Géén boekingskosten

• 6.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over de Peelpoort

• 7Paquita06-08-2022

Te rustig en eenzaam!

Rustige camping als je het lawaai van de weg ernaast erbij neemt. Hier zou Stad en de eigenaar iets mogen aan doen: bv geluidsmuur plaatsen. Bij aankomst krijg je één kaartje/badge waar je geld kan opladen en waarmee je alles kan doen: douchen, container en de slagboom. Hiervoor betaal je een waarborg, die je terug krijgt bij vertrek. De container dient om de restafval te crushen. PMD zakken kan je gratis gaan afhalen in de receptie. Net zoals glas en karton ook gratis zijn. Het sanitair is erg proper en kwaliteitsvol. Wij hebben er 3 weken gestaan en waren er zo goed als alleen... De mensen die aankwamen konden niet staan waar ze wilden, want er waren boekingen....zou niet geweten hebben welke! Denk dat de eigenaars het op stacaravans gaan gooien en geen trekkers meer willen aannemen. Keuken bistro gesloten om 17.30u en niet veel soeps. Beter gaan eten bij de golfclub de Woold en Italiaan in Asten.

• 2Eetgelegenheden
  • 8Leon en Tonny Prins25-06-2022

Heerlijke rustige camping. Mooie comfort plaatsen.

Super camping. Voor de 2e keer hier.

• 5S.D.30-05-2022

Nooit meer!!!! Geld is het enige dat telt

Zeer onvriendelijke eigenaar, geld is het enige dat telt. Hemelvaartweekend: standaardplaatsen worden verhuurd in het arrangement dat op de comfortplaatsen geldt (dus je betaalt voor 16 amp. en stromend water, je krijgt 6 amp. zonder water op de plaats). Eigenaar hierop aangesproken, zeer arrogante reactie, geen compromis mogelijk. Wij gaan nooit nog terug.

• 7Eetgelegenheden
  • 4Broers30-05-2022

Noooit meer

Zeer slechte ervaring met de campingbaas geld is wat er telt 2 € wifi per dag en een wifi van niks...als hij ergens munt uit kan slaan zal hij het niet laten.. voor mij nooit meer de Peelpoort

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Bergs29-05-2022

Nooit meer

Waardeloze geldwolf uitbater zeer oncorrect geld geld is wat telt jammer van zo een mooie camping voor ons nooit meer

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Ada Kwakman09-08-2021

Fantastische camping, houden zo

Een nachtje gestaan, wat een luxe!Alles is perfect hier. Grote camper plaats gehad , sanitair was groot , schoon , en modern.Deze camping is een aanradertje!We komen graag weer eens terug

• 9Monique09-08-2021

Geloof je me. Je zult er geen spijt van hebben.

Prachtige ligging. Zoveel dingen om te doen of te ontdekken in de buurt. Hier verveel je je niet. Bijzondere lieve eigenaars met een portie humor aan het onthaal. Een echt familiebedrijfje dat met hart en handen samen gedragen wordt, dat voel je gewoon. Aangename grote plaatsen. Ik had wel voor WIFI 7 dagen betaald. geen bereik op mooie plek en aan het bankje bij het toilet ga ik daar echt niet voor zitten. Wat ons beide echt opviel was de netheid. Nog nooit ( en dat is lang zulle) zo een propere camping meegemaakt. De geur als je door de paden wandelt....hmmm..... kwamen van de bloemen en struiken. Je komt hier helemaal tot rust.Chapeau. Ik beveel deze camping iedereen aan.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Ida30-07-2021

Fantastisch camping. Super nette sanitair. Mooie plekjes voor de caravan. Vriendelijke eigenaren en personeel.Bij het restaurant dat er bij staat het Turfke kun je heerlijk eten Vanuit de camping kun je alle kanten op. De Peel super mooi natuur gebied. Fietsen, wandelen en vlakbij de camping, toegang via poortje bij de camping een super vis vijver.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Ludy27-06-2021

Weekend Weg

Mooie camping met ruime kampeerplaatsen en heerlijk wandelgebied. Zeer schoon sanitair en lekkere, niet dure brasserie bij het terrein. Alleen heb ik het idee dat de eigenaar wat extra centjes wil verdienen met bijkomende kosten. Zo moesten we achteraf €5,- extra bijbetalen voor de key-card, waarmee je de slagboom kon openen. Ook een vertrektijd van 11:00 is erg vroeg, vertrek je een half uurtje later wordt de de volledige dagprijs berekend. Wifi bijgekocht, 2 devices voor €4,- per dag, maar werkte van geen meter. Bij vertrek zei de eigenaar toen ik dat aangaf dat ie dat wist en het verholpen zou worden.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Leon07-06-2021

Fantastische Camping!

Mooie camping met fantastische ruime kampeer plaatsen en een mooi sanitairgebouw. Vriendelijke beheerders en een geweldige uitvalsbasis voor fiets of wandelroutes in de Peel. Bij de camping is een enorme visvijver en op loopafstand een golfbaan.

• 7Eetgelegenheden

Camping de Peelpoort info