Bed and Breakfast BenB Apollo

Bed and Breakfast BenB Apollo
9,4

6 tips over Bed and Breakfast BenB Apollo

Corrie-BenB-Apollo-1, 19-3-2016

Bezoek vanuit mijn B&B naar de Heemtuin+ Molen+ Artsenmuseum+ Zwembad(50mtr).

Naar Safaripark en speelland Beekse Bergen (5km)

Bezoek de Efteling(22km), Golfbaan(6km).

Wandel- en fietspaden door bossen en landgoederen (1,5km)

Corrie-BenB-Apollo-1, 1-3-2016
Hilvarenbeek heeft meerdere musea zoals artsenmuseum met apotheek , molen die te bezichtigen is als hij draait, biermuseum de Roos, boerderijmuseum , boekorgelmuseum, kermismuseum en een prachtige kerktoren
Wouters-Bogaerts, 18-8-2014
De bovenste kamer is een echt juweeltje.

Mevr. Hr. Oortwijn, 3-9-2012
Efteling en Beekse Bergen. Speelland met wat oudere kinderen, leeftijd vanaf 8 zeer geschikt.Restaurant Roestelberg in Kaatsheuvel een aanrader, prijs en kwaliteit erg goed, niet duur voor kopje koffie of een etentje.
Boy, 20-8-2012
Boek de grote kamer op zolder of de kamer op de 1e etage. Dat is de paar euro zeker waard
Annet, 25-5-2012
Hilvarenbeek is een geweldige omgeving(wandelen en fietsen), dicht bij Safariepark- en Speelland Beekse Bergen en de Efteling.