Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Bosbad Hoeven voor je op een rij gezet:

302 reviews over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in het Nederlands

Voor ons nooit meer!

Nico
13-8-2018

Het is dat wij ons zoontje van 6 1/2 beloofd hadden naar het splasj te gaan, anders hadden we 2 uur na aankomst alweer vertrokken. Er heerste wat ons betreft een onprettige sfeer op de camping met veel "asociale" jonge lui, welke erg luidruchtig waren. Daarnaast vonden wij het "tokkie" gehalte extreem groot op de camping, jammer genoeg werd ons dat al in zeer korte tijd duidelijk. Maargoed iedereen is anders en dat moet je respecteren.

Na een bezoekje aan het toiletgebouw, zagen wij al op tegen het douchen, wat een vies oud gebouw. Het was er ook echt heel smerig. Overal viezigheid op de wanden, toiletpapier op de grond etc.

Splasj ziet er leuk uit op de foto, maar in het echt viel het ons erg tegen. Heel vies, ook in het water, de trappen naar de glijbanen etc.

Toezicht op het park, zijn veel jonge gasten, die de hele tijd zelf met hun telefoon bezig zijn. Totaal geen idee hebben van wat er rond hen gebeurden veel chagrijnige gezich

Niet meer voor ons

Chantal
12-8-2018

Wij hebben 2 weken op de camping gestaan. Wij hebben wel wat puntjes.

Wij hebben onze dochter van 4 niet alleen op de camping durven laten fietsen. De auto’s rijden behoorlijk hard. Zelfs een x slippende banden gehoord. Ook na 23.00 rijden er nog gewoon auto’s. Ook het winkeltje valt tegen. Onze voortent is nog groter. En dat voor zo’n grote camping. Ook het zwembad zijn we niet veel geweest in de bloedhete dagen. Aangezien er meer mensen van buitenaf binnen komen dan er campinggasten zijn, was het bijna onmogelijk om in het water te springen. Ook de rijen bij de glijbanen waren niet normaal. Ik zou zeggen campinggasten eerst en vervolgens vol = vol. Wij zullen deze camping niet adviseren aan vrienden en bekenden. Deze camping is meer voor kinderen vanaf 12. Aangezien iedereen daar met een box onder zijn armen loopt en harde muziek draait. Wij zoeken volgend jaar weer een kindvriendelijke camping

Niet nog eens!

W
11-8-2018

Kampeerplekken redelijk groot, splesj top alleen gedateerd en veel vuil in het water, teveel daggasten bij mooi weer met als gevolg lang wachten en weinig toezicht. Verders zoals vele beschrijven: animatie is ver te zoeken en valt in herhaling. Sanitair vies al doen de medewerkers erg hun best (2hr om n hele camping bij te houden is belachelijk!). Binnen zwembad erg gedateerd. Geen winkeltje. Snackbar te klein. Weinig prullebakken of brandblussers. Veel seizoeners, incl "hun" overlast. Personeel is wel heel behulpzaam en vriendelijk.

Gedateerd, splesj redt de camping.

Wouter
7-8-2018

Zonder splesj zou je hier niet gaan staan. Sanitair is prima echter kan je de temperatuur van de douche niet reguleren wat bij ons inhield dat de kinderen er niet onder konden staan omdat het te warm was.

Restaurant is een veredelde snackbar met beperkte kaart, geen bediening op het terras maar zelf halen aan de bar, dat terwijl we de enige aanwezigen waren.

Splesj is ook voor dagjes mensen die met het mooie weer massaal komen, wat inhoudt dat het ontzettend druk is in het waterpark en je voor de glijbaan met gemak 20 minuten moet wachten. Als het slecht weer is ben je op het binnenzwembad aangewezen die erg gedateerd is zoals eigenlijk de hele camping. Winkel assortiment is voor zo'n grote camping bedroevend.

Personeel is erg vriendelijk.

Al met al kan ik het aanraden als je met mooi weer puur voor splesj komt en geen moeite hebt met het feit dat het hoogstwaarschijnlijk erg druk zal zijn.

Leuk maken met dagjes uit.

Gaby
4-8-2018

Allereerst willen wij laten weten dat het splesj park prachtig was.

Helaas was dit bijna het enige.

Om te beginnen bij de snackbar/ winkel/ bakker. Zeer onvriendelijk personeel klein en on overzichtelijk. Geen supermarkt op zoon grote camping ook nogal vreemd. Sochtends tasjes kwijt met bestelde broodjes. Dan Het binnen speelparadijs daar missen gewoon hele plateaus zodat kinderen bij sommige stukken een end naar beneden kunnen vallen. Geen personeel achter de bar en Bij de activiteiten is helaas ook niet aan airco gedacht. Het aller ergste was voor ons de aanleg van het straat werk waardoor onze oudste van 4 een paar keer het vel van haar knieën en handen is gevallen en onze kleinste van bijna 2 haar hele gezicht in elkaar is gevallen door de tegels die echt absurt liggen over de hele camping. Uiteindelijk hebben wij besloten 4 dagen eerder te vertrekken.

Erg naar de zin gehad

Laura
3-8-2018

Super camping, echt waterparadijs

Leuk, spetterend vakantiepark met super personeel!

Fam. Vd sterren
1-8-2018

Leuk vakantiepark met spetterende attracties, het spleshpark buiten was genieten met deze temperaturen. Het zwembad binnen voldoet maar heeft een update nodig. Leuke enthousiaste medewerkers of het nu het entertainment team, de poetsploeg, de receptiemedewerkers, winkelpersoneel of de badmeesters waren iedereen deed ontzettend zijn best om het je naar de zin te maken. Het huisje was netjes.

Er zijn bij het spleshpark wel te weinig wc's en daardoor waren deze ook niet altijd even netjes, toen we dit doorgegeven hadden was er wel al 5 minuten later iemand aan het poetsen, dus dit werd wel meteen opgepakt!

Wij hebben genoten van een heerlijk, verfrissend en spetterend weekend, waarvan de schuimparty wel het hoogtepunt was voor onze dochter.

En toen we naar huis wilden gaan en onze auto niet wou starten werd er naar de receptie gebeld en kwam er meteen een medewerker met auto en startkabels om ons weer op weg te helpen.

Nooit meer!

Sonja Braafhart
29-7-2018

Het park viel helaas erg tegen. Vooral het restaurant erg slecht. Voor ons helaas geen tweede keer.

Negatieve dingen overheersen helaas

Joyce
25-7-2018

Op zich een mooie camping. Op sommige veldjes echt mooie grote plekken. Echter een aantal negatieve kanten, die ervoor zorgen dat ik echt niet meer terug ga.

Er worden zoveel dagjesmensen het zwembad binnen gelaten dat er voor de campinggasten eigenlijk veel te weinig ruimte overblijft om lekker te kunnen zwemmen of van de "stoerdere" glijbanen af te gaan. Het zou beter zijn om daar een maximum aan te stellen, ook op dagen dat het zo warm is als nu.

Daarnaast rijdt er een ijscoman 's avonds om elf uur/half 12 nog op het terrein rond, waarbij een keer bij de andere kant van de camping beginnen blijkbaar te veel gevraagd (op ons veld nooit voor 10u/half 11).

Toiletten spoelen het papier erg slecht weg, dus je moet vaak eerst nog een keer doorspoelen voor je kan gaan plassen. Ook is het vaak niet schoon.

Winkeltje stelt weinig voor, klein assortiment. Snackbar slechte kwaliteit eten en al dicht om 23u ook als er bijv. karaokeavond is.

topvakantie

wendy
3-7-2018

wat hebben wij hier een super vakantie gehad,mooi veld schoon sanitair en goed personeel,en als topper een mega zwemparadijs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in Hoeven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven scoort een 6.87 uit 10 op basis van 302 reviews.