Camping Minicamping De Landerijen

Camping Minicamping De Landerijen

8 reviews over Camping Minicamping De Landerijen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Warme uibaters die je zeer gastvrij ontvangen

marc en gonda
23-4-2018

Alleszins zeer sympathieke uitbaters !

Prima!

Inge de Smit
2-9-2017

Heerlijk rustige camping, keurig sanitair, gezellige eigenaren. Mooi wandel/fietsgebied.

Heerlijke plek

Jan en José
25-6-2017

Minicamping de Landerijen is echt een aanrader voor de rustzoeker. Wij hebben erg genoten. Sanitair modern en zeer netjes. Hartelijk gastvrij echtpaar wat de camping runt! Wij komen hier zeker terug.

Al voor de vijfde keer!

F. van Keulen / M.Broodman
24-6-2017

Wij komen al voor het vijfde jaar op deze rustige camping. De nieuwe eigenaar heeft flink geinvesteerd.

Sanitair is uitgebreid en vernieuwd. De campinghouders zijn vriendelijk en doen er alles aan om het eenieder naar de zin te maken.

De omgeving is heerlijk om te fietsen.

Deze camping is een echte aanrader.

Zeker een aanrader!

Familie huijbregts
24-6-2017

Ik heb hier samen met mijn partner een maand gestaan en ik heb heerlijk genoten van de rustige landelijke sfeer op de camping. Het sanitair is keurig verzorgd en de eigenaren zijn klantvriendelijk en geduldig. Met een festival in de buurt zorgden ze ook voor een ontbijtje zodat de gasten niet met een lege maag op pad hoeven te gaan

In de buurt ligt een rustig dorpje waar de boodschappen gedaan konden worden en aan activiteiten hadden we ook geen te kort.

We kunnen ons eerlijk gezegd niet in de slechte recensie vinden die hieronder beschreven staat, we hebben genoten zo lang als we er stonden!

nooit meer

p.r
13-6-2017

Agressieve campinghouder

Minicamping De Landerijen. Het begon zo aardig. Ik vader kwam met mijn 2 kinderen van 7 en 10 aan op de camping.

De campinghouder liep met mij op het terrein en toonde mij de plek die ik ook nam. Het bleek bij behoorlijk brommerige buren te zijn, die zelfs mijn hele harmonieuze kindjes afsnauwden toen ze op blote voeten tegen een licht strandballetje aan het trappen was. Er was volstrekt geen hinder of overlast geweest.

Ik had net de tent ( een klein tentje en laag ) geïnstalleerd- anderhalf uur werk ; alles stond op de plaats toen de campinghouder langs kwam of ik mijn tent wilde verplaatsen. De buren vonden dat ik te dicht in hun buurt stond. Ik had mijn tentje zover als dat mogelijk was van de buren gezet. De tent stond vlak tegen de heg , zover mogelijk van hen . Ze konden mijn tent alleen maar zien als ze door het zijraampje keken en zelfs dan zagen ze nog slechts een stukje. Als zij voor de caravan zaten zouden zij mijn tent alleen zien als ze zich zouden omdraaien.

Ik zei tegen de campinghouder dat ik net geïnstalleerd was en dat U als campinghouder mijzelf deze plaats had aangewezen.

Ik zei dat ik maar 1 meter met de zijkant tegen de heg stond en aan de andere kant maar 2,5 meter en volstrekt niemand tot last was. Maar de man ging daar allemaal niet op in en ging heel boos tegen mij te keer omdat ik mijn tent niet wilde verplaatsen. Ik vroeg of het in het Engels kon, want ik vond het toch erg bedreigend klinken naar mijn lieve kindertjes. Dat wilde of kon hij niet. Zijn vrouw begon ook heel boos tegen mij te reageren ; en toen begon het.

Hij trok haringen de grond uit en smeet een tentstok weg. Ik ging tussen mijn tent en die man staan die nog op het nippertje niet met mij ging vechten. Hij zou mij het terrein afgooien en had een hele grote familie en vrienden die hem daar mee wel zouden willen helpen.

Omdat ik in alle rust bleef staan dropen ze uiteindelijk weg.

De vrouw van de campinghouder zei nog dat ik een type was die wegging zonder de camping te betalen. Let wel: ik heb van een ex uit het verleden geleerd hoe zij als arts met agressieve patiënten om moest gaan. Ik heb voortdurend- ook om mij kinderen ( 7 en 10 jaar) geprobeerd om het niet te laten escaleren , maar dat bleek tevergeefs.

Het was of je in een film terecht was gekomen.

De kinderen mochten in elk geval als wraakneming niet meer met hun strandballetje spelen en daar werd scherp op gelet.

Marc en Anja Geboers., Campingbeheerder, 11-7-2017
Wat vervelend dat je het verblijf bij ons op de camping zo hebt ervaren. Wij als campingeigenaren herkennen ons niet in je verhaal. Er was inderdaad een discussie ontstaan m.b.t. de afstand tussen jullie tent en een caravan maar wij waren in de veronderstelling dit naar ieders tevredenheid te hebben opgelost met het verplaatsen van de caravan. Ook vinden wij het niet terecht dat je de prachtige ligging van onze camping, ons schone, spiksplinternieuwe sanitair en onze lage SVR-tarieven met een 1 beoordeelt.

Fantastisch Jan en Anneke super mensen

Mensen
15-10-2016

Een hele fijne camping alles wat je nodig hebt is

Heerlijk verblijf!

K. Van Waes
15-3-2014

Het was een heerlijk verblijf op een mooie, schone en rustige camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Landerijen in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Landerijen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Landerijen scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.