Weer vandaag5°-4°
6,1

Omschrijving
In Noord-Brabant bij Hoeven ligt Molecaten Park Bosbad Hoeven. Het park beschikt over een zwemparadijs waar het erg druk kan zijn, want deze is ook toegankelijk voor daggasten. Verwacht daarom ook geen rustig park, maar wel een gezellig park met goede faciliteiten. Ga fietsen of wandelen in de omgeving of breng een bezoek aan de Efteling.

We hebben een aantal aanbieders voor Molecaten Park Bosbad Hoeven voor je op een rij gezet:

311 reviews over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in het Nederlands

We hebben een seizoensplaats gehad. Nooit meer in ieder geval.

Mocht je er voor kiezen, lees goed de kleine letters van de huurovereenkomst en let goed op de tarieven van de elektra. Je krijgt namelijk nog een forse rekening na zonder bewijs van meterstanden.

Het zwembad buiten is een echte aanrader, echter bij mooi weer ontzettend druk met enorme wachtrijen. Dit komt door de toegang van dagjes mensen.

Veel gras en haren in het zwembad. Overvolle prullenbakken met het vuil er naast.

Toiletten worden alleen sochtends schoon aangereikt, tussendoor geen schoonmaak. Zelf de toiletrollen worden amper tot niet bijgevuld.

Al met al leuk maar niet bij warm weer.

Het binnenbad, echt een aanfluiting. Verouderd en goor.

Bij binnenkomst ruik je het al.

De binnenspeeltuin idem dito, vies, smerig en wordt volgens mij ook niet meer gekeurd. tevens is het er in het voor en naseizoen stervens koud.

Het ziet er leuk uit maar het valt vies tegen!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Rampzalige camping

Arjan,
31-12-2018

Vakantiepark is ons erg tegengevallen, veel rumoer tot diep in de nacht. Nachtwaker had geen overwicht. Vies zwembad ( veel haren en gras in het water) Duur betaalde wifi zeer slecht. Restaurant/Snackbar/Supermarkt veel te klein deze camping omvang. Het enige wat wel erg goed en leuk was was de spookavond, echter deze is maar 1 keer per jaar je moet dus mazzel hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fijne camping en mooie omgeving

Jacqueline Claas,
27-11-2018

Het is een fijne camping mooie sanitair die sainitair dames werken heel erg hard.En als ze weggaan is het keurig schoon.Het zijn alleen de vakantie mensen die het smerig achter laten van daar heb je toch de schoonmaaksters voor ja voor het sanitair en niet voor je eigen rommel.

Gereisd met partner in maart 2018

Super, geweldig

Nathalie Eckhardt,
31-10-2018

Dat het een hele leuke camping is met veel voor zieningen voor kinderen en erg schoon sanitair, dit is iets wat voor mij(ons) heel belangrijk is

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Wat een schitterend Park

Anja van der Rijk,
9-9-2018

Voor rust, natuur, fietsen en wandelen is het voorseizoen uitermate geschikt.

In het hoogseizoen is het geweldig vertoeven met kinderen . Vooral met mooi weer is Splesj the place to be!

Er is een top-team dag en nacht in de weer om het iedereen naar de zin te maken en de boel schoon te houden.

Natuurlijk is het dan lui druchtiger op een top-camping met vertier voor alle leeftijden.

Op elke plek ter wereld waar mensen in grote groepen vakantie vieren is wel eens overlast. Iedereen is dan wat losser dan anders.

Dit jaar was het door de hitte grote droogte nog pittiger om de baden en sanitair schoon te houden . We gingen immers allemaal met droge grassprietjes aan onze voeten het zwembad in en de glijbanen op.

Dat gaf elke dag een smurrie! Maar het was genieten met die hete lange zomer.

Nu in het na-seizoen kan je weer lekker van de eekhoorntjes en konijntjes genieten.

Kortom: Volgend jaar weer terug in dit geweldige park !

Gereisd met partner in juli 2018

Leuke familie camping

Dirk Bonnes,
2-9-2018

Super naar me zin voor al voor de kinderen bingo was goed geregeld leuke prijzen en aardige blonde dame die alles in goede banen leidt. Zwembad buiten goed met alle glijbanen veel vertier leuke speeltuin. Een aantal keer in het restaurant gaan eten prijs kwaliteit top. Binnen bad oud maar wel Schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Is zeker geen aanrader,ons zien ze zeker niet meer

Ontevreden klant,
30-8-2018

Wij staan op een seizoensplaats, maar zouden nooit meer terug willen komen. Het binnenzwembad en kleedhokjes zijn echt vies en verouderd. Er lag zelfs poep in het binnenbad, toen wij dit gingen melden aan de redders, kwam er zelf geen reactie en bleef de poep in het bad. In het buitenzwembad is het veel te druk door de dagtoeristen die ook toegang hebben tot in de splesj gebeuren, waardoor het lang aanschuiven is voor de glijbanen. Als men in de sanitaire blok binnenkomt, ruikt het naar urine. Achterin het park staan heel wat verloederende stacaravans. Wat frituur/restaurant betreft is dit ook geen aanrader. En veels te veel lawaai ginder van jongeren die ‘s avonds laat nog rondhangen met muziek en luidruchtig zijn. En bij melding van problemen krijg je zelfs geen gehoor van de directie. Wij zijn blij dat dit seizoen achter de rug is en verlangen al naar volgend jaar op onze nieuwe camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

☀️Gewoon heerlijk☀️

P en R en kids,
28-8-2018

Wij waren hier de eerste 2 weken van augustus. Het is gewoon een leuk en gezellig park, leuke en gezellige medewerkers. Wat ik ook plus punt vind is dat er een goede nachtbeveiliger aanwezig is. Wij maakte snacht een melding van overlast, binnen 15 min. Was het muisstil toppie ☺️.

Wij vonden alleen jammer dat de wegen op de camping zo slecht waren. Ons zoontje was lelijk gevallen met zijn fiets. Dan is het wel jammer dat je nergens terecht kan voor pleisters in de avond maar de beveiliger was zo lief deze uit zijn auto te halen. Misschien tip: avondwinkel?

Waterpark is echt heerlijk, alleen hierom blijf je al. Dan na het zwemmen even relaxen in het park waar kids kunnen spelen. Alleen voor de grote van de camping zou een flink winkel niet verkeerd zijn.

Verder volgend jaar weer....🤗

VERSCHRIKKELIJK

T.A. Oostdijk,
24-8-2018

Wat een puinhoop. Staan hier voor het eerst ( en het laatst) op een seizoensplek. Hard rijden is hier de norm. Leiding en personeel doen er geen malle moer aan. Mensen gesproken die al jaren hier staan. Enige reactie die je krijgt: Wen er maar aan gaat al jaren zo. Snackbar en kampwinkel zijn een aanfluiting. Dan elders patat halen. het wordt letterlijk uit je handen gereden door een auto met haast. Verhaal halen bij de bestuurder en je krijgt een officiele waarschuwing van de leiding. Dan wel!!. (kampeer meer dan 40 jaar nog nooit een waarschuwing gehad). Personeel LIJKT begripvol maar steken lachend een mes in je rug ( figuurlijk). Zwembad gedateerd en zwaar overbevolkt. Douchen? Je staat LETTERLIJK met je rug tegen de muur onder een bloed hete waterstraal die niet is te stellen( bij een hittegolf). Twee fietsen gestolen (waarvan 1 weer gevonden). Aangeven bij de receptie is zinloos. KORTOM NIET DOEN JE WORDT BELAZERD.

Nooit meer

Vanderlinden,
22-8-2018

Na een weekje op een bed en breakfast camping te hebben vertoefd zouden we er een weekje Bosbad Hoeven achteraan plakken. Die week werden 2 dagen omdat zelfs de kinderen instemden toen we het idee opperden om naar huis te gaan. Sfeerloze en gedateerde camping. Veel seizoensplaatsen waar hele families de hele dag bij de caravan zitten met daarbij behorende geluidsoverlast. Sanitair was schoon maar douches koud. Zwembad leuk voor een dag verder is er niets te beleven. Binnenzwembad deed me denken aan het zwembad bij ons in het dorp waarin ik in de jaren 80 les heb gehad. Wij hebben al regelmatig een ANWB top camping bezocht maar daar mag en kan deze camping absoluut niet mee vergeleken worden. Voor ons nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven in Hoeven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Molecaten Park Bosbad Hoeven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.