Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Bosbad Hoeven voor je op een rij gezet:

289 reviews over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in het Nederlands

Prima camping

Dirk
9-6-2018

Prima camping. Grote plekken en schoon sanitair.

Splesj is een super waterpark; leuk voor jong en oud.

Campingwinkel is daarentegen een aanfluiting; voor zo’n grote camping mag je meer verwachten.

Ook catering kan levendiger

Leuke glijbanen, rumoerige camping

Anoniem
28-5-2018

Zwembad Splesj een aanrader, wel was het erg druk met veel groepen.

Jammer dat de campinggasten niet exclusief van het zwembad gebruik mogen maken.

Wij hebben verbleven in chalet Pioen. Netjes chalet met veranda. Avond en nacht was er veel rumoer op de camping op de velden naast ons en door groepen jongeren die over de camping aan het heen en weer lopen waren. Helaas werd hier geen actie op ondernomen door de beheerder.

Over het geheel genomen hebben wij een prima weekend gehad en hebben onze kinderen zich heel goed vermaakt op de glijbanen van het park.

Wij komen zeker terug!

Rita van Tongeren
22-5-2018

Mooie camping, schoon sanitair en geweldig waterpark!

Veel te duur voor wat je ervoor krijgt.

ali
    10-5-2018

Deze camping voldoet niet aan de voorstelling die ze maken, de * zijn ze niet waard. Er is geen variërend animatieprogramma, echt te simpel voor woorden.

Er is geen noemenswaardige winkel aanwezig. Er is geen avondprogramma in de bar. Kortom voor de 65 plussers is het hier goed toeven, maar voor gezinnen echt niet optimaal. Visvijver ligt vol troep, continu vast met de haak. Er is geen toezicht controle op de jeugd die zich misdraagt.

Super leuk, komen zeker terug

CGroesbeek
    9-5-2018

De accomodatie was ontzettend schoon bij aankomst.

Super leuk zwembad zijn hier vaak geweest door het moooie weer.

Personeel heel vriendelijk en super klantvriendelijk.

Geen animatie team gezien terwijl onze vakantie in de meivakantie was.

Tegenvaller

Hans
    8-5-2018

Het is alleen nog om het zwembad te doen. De rest is niets meer. Speeltuin is sfeerloos en is gedateerd en ook het natuurbad is nu een ongezellig zandvlakte.

Onbekend
    4-2-2018

Het animatie was super leuk met de kinderen en er was ook genoeg animatie voor kinderen maar ook voor de tieners. Zwembad is goed onderhouden. Wc’s en douche zijn goed schoon. Plaatsen zijn heel ruim en netjes. De mensen op de camping zelf zijn ook gezellig, geen overlast van mensen/jongeren. Voor kinderen zijn er genoeg speel gelegenheden en tieners vermaken zich ook goed.

Het is een super park!

Leuke vakantie

Nicky
    16-12-2017

Op zich is Bosbad Hoeven in onze ogen een camping die van ons de omschrijving "Ok" zal krijgen. Leuke speeltuin en buitenzwembad. Binnenzwembad is niet bijzonder maar wel verouderd. Indoor speeltuin is een beetje een aanfluiting. Verdere faciliteiten niet echt gebruikt. camping veldjes zijn prima maar ligt op zandgrond wat maakt dat hoe je de toiletgebouwen ook schoonmaakt ze altijd snel vies ogen. Eigenlijk is ons weekend prima maar niet bijzonder geweest

Nooi naar toe

Jaap
    8-11-2017

Het is het geld niet waard als je de keus heb in wat ander doen zwembad buiten oke

Zwembad binnen viez ouden troep je ziet de arsbest isolatie wit uit het dak komen

Wc gebouw schoon netjes

Auto's op de camping en ook de busjes van het bosbad zelf reiden als gekken heb zelf kids maar ik ga overal mee naar toe veelse bang dat ze van hun fietsjes worden gereden

Animatie wel oke alleen verveeld het snel we zaten er 3 weken en heb in die tijd regelmatig het zelfden knutsel voor bij zien komen

Restaurant is echt niet de moeiten waard frietend sta je zomaar 1 uur in de rij er was een glazenkast kapot waar je je eten achter kan stallen en die heeft de hellen vakantie zo geweest en het winkeltje is echt een flop korton gewoon weg blijfen hier op camping graftombe

A. Dorland
    23-10-2017

Bosbad hoeven is een top camping wij komen er nu al heel wat jaren en elke jaar kiezen we weer voor deze camping.

Dit jaar hebben we weer erg genoten van alles , het zwembad de camping zelf en natuurlijk van het animatieteam die elke dag weer klaar staan voor de kinderen.

Zo enthousiast dat ze zijn. Onze kinderen staan sochtends op en het eerste wat ze zeggen is mogen we naar molly en caatje?!!

Er is genoeg te doen voor jonge kinderen maar ook voor oudere kinderen. Animatie programma staat altijd vol leuke dingen en van sochtends tot savonds staan ze daar met een grote lach... op deze camping vervelen ze zich nooit.

Super jammer dat de tijd zo snel vliegt en dit seizoen er alweer opzit maar voor volgend jaar hebben we al geboekt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in Hoeven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven scoort een 6.97 uit 10 op basis van 292 reviews.