Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Bosbad Hoeven voor je op een rij gezet:

283 reviews over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in het Nederlands

Onbekend, 4-2-2018

Het animatie was super leuk met de kinderen en er was ook genoeg animatie voor kinderen maar ook voor de tieners. Zwembad is goed onderhouden. Wc’s en douche zijn goed schoon. Plaatsen zijn heel ruim en netjes. De mensen op de camping zelf zijn ook gezellig, geen overlast van mensen/jongeren. Voor kinderen zijn er genoeg speel gelegenheden en tieners vermaken zich ook goed.

Het is een super park!

Leuke vakantie

Nicky, 16-12-2017

Op zich is Bosbad Hoeven in onze ogen een camping die van ons de omschrijving "Ok" zal krijgen. Leuke speeltuin en buitenzwembad. Binnenzwembad is niet bijzonder maar wel verouderd. Indoor speeltuin is een beetje een aanfluiting. Verdere faciliteiten niet echt gebruikt. camping veldjes zijn prima maar ligt op zandgrond wat maakt dat hoe je de toiletgebouwen ook schoonmaakt ze altijd snel vies ogen. Eigenlijk is ons weekend prima maar niet bijzonder geweest

Nooi naar toe

Jaap, 8-11-2017

Het is het geld niet waard als je de keus heb in wat ander doen zwembad buiten oke

Zwembad binnen viez ouden troep je ziet de arsbest isolatie wit uit het dak komen

Wc gebouw schoon netjes

Auto's op de camping en ook de busjes van het bosbad zelf reiden als gekken heb zelf kids maar ik ga overal mee naar toe veelse bang dat ze van hun fietsjes worden gereden

Animatie wel oke alleen verveeld het snel we zaten er 3 weken en heb in die tijd regelmatig het zelfden knutsel voor bij zien komen

Restaurant is echt niet de moeiten waard frietend sta je zomaar 1 uur in de rij er was een glazenkast kapot waar je je eten achter kan stallen en die heeft de hellen vakantie zo geweest en het winkeltje is echt een flop korton gewoon weg blijfen hier op camping graftombe

A. Dorland, 23-10-2017

Bosbad hoeven is een top camping wij komen er nu al heel wat jaren en elke jaar kiezen we weer voor deze camping.

Dit jaar hebben we weer erg genoten van alles , het zwembad de camping zelf en natuurlijk van het animatieteam die elke dag weer klaar staan voor de kinderen.

Zo enthousiast dat ze zijn. Onze kinderen staan sochtends op en het eerste wat ze zeggen is mogen we naar molly en caatje?!!

Er is genoeg te doen voor jonge kinderen maar ook voor oudere kinderen. Animatie programma staat altijd vol leuke dingen en van sochtends tot savonds staan ze daar met een grote lach... op deze camping vervelen ze zich nooit.

Super jammer dat de tijd zo snel vliegt en dit seizoen er alweer opzit maar voor volgend jaar hebben we al geboekt!

Nooit meer

F wisse, 16-9-2017

Het zwem gebeuren is het enige dat leuk was.

Daar leunt ook heel bosbad hoeven op, de rest viel erg tegen.

Erg veel zwerfvuil , vuilnisbakken vol en troep ernaast.

Ook in en bij de visvijver veel troep.

Veel rumoer en aso 's op camping, veelal jongeren

Sanitair goed schoon maar helaas niet voor lang.

Slechte camping winkel, erg klein en duur.

Leiding , vaak erg inconsequent, bijv. Kinderen terug sturen die geen begeleider hebben

En jongeren die te oud zijn door laten bij een kinderspeelplaats die daar

Vervolgens de kleintjes gaan zieken.

Ik kan nog wel ff doorgaan.

Leuke week gehad

Hanneke, 27-8-2017

Super leuke chalet aan een gezellig veld.

Binnen zwembad aan de kleine kant.

Horeca gelegenheden mogen vernieued en aantrekkerlijker gemaakt worden.

Prima camping

Bert, 19-8-2017

Nette verzorgde camping. Na de recensies waren wij wat huiverig geworden maar daar klopt niks van. Het sanitair is schoon hoewel er hier en daar wel wat schimmel op de kitranden aanwezig is. Het animatieprogramma is over het algemeen prima en voor ieder wat wils. Het binnenbad is niet erg groot en bijzonder en zou gemoderniseerd kunnen worden. Echter het buitenbad is geweldig mooi. Onze kinderen van 2 en 4 hebben zich prima vermaakt. Er is buiten geen pierebadje maar die heb ik absoluut niet gemist omdat de sproeiers erg leuk zijn. Asociaal gedrag zijn wij niet tegengekomen, soms wat luidruchtige jeugd maar dat heb je op elke camping.

+ net sanitair

+ prima campeerplaatsen incl voorzieningen elektra, water en riool

+ vriendelijk personeel

+ mooie binnen speeltuin bij slecht weer

- geen horeca bij de binnenspeeltuin. Bij slecht weer geen bakkie koffie voor de ouders

- winkel niet echt aanwezig. Maar de AH is op 2km afstand

- geen speeltuintje op de campeerplekken

Splesh home alles aanwezig wel wat dingen gehad die kapot waren maar die werden gelijkt vervangen of gemaakt. Personeel is allemaal vriendelijk. Buiten zwembad leuk bij goed weer. Binnen bad vies en veroudert en personeel loopt er gewoon met buiten schoenen in niet echt fris. Café en restaurant oud en straalt niks uit en is weinig te beleven. Winkeltje stelt niks voor en is erg prijzig. Animatie team zijn erg aardig maar de Kids vinden het erg saai.Veel de zelfde activiteiten en wat de Kids wel leuk vinden daar mochten ze niet aan mee doen omdat het 12+ was dus dat viel zwaar tegen. Binnen speeltuin ook niet gezellig je kan als ouder niet ergens bijzitten met een gezellig drankje. De Kids hebben zich wel vermaakt maar helaas niet zoals anders voor ons geen tweede keer meer.

Goed verblijf gehad in de Splesj home, jammer dat je voor de Wifi moet betalen, maar gelukkig is het signaal goed. Sanitair is schoon en de keuken heeft voldoende om comfortabel te kunnen koken etc.

Fiets gehuurd op het park, band lek gereden en kon zonder gedoe een nieuwe ophalen. Het enige wat mijn kinderen hebben gedaan was het zwembad bezoeken, animatie was er voor hen wel (11+), maar het park is toch meer geschikt voor kleinere kinderen. Buitenzwembad was leuk, binnen is het al snel druk en warm omdat het klein is. Horeca is matig. Vrouwen bij de snackbar zijn niet erg gastvrij. Campingwinkel is klein, heb de boodschappen altijd bij de Lidl in t dorp (Oudenbosch) gedaan. Receptiepersoneel is vriendelijk, bij t zwembad ook. Voldoende toezicht.

Goed park

Jan klaas pieter, 7-8-2017

Mooi park maar bij het zwembad liggen erg veel eikels en erg harde dingen en dat doet pijn aan je voeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in Hoeven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven scoort een 6.99 uit 10 op basis van 286 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: