Camping Minicamping de Reekens

Camping Minicamping de Reekens
9,5

28 reviews over Camping Minicamping de Reekens in het Nederlands

Grandioos voor de kleinkinderen èn opa en oma

Walkieteam,
16-11-2018

Een ideale camping waar we met 2 kleinkinderen(2 en 4 jaar) met onze caravan kwamen kwamen kamperen. Veel aanwezig speelmateriaal, dieren, zeer overzichtelijk, een werkende waterpomp bij de zandbak. Kortom...fantastisch voor de kids en dus ook voor ons. Daarnaast werd sanitair/douches meerdere malen per dag schoongemaakt en had de eigenaresse voor ieder een vriendelijk of adviserend woordje. Deze camping is voor ons voor herhaling vatbaar.

Super camping!

Dimitri van Dalen
4-9-2016

Heerlijke camping, mooi zacht gras, ruime kampeerplaatsen, kinderboerderij, leuke speelweide met zandbak en waterput (leuk voor de kinderen), mooi sanitairegebouw, grote recreatieruimte, alles is heel schoon, en de mensen zijn erg gastvrij.

Kortom een super kampeer adres!

In een woord geweldig!

jose koks
4-9-2016

Hier is alles goed, vooral de gemoedelijkheid en gezelligheid!

Mooie nieuwe campinf

Bareld Koedoot
4-9-2016

Super lokatie en mooie omgeving. Vooral fiets meenemen en Brabant ontdekken. Winkels zijn zondags ook geopend.

Zeer verzorgd sanitair, leuke recreatieruimte, leuke speeltoestellen, voor ons als doortrekkers met een tentje zeer goedkoop.

super camping, perfecte gastvrouw

chris boelens
9-8-2016

inrichting gaat campingniveau ver te boven

Fantastische mini camping!!!

Marielle Klein Geltink
3-8-2016

Mooi veld met ca. 20 plekken eromheen. Super mooi sanitair! In het midden speelgelegenheid voor de kids met als "verzamelplek" de trampoline. Onze kids van 5 en 7 hebben hier een super tijd gehad. Ze konden hier heerlijk rondrennen, spelen met ook nog een spannend maildoolhof. Ook is er nog een recreatieruimte met diverse spelletjes. Wij hebben gebruikt gemaakt van de 6-persoons caravan die zeer compleet is uitgerust met een enorme voortent erbij. De eigenaresse Ivonne is zeer gastvrij, flexibel en altijd in voor een praatje. Kortom: we komen hier graag nog terug!

Zeer verzorgde camping.

Aad Lansbergen
30-7-2016

Zeer schoon sanitair, goede faciliteiten (speeltoestellen en dieren) voor kleine kinderen.

Nog jonge aanwas dus niet veel schaduw.

super mooie en vooral gezellige camping.

jan strik
18-7-2016

super camping vooral met kinderen.

Niet de eerste en ook niet de laatste keer.

Kees Verhoeven
14-7-2016

Kan niks negatiefs vermelden, alleen maar leuke en positieve dingen.

Stikvriendelijk en netjes en kindvriendelijk en lekker klein en ga zo maar door.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Reekens in Heusden - bij Den Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Reekens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.