Camping de Peelpoort

Camping de Peelpoort
8,3

21 reviews over Camping de Peelpoort in het Nederlands

Prachtige camping in een zeer mooie streek

Luc en Annie uit Bel. West Vlaanderen
11-7-2016

Zijn er drie weken geweest in juni en een week in juli . Een tip : ga er gewoon naar toe alle info is te krijgen aan de zeer behulpzame en vriendelijke campingeigenaars . Prachtige ,nette ,eerlijke camping prijs kwaliteit ,goede spijs en drankkaart met ruim terras . Ruime staanplaatsen alle voorzien van water en afvoer en 16 amp elec. en prachtig sanitair .Camping ligt aan fietsknooppunt ,wandelen , musea, winkelen ..... Hier vind je alles dichtbij zelfs mogelijkheid om de trein te nemen via station Maarheeze met gratis parking naar Eindhoven (op 20 min ) Wij kwamen er tijd tekort en gaan er zeker nog terug. Aanrader voor wie er even tussen uit wil ,in alle rust wil genieten en de streek en de natuur wil verkennen zonder veel voorbereiding zelfs voor meer dan twee weken . Wij houden er in iedergeval een fijne herrinering aan over.

Bedankt aan de campingeigenaars . Tot volgend jaar.

Uitzonderlijk schoon. Gastvrij.

Harry
18-6-2016

Deze mooie nieuwe camping ontbreekt het nu in juni nog wat aan sfeer. Ondanks de moeite die de eigenaars doen om het je zoveel mogelijk naar je zin te maken. Mede door het slechte weer, maar ook door onbekendheid bij het publiek zijn er nog te weinig bezoekers. Maar eigenlijk vinden wij die rust ook wel heel erg lekker. De camping is voorzien van nieuw sanitair, superschoon. Maar toiletpapier ontbreekt helaas. Alle aanwezige voorzieningen zijn van een hoog niveau. Helaas is de camping door haar geografische ligging niet aangesloten op de kabel. Maar wifi was voor ons krachtig genoeg om tv te kunnen kijken via de iPad. Via Chromecast doorschakelen naar je tv werkt hier niet. Of je ook via wifi kunt kijken wanneer de camping vol staat, is natuurlijk de vraag. Wil je tv kijken op deze camping, neem dan je schotel of digitenne mee. Of creëer je eigen hotspot op de telefoon als het te druk is op het wifi-net van de camping.

Wij gebruikten de camping als uitvalsbasis voor tochtjes in de omgeving. Wij ontdekten bij toeval dat in Budel een nachtmarkt was. Dergelijke evenementen zouden op de website en facebook aangekondigd moeten worden. Dat geeft zoekende kampeerders een reden om naar deze camping te gaan.

Als het weer iets beter was geweest, hadden we wat meer gebruik gemaakt van de natuur direct achter de camping. Een prachtig bos met grote waterpartij waar je kunt wandelen, fietsen of vissen. Jammer voor de 'vroege vogels' dat het hek naar dit natuurgebied tussen 22.00 uur en 8.00 uur gesloten is. De ontwakende natuur is op dat vroege uur juist zo mooi met de mistslierten boven het water.

Voor ons is het de moeite waard om hier nog eens terug te komen. Misschien in september. Dan nemen we onze honden mee, want die leuke Chow chow van de eigenaar bezorgde ons een beetje heimwee naar onze honden.

O ja. Nadat ik, dit geschreven heb, gaan we voor de derde keer eten in 't Turfke. Warm aanbevolen.

Nette camping

Jos
25-5-2016

Restaurant heeft goed eten,

Sanitair is mooi, bos naast campingheerlijk om te wandelen.

Bezoekers op camping betalen 3 euro per persoon , voor een beginnende camping veel te veel.

Plaatsen zijn breed 8m en diep 16 meter, grotere caravans moeten dwars staan vonden wij niet zo gezellig.

Door acsi is camping betaalbaar, zonder dit te duur.

Wij stonden op comfort plaats

Zeer goed maar voor sommige dingen duur

TREESJE
15-5-2016

Camping zeer mooi en grote plaatsen als je op de confortplaatsen staat maar vind het wel duur wij hadden een acsi kortingskaart en dan is de prijs wel heel goed reserveringskosten zo maar eens eventjes 7,50 en direct betalen bij aankomst voor heel de periode dat je wilt blijven al dus een goede raad eerst hun site raadplegen wij hadden niet gereserveerd en er was nog meer als plaats genoeg in de brasserie heel goed eten en lekker daar wel een goede prijs 19,50 voor een hele menu en heel goed verzorgd

Prima camping

Enske
14-5-2016

Goed: zeer nette camping - zeer goed sanitair, douche, WC, en afwas mogelijkheden. Eetmogelijkheid op de camping en nabij.

Goed werkende WIFI ontvangst (gratis)

Correct en heel open onthaal.

Nieuwe camping die zeker nog zal groeien net als de beplanting.

Het is er leuk verblijven zonder poespas.

Wij komen zeker terug

We hebben daar een prachtige vakantie gehad.

Gerrit jan
30-12-2015

Hele mooie nieuwe camping met prachtig sanitair.

ruim opgezet.

betaalbaar.

heel gastvrij.

mooi fietsgebied.

Heel erg lekker eten bij hun restaurant het turfke.

echte aanrader.

mooie camping

marc verstappen
12-7-2015

we hebben met onze kinderen in de 6 persoons chalet gezeten.

super mooi. lekker gewandeld in de peel mooie natuur.

mooie vis vijver langs de camping met toegang via de camping vis pas te verkrijgen op de camping.

s avonds lekker eten in brasserie het turfke super goed voor goede prijs. en heerlijk.

camping is nog in aangroei net alles aangepland maar super mooi.

voor degene die willen tegenover de camping groot golf terrein en andere zijde van de camping manege.

Lekker gegeten in de Brasserie

Ferry
8-6-2015

Omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd waren zijn we na een dagje pretpark met de familie als afsluiting wezen eten in Brasserie 't Turfke.

De kaart was uitgebreid en gevarieerd, en alles smaakte heerlijk. Voor alle personen (10) werd alles tegelijk opgediend, terwijl we zeer verschillend besteld hadden.

Na het hoofdgerecht hadden we nog een rondleiding gehad over de nieuwe camping. Ze namen echt de tijd voor ons. Het terrein ziet er werkelijk prachtig uit!

We komen zeker gauw een keer terug!

Ferry Stevens

Aanloop perikelen / Prijs onduidelijk

R. Boeve
22-5-2015

Kan na bepaalde aanvullingen en na een paar jaar wanneer het groen wat is volgroeid een prima camping worden.

Vriendelijk ontvangst en erg behulpzaam.

Locatie is prima betreffende ligging en weinig lawaai van de straat.

Aangezien de camping nog niet is ingericht, is de prijs/kwaliteitsverhouding (nog) niet juist.

Voor een camper wordt vlg. de prijslijst 12 euro p/n aangegeven.

Met als extra toeristenbelasting.

Uiteindelijk betaalden wij zo'n 22 euro voor 1 nacht.

Voor 2 nachten zou dat vlg. de receptie 44 euro zijn!

Men dacht dat wij 2 nachten bleven.

Wij konden de gespecificeerde kosten niet nazien omdat wij geen nota ontvangen hebben!

Jolanda van Maris, Eigenaar, 26-5-2015

Hallo Fam. Boeve,

Jammer dat u het zo heeft ervaren, het groen op de camping is allemaal jonge aanplant en heeft zijn tijd nodig.

De prijzen zijn naar onze mening zeer duidelijk weergegeven op onze website, natuurlijk kunt u altijd een tip geven wat verbeterd kan worden. Wij zullen u de specificatie van uw verblijf nasturen, zodat u het nog eens kunt nakijken Met Vriendelijke Groeten Camping de Peelpoort.

Schitterende Camping

Hans van Kessel
30-4-2015

Camping de Peelpoort doet zijn naam eer aan, het ligt aan het begin van de Peel en het straalt een en al rust uit. Links de visvijver, rechts de manege en tegenover de golfbaan. Je kunt er mooie wandelingen maken en prachtige routes fietsen. Een compliment voor de eigenaars die er echt alles aan deden om hun gasten het naar de zin te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Peelpoort in Heusden - Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Peelpoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.