Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantHoevenCampings HoevenCamping Molecaten Park Bosbad Hoeven

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven

NederlandNoord-BrabantHoeven

We hebben de beste aanbieders voor Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 397 reviews

• 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Noord-Brabant bij Hoeven ligt Molecaten Park Bosbad Hoeven. Het park beschikt over een zwemparadijs waar het erg druk kan zijn, want deze is ook toegankelijk voor daggasten. Verwacht daarom ook geen rustig park, maar wel een gezellig park met goede faciliteiten. Ga fietsen of wandelen in de omgeving of breng een bezoek aan de Efteling.

401 Reviews over Molecaten Park Bosbad Hoeven

• 8John de Klerk17-04-2022

Een No-go, tenzij je alleen van koud vlees houd.

Bistro Ons Caat op het park is een NO-GO! Eten is koud en smaakloos. Je ontvangt op je bord alleen het bestelde vlees (2 menu's bestaande uit een schnitzel en sate van kippendij-2 stokhes) Nooit meegemaakt, ziet er niet uit. Alle toebehoren moet je erbij bestellen met als reden "voedselverspilling". Of, is de echte reden, een gigantisch verdienmodel. Absoluut niet voor herhaling vatbaar. We hebben de helft laten staan en afgerekend. Binnen 15 minuten Euro 44,00 afgerekend en vertrokken. Alles in de directe omgeving is een aanbeveling! Een dure ervaring, alleen een dunne schnitzel en 2 kippendijsatéstokjes t.w.v. nog geen Euro 7,50. Het park, zwembad en omgeving is geweldig!!!! Absoluut komen!

• 9Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Peremans16-04-2022

Kleine aanpassingen en dan top

Top camping..maar wel wat opmerkingen. Sanitair prima schoon, chapeau. Zorg alleen voor muziek in het toilet gedeelte. Wat een stilte en dat wordt verstoord door degene die op het toilet zit. Geen pretje. Caat. Prima bediening en ben echt geen zeikerd, maar wat een prijzen voor...de ochtend broodjes..(klein en duur) en een bv een pizza. 12.50 voor wat deeg met uit en salami. Komaan. Geen supermarkt op de camping, dus ik haal de broodjes voortaan in Hoeven. Vijver mag wat schoon worden gemaakt, alsmede de minigolfbaan. Speeltuin is behoorlijk gedateerd. Zwembaden waanzinnig. Ruimte top. Personeel top. Echt een camping dat nog stappen kan maken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Fam de Vries23-10-2021

fantastisch

Wij verbleven in een Woodpecker plus chalet die bij aankomst erg goed was schoongemaakt. Het chalet was erg ruim en van alle gemakken voorzien. De bank was ideaal. De matrassen van de bedden waren naar onze mening wat te hard maar dat hebben we op een creatieve manier met dekbedden opgelost. Jammer dat het weer niet zo best was zodat we weinig hebben kunnen fietsen maar d.m.v. autoritjes hebben we genoten van de prachtige omgeving en de rust.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Fam. Rempt29-09-2021

Genoten

Het is een groot park met een camping en verspreid chalets. Wij stonden op het lavendelveld en hadden een mooi en schoon chalet. Met vaatwasser , nette badkamer. Hebben veel gefietst in de omgeving. We hadden het erg getroffen met het weer.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Charlotte27-08-2021

Valt enorm tegen, veel onrust en lawaai

Vakantie met kinderen (6, 12 en 14)Sanitairgebouw was netjes en schoon. Werd meerdere malen per dag grondig schoon gemaakt. Waterspeelpark was geweldig voor de kinderen. Meerdere leuke glijbanen en zeer ruime en leuke speeltuin ernaast. Kampeerplek was ruim genoeg. Gezellig wat drinken was niet mogelijk 's avonds, restaurant al vroeg dicht personeelstekort. Dit was de enige horeca. Daar kon je ook in de ochtend verse broodjes kopen voor een verschrikkelijke dure prijs. 4 croissantjes voor 5 euro!!! Geen winkel oid voor de boodschappen op het park. Een soort snoepautomaat bij de hoofdingang waar je een wc rol, tandenborstel e.d. kon kopen. Supermarkten op 2,5 km was prima te doen. Voor oudere jeugd/volwassen niets te doen. Douchen/ wassen en de droger werken middels chipkaart die je kan opladen. Veel onrust op de camping en tot laat in de nacht lawaai, geschreeuw en muziek van andere type mensen dan ons (om het maar zo te omschrijven)

• 3Eetgelegenheden
  • 9Sylvester Gielis24-08-2021

Ondanks slecht weer een leuke vakantie

• Sanitair super netjes+ elke dag leuke animatie activiteiten + Mooi zwembad+ Leuke visvijver+ Camping is netjes+ Leuke binnenspeeltuin - graag meer shows willen zien. - geen winkeltje - geen binnenzwembad Een leuke camping. Sanitair was netjes. Jammer van het kut weer anders hadden we een geweldige vakantie gehad. Met 3 kinderen, 2 jaar, 6 jaar en 8 jaar.
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6Joyce24-08-2021

Leuk Vakantiepark!

Prima vakantiepark. Was wat huiverig na het lezen van de slechte recensies, maar kan me hier niet in vinden. We zaten in een 4 pers sta caravan woodpecker. Deze was weliswaar wel wat aan een update toe,maar wel netjes. Zwembad is hartstikke leuk voor alle jeugd, er wordt voldoende georganiseerd. Zijn er problemen, dan helpen de medewerkers je keurig en erg vriendelijk. Als ik dan toch een minpunt moet geven is het dat er veel te weinig wasmachines zijn, 4 op zo'n grote camping is echt veel te weinig!

• 5Vrielink24-08-2021

Had er meer van verwacht

Vakantie met kinderen (13 en 16)Sanitair was schoon en goed. Waterspeelpark super mooi. Helaas geen binnenzwembad zoals aangegeven ten tijde van boeken van onze vakantie.Campeer plek ruim genoeg. Auto op de centrale parkeerplaats gezet. Gezellig ‘S avonds wat drinken niet mogelijk. Ons Caat,enige horeca, al om 20.00 uur dicht. Geen winkel oid voor de boodschappen op het park. Supermarkten op 2,5 km was prima te doen. Restaurant en snackbar al vroeg dicht. restaurant overdag maar gedeeltelijk open ( ivm personeelsgebrek) Voor oudere jeugd/volwassen niets te doen.Douchen/ wassen en de droger werken middels chipkaart die je kan opladen. Broodjes kan je van te voren bestellen maar erg duur.

• 2Eetgelegenheden
  • 5Peter24-08-2021

Zeer slechte plaatsen met verkeerslawaai

Fantastisch zwemplezier en grotendeels mooie camping maar wij kwamen terecht aan de rand waar zeer lawaaige wegen zijn waar je op slechts luttle meters afstand van oorverdovend verkeerslawaai staat ! Op zijn minst zou de camping daar een geluidswering moeten maken, want verblijf daar ontneemt je alle rust en plezier.

• 6Staat v/h sanitair
  • 2Jeroen24-08-2021

Wij gaan zeker nooit meer terug.

Animatie zeer matig en de meeste leden van het animatieteam niet enthousiast.Veel pubers waardoor veel geluidoverlast. En in iedere zin gebruikten ze wel een scheldwoord.Zwembad is top. Sanitair is oud en het stinkt. Personeel receptie prima. Constant rijdende auto's op het parkHangere pubers bij het toiletgebouw. Geen controle vanuit de camping in de avond en nacht.

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar