Tijdelijk €25 aanbetaling

Molecaten Park Bosbad Hoeven

We hebben de beste aanbieders voor Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 407 reviews
+17

6.3VoldoendeScore uit 407 reviews
  • 7.2Staat v/h sanitair
  • 4.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Noord-Brabant bij Hoeven ligt Molecaten Park Bosbad Hoeven. Het park beschikt over een zwemparadijs waar het erg druk kan zijn, want deze is ook toegankelijk voor daggasten. Verwacht daarom ook geen rustig park, maar wel een gezellig park met goede faciliteiten. Ga fietsen of wandelen in de omgeving of breng een bezoek aan de Efteling.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

407 Reviews over Molecaten Park Bosbad Hoeven

• 6Mailbox001017-09-2022

Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Voorseizoen 2022! Kamperen is vrijheid, blijheid, weg van de stress en vooral samen leuke dingen doen. Het boeken van een voor, hoog of naseizoen is voor vele medekampeerders een extra beleving. Helaas, niet bij Molecaten camping Bosbad Hoeven. "Het management" denkt daar heel anders over. Plotsklaps, sinds de 3e week van het voorseizoen 2022, ben je een weekend afwezig, je stroomkabel word uit de kast gerukt en voorzien van een "STROOMKLEM", een EXTERNE ampèremeter in een opvallende dichtgesailde blauwe plastic zak. Wil je vertrekken, STOP eerst melden bij de receptie. In no-time,?? binnen 4 uur komt "het management" himself langs om je eigen stroomkabel te "bevrijden". Je krijgt een beperkt aantal KWh (150) "gratis". Stroom voor grootverbruikers kost slecht maximaal €0,25 per KWh. Bij Molecaten een uitgesproken kans om de kampeerder uit te buiten. Je betaalt minimaal het 3-voudige t.o.v. thuis. In het voorseizoen 2022 was de hele c

• 1Anouk Stoof03-09-2022

Ontzettend slechte service

De receptie heeft een fout gemaakt tijdens onze boeking voor een familie weekend. Ik had 3 huisjes naast elkaar aangevraagd voor 3 gezinnen en dit werd telefonisch ook aan ons bevestigd. Toen we aankwamen op het park kregen we 3 huisjes, ver uit elkaar, wat super onhandig was omdat we kleine kinderen hebben die we in de gaten willen houden als ze in de avond op bed liggen. Door de fout van Molecaten was dit helaas niet mogelijk. Ik heb gesproken met Peter van Ostaden, de Parkmanager, en in plaats van naar mijn verhaal te luisteren en excuses aan te bieden, trok hij mijn verhaal in twijfel. Own up your mistake! Een compensatie had niet eens nodig geweest als jullie het op een normale manier hadden aangepakt, maar dit is dus helaas niet gebeurd.

Naast deze vervelende gebeurtenis hebben wij ook kapot beddengoed ontvangen. Al met al een grote teleurstelling. Wat een leuk familie weekend had moeten worden, kreeg een negatieve nasmaak

• 7angel!18-08-2022

leuke camping

Ik beoordeel niet snel goed..maar op 3 punten na vind ik het een top camping..! alleseerst de positieve punten: het is schoon,ruime staanplaatsen,en voor het eerst een camping wat leuk is voor tieners! Tieners vallen snel buiten de boot maar op deze camping is het een walhala voor tieners..ook het animatie team vergeet deze groep niet!

De minpunten: Ik mis echt een winkeltje op het park!!! echt een must have! punt 2: de wespen!! doe er aub iets aan,denk aan wespenvallen/dichte prullenbakken etc. Ook is het te druk in het zwembad door gasten van bujten af! punt3: organiseer ook wel meer voor volwassenen (er was maar 1 avond met dj voor volwassenen ..terwijl het een groot suc6 was) uit verveling word er feestjes gebouwd in het toiletgebouw door volwassenen!

• 1Eetgelegenheden
  • 7Heidy de Rijke15-08-2022

Fijne vakantie, maar....

Brabanttent was mooi ruim. Heerlijk veel schaduw was met deze warmte fijn! Schoon sanitair, top! Minpunten: zwembad door daggasten echt te vol, voorzieningen vroeg dicht, 23 uur stil wordt niet gehandhaafd, douches gevaarlijk warm!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Wendy14-08-2022

Mooi park!

Erg leuke vakantie hier gehad! Grote staanplaatsen, mooi onder de bomen dus weinig last van de zon. Veel animatie voor tieners en ook voor de volwassenen redelijk veel animatie. Zwembad erg groot en mooi, enige minpunt is dat er 2000 mensen per dag van buitenaf mogen komen en als de tickets uitverkocht zijn dan lig je hutje mutje en erg lange wachtrijen bij de glijbanen. Dat zou ik graag anders zien. Voor de rest alles prima, volgend jaar komen we zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7angel09-08-2022

leuke camping voor tieners

Ik beoordeel niet snel goed..maar op 2 punten na vind ik het een top camping..oke 3 puntjes dan! alleseerst de positieve punten: het is schoon,ruime staanplaatsen,en voor het eerst een camping wat leuk is voor tieners! Tieners vallen snel buiten de boot maar op deze camping is het een wahala voor 12+ ook de animatie richt zich op deze leeftijd (op veele campings word deze groep over het hoofd gezien) Oke de minpunten: Doe aub iets aan de wespen "wespenval,dichte prullenbakken etc) Iets meer vertier voor volwassenen (uit verveling werd er een party in het toilet gebouw gehouden) restaurant: caat. Trekt niet veel..jammer! minder drukte van bujtenaf: het zwembad was op mooje dagen niet leuk..veeeeel te druk met dagjes mensen die hele tuinsets inslaleren! (max aantal gasten) O nog een minpunt : een WINKELTJE!

• 7Marianne24-07-2022

Camping goed, maar geen logeetjes gewenst

We hebben gebruik gemaakt van een zg voorjaarsarrangement. 4 Personen, 10 dg. 2 personen en 20 dg 2 personen. Camping en sanitair prima. Wel veel last van de naastgelegen weg, die als racebaan gebruikt word. Het arrangement was aantrekkelijk qua prijs, maar 2 nachten logeren van onze kleinkinderen van 5 en 7 koste ons € 70,00 extra en voor 4 weken stroom moesten we € 70,00 bijbetalen terwijl we niks extra's zoals bv een airco hebben gebruikt. Dus voor ons niet voor herhaling vatbaar. Onze dochter kwam met man en 3 kinderen een uurtje zwemmen, € 85,00 pling kassa..

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8J en D21-07-2022

Heerlijke vakantie gehad

Ruime camping, fijn zwembad, netjes huisje (Pioen). Leuk animatie team en leuke verschillende activiteiten. En heel veel grote vissen in de vijver.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8M van M16-07-2022

Heerlijk genoten met ons gezin!

Pluspunten - Heerlijk zwembad - Divers animatieprogramma - Ruim opgezet park - Schoon chalet

Minpunten - Dure wifi - Chalet te krap voor lange/brede mensen of 6 persoons gebruik - Spel organisatie animatie verbeteren, de groepen zijn soms te groot voor de activiteit. Animatie raakt hierdoor overzicht en structuur kwijt. - Extra betalen voor sommige activiteiten. Verplichte betaling met pin met een falende WiFi/internetverbinding. In het hoogseizoen voorspel ik veel irritatie - Water in de douche kan alleen te heet of te koud. Erg gevaarlijk, kan leiden tot verbranding!

• 7Eetgelegenheden
  • 8John de Klerk17-04-2022

Een No-go, tenzij je alleen van koud vlees houd.

Bistro Ons Caat op het park is een NO-GO! Eten is koud en smaakloos. Je ontvangt op je bord alleen het bestelde vlees (2 menu's bestaande uit een schnitzel en sate van kippendij-2 stokhes) Nooit meegemaakt, ziet er niet uit. Alle toebehoren moet je erbij bestellen met als reden "voedselverspilling". Of, is de echte reden, een gigantisch verdienmodel. Absoluut niet voor herhaling vatbaar. We hebben de helft laten staan en afgerekend. Binnen 15 minuten Euro 44,00 afgerekend en vertrokken. Alles in de directe omgeving is een aanbeveling! Een dure ervaring, alleen een dunne schnitzel en 2 kippendijsatéstokjes t.w.v. nog geen Euro 7,50. Het park, zwembad en omgeving is geweldig!!!! Absoluut komen!

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar