Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelvennen

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelvennen
9,9

3 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelvennen in het Nederlands

M Wassen, 19-9-2017

Wij hebben samen met onze kinderen en kleinkinderen ons gouden huwelijksfeest gevierd in jullie geweldige accommodatie.

In alle opzichten was dit een schot in de roos.

De woning was heel luxe uitgevoerd, superschoon, goede bedden en ruimte, ook buiten ,volop voor jong en oud.

Heel gastvrije ontvangst met koffie en cake door Riek. Kortom een aanrader voor iedereen die lekker een tijdje met familie of vrienden samen wil zijn. wij hebben in elk geval ontzettend genoten.

Fam. Wassen

Eygelshoven

Familie Maesen, 17-10-2016

Super locatie voor alle leeftijden. Mooie huis, lieve gastvrouw en tot in detail aan alles gedacht voor je comfort.

Zowel binnen als buiten speelmogelijkheden voor alle leeftijden. De leeftijden van onze familie gaan van 5 tot en met 76jaar en het was super voor iedereen. Geen minpunt te bedenken

Zeer ruim opgezet en mooi vakantiehuis!!

Aart, 23-8-2013

Het vakantiehuis Peelvennen biedt veel luxe: iedere slaapkamer eigen douche en toilet en heerlijke boxspring bedden. De grote speelweide met schommels, klimrek, trampoline, voetbalveld, volleybalveld en jeu de boules banen gecombineerd met de grote speelschuur (tafeltennis, pooltafel, darts etc.) zorgen ervoor dat je bij het huis alles hebt om je te vermaken. De ontvangst door en behulpzaamheid van de eigenares is geweldig. Wij bezochten deze locatie slechts met 7 personen en daarom was de keuken voor ons toereikend. Voor een grotere groep is het vier pits keramische kooktoestel wat aan de krappe kant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelvennen in Heusden - Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelvennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelvennen scoort een 9.85 uit 10 op basis van 3 reviews.