Camping de Peelpoort

• 9.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

26 reviews over Camping de Peelpoort

• 9Richard Steinfort29-05-2020

Tweede huis onder de zon

Heb op deze camping van augustus 2019 tot de corona-tijd in maart 2020 aanbrak, door de weeks gewoond! Het is een hele fijne en schone camping. Het sanitair wordt zeer goed onderhouden. Deze camping is bovendien in de winter open. Dat is bijzonder fijn. Ik werkte in die tijd in Eindhoven! Elke keer als ik de camping opreed, na het werk, had ik 12 uur lang een vakantiegevoel. Dat is heel bijzonder. ‘s Morgens vertrok ik dan weer uitgerust naar mijn werk. Door dit zo te doen vermeed ik iedere door de weeks de files op de snelwegen richting de kust waar ik woon. Zo had ik ook thuis “vakantie”! Bovendien staat de camping op de rand van de Peel in een prachtig natuurgebied. Camping de Peelpoort is een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 2019
    7Dhr. Naseizoen04-09-2019

Nooit meer

Onverwachte kosten achteraf/naheffing. Uiteindelijk €62,- ingehouden van de borg voor een accommodatie, omdat een kampeerder zijn grondzeil bij vertrek naast de prullenbak had neergelegd (container was vol). Naast oneigenlijke verrekening ook de vraag of dit terechte kosten zijn, om over de hoogte van het bedrag nog niet te spreken. Voorzieningen prima, klantgerichtheid dramatisch.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8jo16-07-2019

mooie camping maar hoge prijs in voorseizoen.

Een mooie nieuwe camping met uitstekend sanitair, camping bestaat ca. 5 jaar. Ruime staplaatsen. We stonden op een comfortplaats, stroom, water en afvoer, prijs 23 euro in het voorseizoen. (mei) Hier komt nog bij: toeristenbelasting en BTW. wil je de fietsen stallen in de fietenstalling kost 3 euro/2 fietsen, tevens kan dan de accu opgeladen worden van de E-bike. Voor het bedienen van de slagboom krijg je een kaart die tevens dienst doet voor de douche. Borg 10 euro. Er is een kleine speeltuin en er is midgetgolf. In de Brasserie kan men voor een redelijke prijs goed eten. Camping ligt aan de doorgaande weg. Aan de achterkant kan men het bos met vijver inlopen via een poortje. Van 5 mei tot 2 juni waren de verblijfskosten 729 euro. Dit is, voor het laagseizoen, behoorlijk aan de prijs.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Margot van Lith31-05-2019

Een fantastische camping.

Een uiterst goed verzorgde camping. Aan de jonge beplanting te zien is de camping vrij nieuw en is ook nog steeds in ontwikkeling. Net buiten de camping ligt een grote visvijver en een wandelgebied. Zeker de moeite waard om daar ook een kijkje te nemen. Dit is voor ons overigens de eerste camping die bij het chemisch toilet ook een wasbak heeft om naderhand jouw handen te kunnen wassen. De infrastructuur is ook erg mooi aangelegd en de beplanting is ook erg mooi gedaan. Al met al een heerlijke week gekampeerd op deze camping. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Pieter Augustinus10-04-2019

Geweldige camping.....schoon, netjes en ruim

Op deze zeer mooie , ruime, perfect onderhouden, schone camping hebben wij een aantal nachten gestaan op terugweg vanuit Duitsland Zeer aan te bevelen voor gezinnen met kinderen (hoog laag seizoen), ouderen in het na -voor seizoen i.v.m. de uitstekende faciliteiten, Super de lux sanitair, Fietsmogelijkheden ( naar natuurpark de Peel), Eindhoven & Roermond Outlet in de buurt! Goed restaurant bij de ingang van de camping, Gezellige eigenaren Meer kunnen wij niet zeggen

Lia en Pieter Augustinus

Gereisd met partner in september 2018

• 8Peter Koenis16-02-2019

Goed.

Sen.echtpaar met buscamper. 11 tot en met 15 februari 2019. Zes ampère, welke opgehoogd kan worden naar 8 – 10 – 12 – 14 of 16 ampère ; vier of vijf kWh per dag vrij (vraag bij aankomst de prijs op van meerverbruik). Vullen van schoonwater (aparte locatie op campingterrein) in ‘niet vorst’ periode geen probleem ; in vorst periode met eigen jerrycan (ook geen probleem, tappunt in sanitairgebouw). Lozen vuilwater geen probleem. Het ledigen van het chemisch toilet ging makkelijk. Er is warmwater voor de vaat. Sanitairgebouw ziet er schoon uit en is verwarmd. Betaald douchen met sep-keycard, welke je bij de receptie ontvangt. Terrein vlak, geen wielblokken gebruikt. De bomen op het terrein moet nog doorgroeien om meer schaduwplekken te creëren, een kwestie van tijd. Speeltuin met diverse toestellen voor (klein)kinderen. In Heusden een kleine supermarkt en in Asten is een winkelcentrum. Direct grenzend aan de camping een wandelgebied, waarin

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Karlijn29-10-2018

Zeer goed verzorgde camping met een mooi en schoon sanitair, Ook nog met de peeltram mee geweest met een tour door de peel, mooie fiets route's gehad, over Strabregtse heide en dwars door het peelgebied. Elke dag lekker gegeten voor een redelijke prijs in restaurant 't Turfke met zeer vriendelijke bediening. Een aanbeveling voor iedereen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Barian07-09-2018

Leuke camping

Leuke overzichtelijke camping. Wij stonden op een klein veldje naast het zwembad. De skelters vond onze zoon geweldig, elke dag om 9.00 uur rennen naar de schuur ;-) Jammer dat er alleen afgebakken broodjes gekocht konden worden en niet verse broodjes van een bakker. Ontvangst was vriendelijk en de behulpzaamheid ook. Wat jammer is dat na het weekend de camping zo ongeveer leeg was geworden, er bleven heel veel opa's en oma's over met en zonder kleinkinderen. Wij hadden nog twee weken vakantie, regio noord.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6Ine11-05-2018

Voor ons nooit meer

Nette, maar sfeerloze camping langs doorgaande weg. Weinig begroeiing. Let op: na afloop wordt je onverwacht geconfronteerd met te hoge schoonmaakkosten

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

8Roel-Jaco11-11-2017

Prima Camping.

Mooie en goed verzorgde camping met ruime plaatsen. Gratis WiFi bij het restaurant. Op het camperveld kun je hele lange verlengsnoeren nodig hebben. Prachtig en schoon sanitair. Douches mogen wel wat warmer, die kun je niet regelen. Douchen moet je betalen met een “keycard”, dat vinden we niet erg maar dan willen we wel zelf bepalen hoe warm we willen douchen. Heerlijk gegeten in het restaurant en voor een mooie prijs.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017