Camping Minicamping Pietershoek

Meer campinginfo

11 reviews over Camping Minicamping Pietershoek

• 9Roland Declerck18-08-2019

Fantastisch !

leuk verblijf gehad op deze kleine leuke camping . er 10 dagen verbleven met zoon en vriendin en 2 kleinkinderen .zoon en vriendin overnacht in de koddige Heksenblokhut . wij en de kleinkinderen in de caravan . van daaruit Efteling en Beekse bergen bezocht . mooie verzorgde camping die goed word onderhouden door de eigenaar. ook het sanitairblok werd alle dagen mooi gekuist . de eigenaar laat telkens er iemand aan komt de plaatsen zien die vrij zijn en laat dan aan de nieuwkomer de keuze waar hij wil staan . indien nodig plaats hij de caravan met zijn klein tractorke op de plaats waar je zou willen staan .geen minpunten die het vermelden waard zijn of het is dat sommige campinggasten geen respect hebben voor het werk dat de eigenaar doet !!!! sommige krijgen ondanks 2 voetvegen en een dubbelebezemhouder er toch nog in om het gras tot in de douche en wc's te krijgen :( !!!!

• 10Dennis kloosterman10-08-2016

Super camping

Kleine rustige camping . Super schoon en fijne recreatie ruimte waar je kan koken. Tevens gratis wifi

• 9Bas en Sas12-07-2016

Nette camping!

Leuke, nette kleinschalige camping in de buurt van Hilvarenbeek. Schoon sanitair, ruime plekken, gemoedelijk, heerlijk rustig. Tilburg op fietsafstand en verder in de omgeving fiets- en wandelroutes naar bv Belgie. Aanrader!

• 9Annita van Riel17-05-2016

super camping

het is gewoon een super camping, vriendelijke mensen, mooie velden, mooi en schoon sanitair, verharde plekken voor je caravan, mooie kinderboedererij, speelveldjes, tis gewoon super. Wij hebben gelijk weekend weer geboekt

• 8michel13-09-2014

nette camping

nette camping metmooie ruime plaatsen en betegelde plaatsen voor de caravan. dus geen blubber voor je plek. de toegang naarde camping is wel wat krap als je een wat grotere caravan hebt. ik kon de bocht net krijgen. ( verlengde vw transporter met 7 meter caravan.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Korthuis13-07-2013

Netjes, ruim, vriendelijk

Mooie ruime schone plekken met veel privacy. We konden zelfs fietsen lenen om naar de beekse bergen te fietsen. Super. Echt een aanrader als je van rust houdt. Tevens genoeg speeltoestellen voor de kids.

• 8Fam te Boekhorst09-07-2013

Mooi onderhouden camping met vriendelijke eigenaar

Maar de 2 douches zijn toch echt te weinig.

• 8Staat v/h sanitair

• 9leon09-07-2011

schitterende mini- camping

hele leuke mini camping, met op 1 km afstand de beekse bergen en het stadje hilvarenbeek. we hebben er echt genoten.

• 9Hilbert en Joke van Goor10-05-2011

Favoriete camping!

Camping Pietershoek is onze favoriete camping. Fijne bijzonder gastvrije leiding, mooie betegelde plaatsen en qua omgeving fantastisch.

• 9rwb08-05-2011

Prima camping

kleine camping met mooie ruime plekken. Afgescheiden met beukenhaagjes. Wij keken uit op een wei met pony's en geitjes (feest voor onze kids, die bleven ze voeren met gras). Sanitair was zeer schoon. Toiletpapier en zeep aanwezig! Speelgelegenheid is leuk, met trampoline, zandbak (+ speelgoed), schommels (ook baby), wipwap en glijbanen. Tafeltennistafel aanwezig, maar ook gezelschapspelletjes e.d. Welkom en gastvrij gevoel. Op loopafstand (ca. 2 Km) van de Beekse bergen, maar wij wilden de autosafari doen :). Enige minpuntje was de autoweg. Die ligt op een afstand, overdag hoor je hem niet, maar 's nachts hoorden wij hem (vouwwagen).

0 tips over Camping Minicamping Pietershoek

0 vragen over Camping Minicamping Pietershoek