Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven

Nederland, Noord-Brabant, Hoeven

7Goed

• 6.3Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Bosbad Hoeven voor je op een rij gezet:

Meer camping info

In Noord-Brabant bij Hoeven ligt Molecaten Park Bosbad Hoeven. Het park beschikt over een zwemparadijs waar het erg druk kan zijn, want deze is ook toegankelijk voor daggasten. Verwacht daarom ook geen rustig park, maar wel een gezellig park met goede faciliteiten. Ga fietsen of wandelen in de omgeving of breng een bezoek aan de Efteling.

376 reviews over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven

• 7Alex24-08-2020

Mooie basic camping met ruimte plaatsen

Wij zijn een weekje op de camping geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. Sanitair werd 3 keer per dag schoon gemaakt, maar het was er redelijk druk waardoor het soms leek dat het snel weer vies was. 2 kleine storingen gehad bij ons verblijf, maar werd snel opgelost door de technische dienst. Waterpark was ook leuk alleen soms heel druk in deze coronatijd en de rijen voor de glijbanen werd geen afstand gehouden. Restaurant heeft ook een goede upgrade gehad, oud maar wel een stuk beter dan dat het eerst was! Jammer van het kleine winkeltje en de dure broodjes. Wel vaak overlast van hangjeugd in de avond.. Hopelijk is dat niet altijd zo, want het lijkt soms net een jongeren camping, beveiliging deed er ook niet echt moeite voor. Binnenzwembad kan wel een upgrade gebruiken.. gebouw is op, en de binnenzijde ook. Al met al, prima vakantie gehad.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Wim21-08-2020

Gezellige camping

Leuke camping.. Vaste gasten zijn begaand met het park. Was gebouwen zijn er netjes en worden 3 x pd schoongemaakt.. Kan op de wisseldagen goed merken dat er nieuwe mensen komen.. Rijden hard en volgen de bebording niet..als je ze erop aanspreekt krijg je een grote mond of een rare blik. Leuke mensen op de receptie.. Gelijk het vakantie gevoel.. Mij ervaring.. Mooie..Nette en gezellige camping

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Mike19-08-2020

Prima camping met verbeter punten

Kan mij gedeeltelijk vinden met de negatieve recensies mbt de drukte bij Splesj icm corona. Enorme drukte terwijl de camping vooraf aangaf dat er niet veel dag gasten zouden mogen komen. In een " normaal" zouden wij nimmer naar Splesj gaan gezien de enorme drukte die er nu al heerste. Qua animatie diverse leuke activiteiten gezien zoals bosbad drijft, wipe it out en schuimpartij die helaas vanwege noodweer in het water viel. Toilet gebouwen schoon en de camping an sich ook. Grote staplaatsen(eekhoorn) met volop zon. Enkele keren wat luidruchtige avonden maar niet overdreven ernstig. Winkeltje en voetbalveld(zandvlakte) kunnen wel een upgrade gebruiken. Ons is het prima bevallen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2Michel18-08-2020

Waardeloos

Pluspunt is het zwembad Minpunt erg veel overlast van jongeren. Gaat door tot diep in de nacht. Handhavers van de camping die aangeven geen tijd te hebben hier wat aan te doen. Geen camping voor ouders met kleine kinderen

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 6Henri18-08-2020

Mooi zwembad, camping mag opknapbeurt gebruiken

We hebben 4 nachten met de caravan op Vos 6 gestaan. Jammer dat we aan de doorgaande weg met veel autoverkeer stonden en niet op een veldje. Onze kleine kinderen en wijzelf hebben genoten van het zwembad Splesj. Vooral het nieuwe Turtle Island is mooi, maar wel koud water. Wel erg veel herrie van pubers en er wordt door de camping te weinig toezicht hierop gehouden. Ik vind veel delen van de camping echt verouderd, zoals de speeltuin, het vlot, het binnenzwembad (uit jaren ‘70 volgens mij) en de bestrating. Wel hele ruime plek, maar ik vind de camping te duur voor wat je ervoor krijgt.

• 5Fam17-08-2020

Wat een drukte!!! En lawaai

De splesj zou leuk zijn - als er véél minder mensen waren. Jeetje. Afgeladen vol en vooral nu met corona echt apart dat het zo vol ligt. Elke avond groepen pubers (van de vaste huisjes) die rondrijden en schreeuwen en hun muziek op een speaker hebben...

De plekken zijn groot en veel schaduw. Sanitair schoon, maar wel gillende mensen met boxjes enzo.

Kom hier niet voor je rust! Te duur ook.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 5Calimalu16-08-2020

Splesj leuk, staplaats in schaduw en oordopjes mee

Staplaats Das 42. Dit veld is met teveel schaduw. Wij zaten op zonnige dag in de trui,de rest van camping liep nog in korte broek.Ruime plek.De weg liep kort achter onze plek langs. Knetterende uitlaten de hele dag door. Wij hebben oordopjes gekocht! Sanitair werd in deze periode nog goed bijgehouden. Desinfectie voor toiletbril is fijn. Waarom geen dispensers aan de muur? Douchen met prepaidkaart. Werkt goed. Winkel is niks.Broodjes via de app bestellen, laat maar.Wij haalden brood bij Lidl op 3km rijden. Animatie weinig van gezien, behalve schuimparty met DJ; leuk! Binnenbad fijn voor uurtje vermaak; zeer eenvoudig. In de avond veel jongeren zwervend over de camping met muziek en lawaai. Veel vaste jaarplaatsen. De jeugd daarvan laat blijken dat de camping "van ons is" . Splesj leuk. Corona, geen maatregelen gezien, maar ging goed. Niet drukste periode. Ieder gebruikte zijn verstand.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Truus16-08-2020

de camping staat in een mooie bos omgeving wasgebouw werd een paar keer per dag goed schoongemaakt maar de campeerders zelf maken het zeer vies.Het is een herrie maar dat weet je op een camping maar om gelijk de vaste campeerders daarvan de schuld te geven dat vind ik onzin want je kan niet zien of iemand op vakantie is of vast is en dat is ook met te hard rijden hoe kan je aan een auto zien wie of wat is..Bij de receptie word je goed geholpen en je word zeker niet uit gelachen. het zwembad kom hier al jaren maar het was nu rustig vergeleken in de jaren zonder corona zo ongeveer 10.000 als je nu naar het strand zou gaan lig je nu met ongeveer 50.000 a 100.00 en mensen zijn zelf verantwoordelijk voor de 1.5 meter en hoeven ze geen agenten neer te zetten.En de schoonmaaksters komen dan wel uit polen maar praten en verstaan gewoon nederlands de zeep pompjes worden steeds bij gevuld maar de kinderen pompen ze leeg

• 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2020

• 5Raymond15-08-2020

Geen camping maar openlucht-kroeg: nooit meer!

Mijn dochters hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad. Zorgwekkend is dat er nauwelijks maatregelen en voorzieningen ter voorkoming van Corona zichtbaar waren. De algemene staat van de camping is rommelig. Veel troep op straat en slecht onderhoud. Ook heb ik mijn verbaast over de talloze campinggasten om mij heen die rondom sta-rafels en opgestapelde kratten bier tot 1.30 ‘s nachts hun Brabantse nachten luidkeels aan het vieren waren. Hier wordt door de camping geen actie tegen ondernomen. Geen uitzondering , maar van meerdere kampeerplaatsen om ons heen.

• 6Fam Max Noek14-08-2020

Eens maar niet nog een keer

Vandaag terug gekomen van camping basbad hoeven. Een mooi mobile home op een gezellig veld met veel kinderen. Het animatie team was bedroevend slecht, inschrijven op een veldje waar een tafeltje staat. Een enorme rij met kinderen die regelmatig niet mee kunnen doen omdat het vol is. Het is een jong team dat nog niet zo lang geleden zelf mee deed met de animatie. Zwembad veel te druk. Met een balletje in t zwembad spelen mag niet vanwege corona, maar iedere ochtend zitten er twee medewerksters met een schuursponsje de zwembadrand schoon te boenen en spoelen de sponsjes uit in het water, hygiene!!! Badmeesterst die met elkaar zitten te kletsen en niet opletten bij de glijbanen of aan de andere kant, de duikplanken. Veel te druk in t zwembad, zodat het zwemwater in de middag eerder frituurvet dan zwemwater is. De speeltuin wordt bevolkt door pubers en laten de jongere kinderen op het luchtkussen. Al met al een éénmale ervaring.

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200