Kleine hotelsWeer vandaag29°13°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg Sint Petrus voor je op een rij gezet:

Contact

10 reviews over Hotel Herberg Sint Petrus in het Nederlands

Top. Een echte aanrader!

Wilma
22-6-2018

Super fietsweekend gehad in de mooie omgeving van Hilvarenbeek. Gastvrij ontvangen door het vriendelijke team van Sint Petrus. Heerlijk gegeten op het terras en een fijne overnachting in een knusse en goed verzorgde kamer. Voor herhaling vatbaar.

Heel erg goed

Ben
4-10-2015

We hebben een overnachting in de herberg gedaan, omdat we in de buurt twee dagen wilden gaan fietsen. De kamer is niet groot maar zeker goed genoeg, de badkamer idem. Goede bedden, alles schoon. Ondanks dat de herberg midden in het dorp ligt, hebben we totaal geen geluidsoverlast gehad en heerlijk geslapen. Ook dineerden we er en dat was voortreffelijk. We zijn heel gastvrij ontvangen en voelden ons er direct thuis. Kortom een aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en zeker ook leuk hotel

Robert
31-7-2012

Vriendelijk en netjes ingericht hotel. De kerk in de buurt maakt het wel erg bont met het vragen van aandacht. Het hotel ligt midden in het dorp Hilvarenbeek, bijna aan het dorpsplein. Personeel is uiterst vriendelijk. Beneden kun je heerlijk eten, zowel diner als ontbijt. De kamers zijn voor de twee of drie sterren op de grens qua grootte, maar de luxe is zoals je mag verwachten. Wel perfect schoon hoor.

Gereisd Met partner in Wed Jul 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi en rustig hotel

met ons twee
30-10-2011

Wij hebben er twee fantastise dagen gehad. Mooie nette kamer met goed bed, niet groot maar alles wat je nodig hebt, mooie verzorgde badkamer met douche, wastafel en wc. We hebben er heerlijk gedineerd en een goed ontbijt gehad. De keuken is eerste klas ,pluim voor de kok. Het personeels is heel vriendelijk en attent.Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Wed Oct 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel goed hotel en resteaurant

carla
29-10-2011

Herberg ST. PETRUS is heel verzorgd en goed,we hebben er 2 leuke dagen gehad. alles was in orde ,de kamers zijn niet groot maar keurig, pas gerenoveerd.Het resteaurant is gezellig en de keuken is prima we hebben er fantasties dineerd,pluim voor de keuken en bedienend personeel.We gaan zeker nog eens terug.Het ligt in het centrum en toch rustig.

Super verzorgt en gastvrij hotel en restaurant

jaspor
26-7-2011

Voor de tweede keer met z'n tweetjes in Hilvarenbeek wederom bij sint Petrus. De vorige keer was de sfeer en verzorging al goed bevallen.. maar nu ... de kamers volledig gerenoveerd zijn... wouw. De kleine,dat nog wel, kamers heel modern en fris ingericht nu met twee royale eenpersoonsbedden echt een vooruitgang. Het restaurant, zoals we gewend waren, geweldig. We hebben een heerlijk weekeindje gehad. bedankt en tot ziens

Gereisd Met partner in juli 2011

Prettig hotel.

mary de groot
5-4-2010

Eenvoudig hotel, vriendelijke ontvangst, prettige sfeer en prima ontbijt.

Gereisd Met partner in april 2010

Goed hotel met idem retaurant!!

Anne
9-8-2009

Mijn partner slaapt elke week voor zijn werk een nacht in het Petrus. Ik ben 2 maal met hem mee geweest en dat is me goed bevallen! Vriendelijk personeel, goed eten en een mooie kamer om te overnachten! Kortom top!

Gereisd Met partner in augustus 2009
2007

Hier waan je je tussen de engelen(beelden) in een perfecte

Brigitte Teeuwisse
23-8-2007

Hier waan je je tussen de engelen(beelden) in een perfecte Brabantse gemoedelijkheid, waar het personeel oog heeft voor je persoonlijke wensen. Ondanks de kleine kamer en de twijfelaar, waarin je met zijn tweetjes slaapt, hebben we toch een zeer goede indruk van deze "herberg".

Gereisd Familie in augustus 2007
2006

hier diverse keren mensen ondergebracht en zelf gegeten

j.hager
7-7-2006

hier diverse keren mensen ondergebracht en zelf gegeten. De bediening is zeer vlot en vriendelijk. Het eten is er zeer goed en men is zeer flexibel bij de keuzes. Soms zijn er dimgen mogelijk die niet als zodanig op de kaart staan het is ook schitteren gelegen midden in het dorp aan het mooie plein de Vrijthof

Gereisd Zakelijk in juni 2006

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg Sint Petrus in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg Sint Petrus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.