Camping de Peelpoort

22 reviews over Camping de Peelpoort in het Nederlands

Goed.

Peter Koenis,
16-2-2019

Sen.echtpaar met buscamper. 11 tot en met 15 februari 2019. Zes ampère, welke opgehoogd kan worden naar 8 – 10 – 12 – 14 of 16 ampère ; vier of vijf kWh per dag vrij (vraag bij aankomst de prijs op van meerverbruik). Vullen van schoonwater (aparte locatie op campingterrein) in ‘niet vorst’ periode geen probleem ; in vorst periode met eigen jerrycan (ook geen probleem, tappunt in sanitairgebouw). Lozen vuilwater geen probleem. Het ledigen van het chemisch toilet ging makkelijk. Er is warmwater voor de vaat. Sanitairgebouw ziet er schoon uit en is verwarmd. Betaald douchen met sep-keycard, welke je bij de receptie ontvangt. Terrein vlak, geen wielblokken gebruikt. De bomen op het terrein moet nog doorgroeien om meer schaduwplekken te creëren, een kwestie van tijd. Speeltuin met diverse toestellen voor (klein)kinderen. In Heusden een kleine supermarkt en in Asten is een winkelcentrum. Direct grenzend aan de camping een wandelgebied, waarin

Gereisd met partner in februari 2019

Karlijn,
29-10-2018

Zeer goed verzorgde camping met een mooi en schoon sanitair, Ook nog met de peeltram mee geweest met een tour door de peel, mooie fiets route's gehad, over Strabregtse heide en dwars door het peelgebied. Elke dag lekker gegeten voor een redelijke prijs in restaurant 't Turfke met zeer vriendelijke bediening. Een aanbeveling voor iedereen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Leuke camping

Barian,
7-9-2018

Leuke overzichtelijke camping. Wij stonden op een klein veldje naast het zwembad. De skelters vond onze zoon geweldig, elke dag om 9.00 uur rennen naar de schuur ;-) Jammer dat er alleen afgebakken broodjes gekocht konden worden en niet verse broodjes van een bakker. Ontvangst was vriendelijk en de behulpzaamheid ook. Wat jammer is dat na het weekend de camping zo ongeveer leeg was geworden, er bleven heel veel opa's en oma's over met en zonder kleinkinderen. Wij hadden nog twee weken vakantie, regio noord.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Voor ons nooit meer

Ine,
11-5-2018

Nette, maar sfeerloze camping langs doorgaande weg. Weinig begroeiing.

Let op: na afloop wordt je onverwacht geconfronteerd met te hoge schoonmaakkosten

Gereisd met partner in maart 2018

Prima Camping.

Roel-Jaco,
11-11-2017

Mooie en goed verzorgde camping met ruime plaatsen. Gratis WiFi bij het restaurant. Op het camperveld kun je hele lange verlengsnoeren nodig hebben. Prachtig en schoon sanitair. Douches mogen wel wat warmer, die kun je niet regelen. Douchen moet je betalen met een “keycard”, dat vinden we niet erg maar dan willen we wel zelf bepalen hoe warm we willen douchen. Heerlijk gegeten in het restaurant en voor een mooie prijs.

Gereisd met partner in augustus 2017

Bijzonder gezellig en behulpzaam.

Cor van den Adel en Giel Barneveld,
31-7-2017

De plekken waren goed en ruim. Niet op elkaars lip. Schoon en netjes.

Op de toiletten had alleen toiletpapier aanwezig moeten zijn

Gereisd met vrienden in juni 2017

Echte mooie seniorencamping

B.J. De. Haar,
29-7-2017

Ruime en goed onderhouden kampeerplaatsen.Hebben er drie weken gestaan en is ons goed bevallen. Management was vriendelijk. Echter een heel negatief in punt in onze ogen was dat je je eigen wc-rol moest meenemen naar het toilet.

Dit kan tocht niet meer in deze tijd. Eigenaar hierop geattendeerd! Restaurant was ook uitstekend!

Gereisd met partner in mei 2017

Zeer nette, jonge senioren camping

Van der Linde,
16-4-2017

De peelhutten zin prima gefaciliteerd. De matrassen lagen heerlijk. Daar mag menig hotel een voorbeeld aan nemen. Sanitair was echt keurig. Enige minpuntje, geen toiletpapier aanwezig bij de toiletten en ook geen handdoeken bij het handen wassen. Wellicht zo'n gesloten systeem voor toiletrollen zou een optie zíjn.

Voor kinderen zijn er niet veel opties tenzij, je en druk programma heeft elke dag. Maar zoals wij, voor 1 nachtje te verblijven was het super

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

plaats goed prijs/kwaliteit matig

koos meuldijk
17-10-2016

De plaats is goed, maar men rekent € 7,50 boeking kosten. Dat is normaal bij een reservering maar toch niet als passant die voor 1 of 2 nachten wil staan.

Gereisd met partner in oktober 2016

heel erg geweldig

echtpaar van Denderen
27-9-2016

100% tevreden. Prijs kwaliteit voortreffelijk. Heel mooi en verwarmd Sanitair gebouw.

Een restaurant waar je een heerlijk 3 gangen menu geserveerd krijgt voor een goede prijs.

Gereisd met partner in september 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de Peelpoort in Heusden - Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de Peelpoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.