Camping Minicamping de Reekens

Camping Minicamping de Reekens
9,4

3 tips over Camping Minicamping de Reekens

Boswinkel, 5-8-2015
Fietsen in de Loonse en Drunense Duinen! Huren bij "De Rustende Reiziger", met op de fietsroute diverse speeltuinen en eetgelegenheden. En natuurlijk de duinen zelf. Zwemmen kan goed in Drunen (buitenbad), of in Waalwijk (binnenbad). Vergeet het pontje naar Bern niet, waarna de speeltuin bij het kasteel bezocht kan worden. En uiteraard is de vesting Heusden de moeite waard.
Comes A.J., 1-7-2015
Prima ligging om lopend Heusden te bezoeken, en er is daar genoeg te doen (rondvaart, museum en stadswandeling met of zonder gids)
Jopy Klerks, 3-6-2014
Bezoek zeker (op loopafstand) het vestingstadje Heusden, verken de Drunense Duinen, ga naar de Sint Jan in 's-Hertogenbosch of fiets één van de mooie fietsroutes.