Bed & Breakfast Het Juweel

NederlandNoord-BrabantHilvarenbeek
9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Het Juweel

• 10Jannie van Beek 08-09-2014

Super B&B

De B&B is werkelijk fantastisch, de kamers zijn mooi ruim en zeer schoon. Badkamer netjes ruim en ook zeer schoon. Wil en Jeanne zijn zeer vriendelijk, bij aankomst gastvrij ontvangen met een kopje koffie of iets fris, gezellig zitten kletsen. Je krijgt een heel erg huiselijk gevoel bij ze. Ze zijn behulpzaam. De tassen werden naar boven gedragen naar de kamers, kamers zijn mooi en erg schoon. Heerlijk geslapen. Het ontbijt is werkelijk super!!! erg uitgebreid en heerlijk vers, verse jus 'd orange en het assortiment aan brood en vleeswaren, kaas en zoet beleg was erg goed. We kregen fruit mee voor onderweg. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat het geweldig was echt een aanrader. Mochten we ooit weer een B&B willen boeken als we in de buurt zijn van Hilvarenbeek dan zeker bij Wil en Jeanne.

• 9Suzan Timmerman18-08-2013

Goede service

Ideaal voor een kort verblijf. Samen met een vriendin zijn we naar een festival in de buurt geweest. We werden hier naar toe gebracht, top service. Bij terugkomst hebben we nog gezellig buiten gezeten met de eigenaren. ' s ochtends een goedgevuld en heerlijk ontbijt gekregen. De kamer is netjes en schoon.

• 9Berna Keers10-06-2013

Heerlijke plek om te overnachten

De B en B Het juweel is een heel aangename plek om te overnachten. We kregen een warm ontvangst en de volgende dag kregen we een ontbijt dat met liefde was klaargemaakt. Een heerlijke plek om te overnachten bij vriendelijke en warme mensen. Een echte aanrader!

Bed & Breakfast Het Juweel info

Building information