Safaripark Beekse Bergen

4.8Matig

• 1Joost24-10-2020

Nooit meer!

Vies huis, veel spinrag en je kunt niet eens naar buiten kijken om de beesten te zien! Voor de gigantische prijs die wij betaalde mag je echt wel een schoon huisje verwachten.

• 8Anne23-10-2020

Geweldige autosafari gehad

Vandaag samen met vriend naar beekse bergen geweest. Wij hebben gelijk de autosafari gedaan om 11:30 en totaal geen last van file bij binnenkomst. Ook tijdens de autosafari niet echt last van file gehad. Tijdens de safari kwamen de dieren echt ontzettend dichtbij! Giraffe die niet weg wilde bij de auto en hetzelfde bij de dromedaris. We hebben gelachen en hebben wilde dieren nog nooit van zo dichtbij gezien. Daarna hebben we de wandelsafari gedaan. Wij vonden het best een lange route maar wel goed verzorgd! Voor de hokken van de dieren soms wat drukte maar gewoon even rustig de beurt afwachten en je kan er 'coronaproef' bij. Enige nadeel, de toiletten waren echt vies! Die mogen wel vaker schoon gemaakt worden. Wij hebben een super leuke dag gehad, volgende keer terug met onze nichtjes en neefjes.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 8NMB13-10-2020

Leuk park, jammer van de gemiste plattegrond.

Jammer dat als je de Autosafari-ingang neemt dat ze dan bij je ticketcontrole geen plattegrond aanbieden. Toen we het park verlieten om 17 uur ging ik een uitrijticket kopen, en daar lagen ze bij de kassa. Leuk voor onderweg terug, maar had hem graag bij aankomst aangereikt gekregen. Mooie plattegrond ter orientatie, en daar werd meer duidelijk over de boottocht en de wandelpaden-route. Maar voor ons mosterd na de maaltijd dus. Dus ook bij ingang autosafari stapel plattegronden neerleggen en actief aan laten bieden door de kaartcontrole-medewerkers.

• 1Judith07-10-2020

Te vies voor woorden!

Dit was de tweede keer in een Safari lodge en tot twee keer toe was het ontzettend vies! In de wc zatten nog sporen van ontlastingen. Bij aankomst heb ik zelf eerst stof gezogen, er lagen nog allemaal kruimels en zelfs snoepjes van de vorige gasten. Ik haalde doekje over de vloer, omdat mijn zoontje geknoeid had. Tot mijn schrik was dit doekje zwart van het vuil. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de receptie om een dweil en schoonmaakmiddel te vragen. Ze wilde wel een schoonmaker sturen, maar ik had zelf de voorkeur om zelf een dweil door het huisje te halen, omdat bij het eerste verblijf we 3 uur op de schoonmaakster hebben zitten wachten. De dweil arriveerde snel, maar schoonmaakmiddel hadden ze niet. Schoonmaakmiddel mag de schoonmaak niet gebruiken bij het dweilen ook niet bij de vloer van de wc en de badkamer werd mij verteld. Vol ongeloof nam ik de vieze dweil aan die mij net geleverd werd. Ongelofelijk!!

• 7Mieke29-09-2020

Prachtig park, maar neem zelf eten mee!

Het verblijf was helemaal top. Park was erg uitgestrekt en heel mooi aangelegd, maar wij hebben met name lang moeten lopen voor het restaurant. Ivm kleine kinderen (en oa voeden) en 2 zwangere dames niet handig. Ook was er niet genoeg plek in het restaurant en buiten zitten te koud... erg jammer want dus snel weer naar terug! Meer horeca zou beter zijn en ook voor het park financieel veel beter ;) Om even ergens koffie te drinken, zodat je weer even wat uurtjes door kan.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Jos Verkerk21-09-2020

Alles helemaal TOP

Lang weekend in het resort geweest, super huisje, super omgeving en super Safari ! Aanrader !!

• 7Poover13-09-2020

Heet niet voor niets SAFARI

Is een dierentuin die zich vooral richt op Afrika. Geen Aquarium en geen tropische tuinen. Wel veel ruimte maar slapende dieren in de verte. Je kan de dierentuin op 3 manieren bezoeken, lopend, met de boot en met de auto. Ondanks tijdslot was het druk en iedereen moest tegen de klok in lopen. Soms allemaal erg traag. Tijdens de wandelroute zie je het meest dus die moet je zeker doen. Met de boot is ook grappig alleen zijn bankjes weggehaald zodat minder mensen kunnen zitten. Dus op de bankjes die er nog wel waren zat iedereen superdicht bij elkaar... duhuu! Maar wel een plezierige manier van reizen. De autosafari was een drama. Je ziet dezelfde dieren als tijdens de wandelroute alleen nu vanuit de auto en dit is voor veel mensen een reden om te stoppen. Overal files maar gelukkig kun je er vaak langsrijden. Geen aanrader. Verder heel wat uur vermaakt maar voor meer dieren en afwisselingen voor dezelfde prijs toch beter naar Blijdorp

Gereisd met partner in september 2020

• 1Medine Bulut13-09-2020

Afrader!

De kans dat je een dier tegenkomt op de snelweg is groter dan in autosafaripark Beekse Bergen.

• 3Heuvelman12-09-2020

Leuk dierenpark / vakantiepark niet snel weer

Beste dierenpark van Nederland als je het mij vraagt. Echter vakantiepark moet nog veel leren. Vooral het personeel achter de receptie, zwembad en infobalies hebben nog even een cursus nodig, tijdens ons verblijf van één week zijn er meerdere zaken fout gegaan waaronder het bellen zodra je op de reservelijst staat van het zwembad (je wordt nooit gebeld terwijl er nog genoeg plek is). Tijdens het verlengen van. Je verblijf wordt er geen ontbijt verlengd waardoor je dus in de ochtend opeens geen ontbijt meer hebt terwijl de receptie je aankondigt dat alles is geregeld voor je hele verblijf. Kortom dit is een topje van de ijsberg waar wij in 7 dagen tegen aan gelopen zijn! Om het nog maar niet over de hygiëne te hebben.

• 10Dobby30-08-2020

Leukk

Heel mooi park, alleen toen we op de boot naar Congo zaten viel een oude mevrouw en kwam de EHBO ploeg helpen wat toch een beetje onze ervaring met het park heeft verziekt. Ook viel het ons op dat er veel apen los liepen.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

10 van de 1133 reviews gezien