Bed and Breakfast BenB Apollo

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast BenB Apollo
9,4

31 reviews over Bed and Breakfast BenB Apollo in het Nederlands

Wat een super fijn adres!

Fam. Oortwijn
29-10-2017

Deze op en top gastvrouw denkt werkelijk aan alles.

We hebben de b&b als overnachting gebruikt voor een bezoek aan de Efteling. Zeer ideaal qua afstand. Onze oudste had zelf een place mat van de Efteling bij zijn ontbijt. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Hier kan iedereen met een gerust hart gaan slapen.

De kamer is voorzien van alle gemakken, overal is aan gedacht.

Supermarkt en bakker tegenover de woning, ook erg handig.

In 1 woord een dikke tien! Wij hebben genoten en gaan zeker nog een x vaker naar Corrie!

Oude reviews (archief)

Een gezellige, schone en ruime kamer voorzien van alle gemakken: koelkast, waterkoker en koffiezet apparaat, koffie en thee, tv, internet, ventilator en wastafeltje. Bij aankomst een heerlijke schaal vol met verwennerij en zelf de koelkast was gevuld met wat water, sap en zelfs een biertje. Een heerlijk zonnig balkon met loungeset en een super mooie, moderne en schone badkamer. Een onwijs uitgebreid ontbijt; keuze uit diverse soorten broodjes, crackers, beschuit, fruit en drinken.

Met je eigen sleutels kun je de kamer afsluiten en het B&B in en uitlopen wanneer je wilt. Aan de overkant van de straat zit een supermarkt voor als je toch nog iets wilt hebben. Prijs/kwaliteit verhouding super goed; voor 34 euro (in je eentje) per nacht incl ontbijt kan je hier meer dan prima vertoeven!

Fijn verblijf!

Niek en Carla
21-8-2016

Hele goede service!! Goede kwaliteit!!

fantastische accommodatie

carlijn
26-6-2016

super kamer super ontbijt en een super gastvrouw. met andere woorden helemaal top. kom snel een keertje terug! zeker een aanrader voor de andere mensen

ik geef voor deze mensen een dikke tien.

Agnes. bauhuis
7-4-2016

Dat er alles is wat je maar wensen kunt ..hier zit heel veel liefde en passie in ...geweldig liefs van Agnes ...

Wat een gastvrije ontvangst door Corrie! Een fijne kamer, heerlijke bedden en een prachtige nieuwe badkamer. Na een fijne nachtrust, wachtte ons een vorstelijk ontbijt! Wat een verwennerij. We komen zeker terug.

Prima!

musicus
24-11-2015

Hartelijke ontvangst, goed uitgeruste kamer, zeer uitgebreid ontbijt en gastvrouw die geen problemen heeft met speciale wensen als late aankomsttijd.

Aanrader voor iedere reiziger.

Superverblijf!

Tony
19-6-2015

We geven niet gauw een tien, maar dit is gewoon een topverblijf, zeker voor de prijs die gevraagd wordt. Een gezellige gastvrouw en een rustige, vriendelijke gastheer die meedenken als dat gewenst is.

Keurig nette kamer met goede bedden en zelfs een minibar en een kleine versnapering bij aankomst.

Het ontbijt is fantastisch, het ontbreekt je aan niks met o.a. luxe broodjes en vers fruit.

Dit is een hele dikke aanrader voor iedereen die een fijne B&B zoekt met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Juist thuis en we willen nu al terug komen !!!

Wouters-Bogaerts
18-8-2014

De B en B was echt voortreffelijk,koekjes op de kamer,minibar gevuld,wifi,digitale t.v,zelfs 2 badjassen of kamermantels hingen daar netjes op ons te wachten,super lieve en vriendelijke mensen met een warm onthaal,overal tropisch afrikaans getint,we kregen veel informatie van de streek.Rijkelijk ontbijt met zelf ingebrachte gerechtjes,heel verzorgd en extra hygienisch ook op de kamer,badkamer,eetkamer.Warm thuisgevoel,zeer rustig en goed geslapen.Het was gewoonweg helemaal af ! Doe zo verder !!!

IN 1 WOORD GEWELDIG!

hester
14-8-2014

We vonden het helemaal super,alles was heel schoon!mooie gerenoveerde badkamer,drinken en koek en snoep op de kamer,koffie,thee,tandpasta,wattenstaafjes,boeken,speelgoed voor de kinderen,fijne bedden,extra kussens,t.v,koelkast magentron,echt alles was er.het ontbijt was zeer rijkelijk voorzien en er stonden zelfs boterhamzakjes op de tafel om een lunch mee klaar te maken.we voelden ons zeer op ons gemak,maar hadden echt wel privacy.de kinderen vonden het ook heel gezellig.hier zouden we zo weer heen gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast BenB Apollo in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast BenB Apollo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast BenB Apollo scoort een 9.38 uit 10 op basis van 33 reviews.