8,9

Zeer goede plek

Gommers, 7-1-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Supermarkt en stadje op loopafstand

Geweldige familiedag gehad

M W, 8-9-2016
  • Onderkomen9

Mooie rustige omgeving ( nabij de peel) mooi en zuiver verblijf met gastvrije eigenaars die voor elke vraag een goede oplossing hebben. Voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein en de binnenruimte is geschikt voor ongeveer 60 personen.

Van deze locatie een mooi startpunt om te gaan fietsen wandelen enz..

Wij hebben daar de familiedag gehouden met een springkussen - solexen en frietwagen ( alles wel zelf regelen) er zijn fietsjes, steppen en skelters een trampoline en een voetbaldoel voor de kinderen en binnen staan de gezelschapsspellen

Buiten lopen wat sierkippen rond en het geheel buiten ziet er mooi en onderhouden uit.

er zijn diverse terrassen buiten en binnen een royale zithoek en tafels met stoelen en een goed ingerichte keuken

Voor feestjes en bijeenkomsten een aanrader

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prachtige natuur, rustige omgeving, huisjes goed gefaciliteerd

Super

Sven, 9-8-2016
  • Onderkomen10

Wij vonden de voorziening en aanpassingen voor gehandicapten en de voorzieningen op het terrein prima

We hebben echt genoten

Stineke, 5-7-2016
  • Onderkomen10

De huisjes zijn echt mooi aangepast. En... Het is er heerlijk schoon.

De fam. Nooyen zijn heel betrokken. Dan hadden we nog heerlijke verse eitjes uit de vrije uitloop. Een feestje! We komen zeker nog eens, maar dan met kleinkinderen. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Heerlijk ontspannen verblijf

Ontspannen vakantie Bij d'n berk, 22-5-2016
  • Onderkomen10

Ontvangst, service en kwaliteit van de toegankelijkheid is erg hoog.

Heerlijk een zwembad en een snoezel op loopafstand waar je onbeperkt naar toe kunt gaan.

Super vakantie gehad!

Vennen 1, 21-4-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Voor de 4e keer hier geweest, en zoals voorgaande keren was het weer super, fijne huisjes, fijne service, goede sfeer en faciliteiten..

zwembad,diertjes, snoezelruimte.. de bewoners hebben genoten!! tot de volgende keer!

Super locatie, bewoners hebben weer genoten

De Kastanje Elver, 10-4-2016
  • Onderkomen10

Alles was weer super geregeld. Voor de bewoners alles in de buurt. Zwembad, snoezel en op het erf ook nog genoeg te beleven.

Dorp is makkelijk en snel te bereiken.

Alles bij de hand

Marit Boom, 14-3-2016
  • Onderkomen10

Prima locatie om naar toe te gaan met mensen met een beperking

Fijne accomodatie

Huls, 4-1-2015
  • Onderkomen10

Wij waren met onze gehandicapte zoon en zus een midweek op deze vakantieboerderij. We hebben genoten van de mooie omgeving, het mooie en verzorgde huisje met alle faciliteiten die nodig zijn. Ook de knuffelhoek en het zwembad is een aanrader. Klein maar fijn.

De beheerder is erg vriendelijk, je kunt alles vragen en hij is meteen bereid om naar een oplossing te zoeken. Alleen maar lof! We komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bij d'n berk in Heusden - Asten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bij d'n berk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bij d'n berk scoort een 8.87 uit 10 op basis van 22 reviews.