ons reden om dit park in vervolg te mijden.

Gedateerd, vies en extra kosten

Fvvelzel
3-5-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Oud en gedateerd huisje. Niet schoon. Park zit vol met buitenlandse arbeiders. Hottub erbij maar de schoonmaakkosten krijg je achteraf. Belachelijk!

Gereisd Met vrienden in april 2018

Niet 6 persoons ingericht

Gezin van 6
19-9-2017
  • Activiteiten6

Goed was 't zwembad ernaast: Splash. De sauna in 't huis was lekker. Mooie ruime tuin. Slecht: 5 zit plekken op bankstel terwijl we een 6 persoons huis hebben gehuurd. Vaatwasser was ieniemini: moest 3x per dag aan. Matrassen gleden steeds uit elkaar. Douchewater liep hele badkamer door. Wel handdoekken gehad van het park om een dijk te creëren rond de doucheplek. Park zit vol met 'permanente-harde-werkers' geen last van gehad maar geeft geen vakantiesfeer op t park. Op het park zelf alleen een klimrek en tafeltennistafel gezien. Maar goed dat ze samen werken met camping ernaast.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Villapark POLENVAART

Nel
1-8-2017
  • Onderkomen9

Kan het niet anders verwoorden dan vreselijk. Dat dit zich nog een vakantiepark mag noemen snappen wij niet. Het is een immigranten dorp. Men kijkt nergens naar! Er wordt hard maar dan ook veel te hard gereden kinderen kunnen niet veilig buiten spelen om over de vervuilde speeltuin maar niet te spreken. Fort Oranje 2????

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Nooit meer

Paul
5-7-2017

Dit is geen vakantiepark maar een woongebied voor buitenlandse gastarbeiders. Doordat deze mensen door je terras lopen bestaat er geen privé sfeer. Bij de vijver staan soms wel zeven personen bij het vissen te buurten en dat is dan naast je gehuurde bungalow.

heerlijk bijgekomen

Maria
28-6-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

we hebben een fijn weekend in een comfort bungalow door gebracht. Kinderen hebben zich vermaakt bij splesj. in de omgeving van alles te doen. Wij hadden ook een overkapping op het terras hierdoor konden we langer buiten blijven. Huisjes zijn niet heel groot maar wel compleet en prima schoon. Je kan ook een skelter bij de receptie huren, hartstikke leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

voortijdig vertrokkenen - nooit meer

M
6-6-2017
  • Activiteiten1

Huisjes zien er aan de buitenkant nog aardig uit maar van binnen vies en gedateerd. Vaatwasser ter grootte van een oven. vieze douche, geen thermostaatkraan. Blij dat het mooi weer was want binnen met 6 personen in dit kleine hokje is niet te doen.van plan om het Pinksterweekend (vrijdag t/m dinsdag) te blijven maar na 1 nacht van 2 uur slaap vertrokken. Volop Polen, snachts veel lawaai tot een uur of 4 en sochtends een slapende dronken man in de speeltuin. Niet heen gaan. Prima als je een park op deze wijze verhuurd, maar verhuur het dan niet meer aan toeristen / mensen met kinderen of rustzoekers. Dit is totaal anders dan de website aangeeft

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Nooit meer

van Oers
14-5-2017
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Vanwege een verbouwing zochten we voor een periode van 6 weken een tijdelijk onderkomen. We dachten dit gevonden te hebben in Villapark Panjevaart, Na 2 weken kunnen we concluderen dat dit een hele slechte keuze is geweest,

Doordat het park rijkelijk gevuld is met werklui uit oost-europese landen is er de hele dag tot laat in de nacht veel lawaai, muziek en overlast. Van een rustig vakantiepark is geen enkele sprake Juist om 's avonds een beetje bij te komen van het klussen dachten we een rudtig plekje gevonden te hebben, maar dat is het totaal niet.

Dat dit park zichzelf de termen rustig en rustiek toeschrijft is schromelijk overdreven. Hiervan is op geen enkele manier sprake. Mocht je dit park overwegen dan zou ik dat zeer sterk afraden.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Panjevaart in Hoeven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Panjevaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.