Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven

Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Bosbad Hoeven voor je op een rij gezet:

307 reviews over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat een schitterend Park

Anja van der Rijk
9-9-2018

Voor rust, natuur, fietsen en wandelen is het voorseizoen uitermate geschikt.

In het hoogseizoen is het geweldig vertoeven met kinderen . Vooral met mooi weer is Splesj the place to be!

Er is een top-team dag en nacht in de weer om het iedereen naar de zin te maken en de boel schoon te houden.

Natuurlijk is het dan lui druchtiger op een top-camping met vertier voor alle leeftijden.

Op elke plek ter wereld waar mensen in grote groepen vakantie vieren is wel eens overlast. Iedereen is dan wat losser dan anders.

Dit jaar was het door de hitte grote droogte nog pittiger om de baden en sanitair schoon te houden . We gingen immers allemaal met droge grassprietjes aan onze voeten het zwembad in en de glijbanen op.

Dat gaf elke dag een smurrie! Maar het was genieten met die hete lange zomer.

Nu in het na-seizoen kan je weer lekker van de eekhoorntjes en konijntjes genieten.

Kortom: Volgend jaar weer terug in dit geweldige park !

Leuke familie camping

Dirk Bonnes
2-9-2018

Super naar me zin voor al voor de kinderen bingo was goed geregeld leuke prijzen en aardige blonde dame die alles in goede banen leidt. Zwembad buiten goed met alle glijbanen veel vertier leuke speeltuin. Een aantal keer in het restaurant gaan eten prijs kwaliteit top. Binnen bad oud maar wel Schoon.

Is zeker geen aanrader,ons zien ze zeker niet meer

Ontevreden klant
30-8-2018

Wij staan op een seizoensplaats, maar zouden nooit meer terug willen komen. Het binnenzwembad en kleedhokjes zijn echt vies en verouderd. Er lag zelfs poep in het binnenbad, toen wij dit gingen melden aan de redders, kwam er zelf geen reactie en bleef de poep in het bad. In het buitenzwembad is het veel te druk door de dagtoeristen die ook toegang hebben tot in de splesj gebeuren, waardoor het lang aanschuiven is voor de glijbanen. Als men in de sanitaire blok binnenkomt, ruikt het naar urine. Achterin het park staan heel wat verloederende stacaravans. Wat frituur/restaurant betreft is dit ook geen aanrader. En veels te veel lawaai ginder van jongeren die ‘s avonds laat nog rondhangen met muziek en luidruchtig zijn. En bij melding van problemen krijg je zelfs geen gehoor van de directie. Wij zijn blij dat dit seizoen achter de rug is en verlangen al naar volgend jaar op onze nieuwe camping.

☀️Gewoon heerlijk☀️

P en R en kids
28-8-2018

Wij waren hier de eerste 2 weken van augustus. Het is gewoon een leuk en gezellig park, leuke en gezellige medewerkers. Wat ik ook plus punt vind is dat er een goede nachtbeveiliger aanwezig is. Wij maakte snacht een melding van overlast, binnen 15 min. Was het muisstil toppie ☺️.

Wij vonden alleen jammer dat de wegen op de camping zo slecht waren. Ons zoontje was lelijk gevallen met zijn fiets. Dan is het wel jammer dat je nergens terecht kan voor pleisters in de avond maar de beveiliger was zo lief deze uit zijn auto te halen. Misschien tip: avondwinkel?

Waterpark is echt heerlijk, alleen hierom blijf je al. Dan na het zwemmen even relaxen in het park waar kids kunnen spelen. Alleen voor de grote van de camping zou een flink winkel niet verkeerd zijn.

Verder volgend jaar weer....🤗

VERSCHRIKKELIJK

T.A. Oostdijk
24-8-2018

Wat een puinhoop. Staan hier voor het eerst ( en het laatst) op een seizoensplek. Hard rijden is hier de norm. Leiding en personeel doen er geen malle moer aan. Mensen gesproken die al jaren hier staan. Enige reactie die je krijgt: Wen er maar aan gaat al jaren zo. Snackbar en kampwinkel zijn een aanfluiting. Dan elders patat halen. het wordt letterlijk uit je handen gereden door een auto met haast. Verhaal halen bij de bestuurder en je krijgt een officiele waarschuwing van de leiding. Dan wel!!. (kampeer meer dan 40 jaar nog nooit een waarschuwing gehad). Personeel LIJKT begripvol maar steken lachend een mes in je rug ( figuurlijk). Zwembad gedateerd en zwaar overbevolkt. Douchen? Je staat LETTERLIJK met je rug tegen de muur onder een bloed hete waterstraal die niet is te stellen( bij een hittegolf). Twee fietsen gestolen (waarvan 1 weer gevonden). Aangeven bij de receptie is zinloos. KORTOM NIET DOEN JE WORDT BELAZERD.

Nooit meer

Vanderlinden
22-8-2018

Na een weekje op een bed en breakfast camping te hebben vertoefd zouden we er een weekje Bosbad Hoeven achteraan plakken. Die week werden 2 dagen omdat zelfs de kinderen instemden toen we het idee opperden om naar huis te gaan. Sfeerloze en gedateerde camping. Veel seizoensplaatsen waar hele families de hele dag bij de caravan zitten met daarbij behorende geluidsoverlast. Sanitair was schoon maar douches koud. Zwembad leuk voor een dag verder is er niets te beleven. Binnenzwembad deed me denken aan het zwembad bij ons in het dorp waarin ik in de jaren 80 les heb gehad. Wij hebben al regelmatig een ANWB top camping bezocht maar daar mag en kan deze camping absoluut niet mee vergeleken worden. Voor ons nooit meer.

Prijs en aanbod in goede verhouding.

Cornelia
19-8-2018

Een grote familiecamping met een enorm zwemparadijs. De camping is netjes en de plekken zijn ruim, goede voorzieningen op de plek (elektra en water toe-/afvoer). Het zwemparadijs was met de warme dagen enorm druk, misschien een idee om voor campinggasten extra openingstijden te houden. Verder voldoende toezicht in het zwemparadijs en vriendelijk. Viezigheid in het zwembad moeilijk tegen te houden met zulk weer en vele mensen. De snackbar/winkel mag ruimer en groter in vergelijking met de grote van de camping, 's morgens lekkere warme broodjes en vers brood. Het sanitair is goed, voldoende en schoon. Tip voor de ijscoman om het rondje te wisselen, maar lekker ijs.

Anwb topcamping?....echt niet!

Fred
17-8-2018

Anwb zegt topcamping ...onbegrijpelijk! Inspecteur is niet verder geweest dan t waterpark op een rustige dag vrees ik. Camping met veel vaste gasten die alleen maar lawaai maken. Nee dit was de eerste en tevens de laatste keer!

Voor ons nooit meer!

Nico
13-8-2018

Het is dat wij ons zoontje van 6 1/2 beloofd hadden naar het splasj te gaan, anders hadden we 2 uur na aankomst alweer vertrokken. Er heerste wat ons betreft een onprettige sfeer op de camping met veel "asociale" jonge lui, welke erg luidruchtig waren. Daarnaast vonden wij het "tokkie" gehalte extreem groot op de camping, jammer genoeg werd ons dat al in zeer korte tijd duidelijk. Maargoed iedereen is anders en dat moet je respecteren.

Na een bezoekje aan het toiletgebouw, zagen wij al op tegen het douchen, wat een vies oud gebouw. Het was er ook echt heel smerig. Overal viezigheid op de wanden, toiletpapier op de grond etc.

Splasj ziet er leuk uit op de foto, maar in het echt viel het ons erg tegen. Heel vies, ook in het water, de trappen naar de glijbanen etc.

Toezicht op het park, zijn veel jonge gasten, die de hele tijd zelf met hun telefoon bezig zijn. Totaal geen idee hebben van wat er rond hen gebeurden veel chagrijnige gezich

Niet meer voor ons

Chantal
12-8-2018

Wij hebben 2 weken op de camping gestaan. Wij hebben wel wat puntjes.

Wij hebben onze dochter van 4 niet alleen op de camping durven laten fietsen. De auto’s rijden behoorlijk hard. Zelfs een x slippende banden gehoord. Ook na 23.00 rijden er nog gewoon auto’s. Ook het winkeltje valt tegen. Onze voortent is nog groter. En dat voor zo’n grote camping. Ook het zwembad zijn we niet veel geweest in de bloedhete dagen. Aangezien er meer mensen van buitenaf binnen komen dan er campinggasten zijn, was het bijna onmogelijk om in het water te springen. Ook de rijen bij de glijbanen waren niet normaal. Ik zou zeggen campinggasten eerst en vervolgens vol = vol. Wij zullen deze camping niet adviseren aan vrienden en bekenden. Deze camping is meer voor kinderen vanaf 12. Aangezien iedereen daar met een box onder zijn armen loopt en harde muziek draait. Wij zoeken volgend jaar weer een kindvriendelijke camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in Hoeven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.