Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve

Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve
8,5

39 reviews over Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve in het Nederlands

Met vrienden

Het was een familie weekend.

Conny Wagner
3-9-2018

Wij verbleven met familie van 1 jaar tot 70 jaar in de boerderij . Een super locatie voor volwassenen grote en kleine kinderen. Alles wat je nodig hebt is er. Wij hebben erg genoten ook het weer was super wat er zeker toe heeft bijgedragen. We hebben gelijk voor over 2 jaar het buitenverblijf gereserveerd zo enthousiast was de hele familie.

Het was weer geweldig!

Linda van Beek
26-3-2018

Dit was het 2e jaar voor ons in het Buitenverblijf van de Rowaldhoeve. We waren met de hele familie, 45 personen, jong en oud! Het was weer geweldig. De accommodatie is niet erg luxe maar heeft alles wat je nodig hebt. De speelzaal, het veld, veel ruimte. Den Bosch, Oss, Uden...leuk om even naartoe te gaan. Handig voor diegene zonder auto is dat station Oss 15 minuten rijden is. Wij hadden mooi weer en hebben heerlijk buiten in het zonnetje gezeten. De Jumbo en de Plus kwamen al onze boodschappen bezorgen, lekker makkelijk ;-) Op zaterdag de BBQ aan gedaan wat veel gezelligheid gaf. Zo'n weekend is altijd snel voorbij.

Voor volgend jaar hebben wij alweer geboekt. Sandra bedankt!

Super locatie! En perfect met sporthal..

David
21-1-2018

Goede locatie en er is een bos in de buurt. Handig voor als je met een groep verblijft.

Goede accommodatie op een super locatie

Fleur
14-1-2018

Goede accommodatie op een super locatie

Enkele minpunten

Nicky van Rooij
15-10-2017

Ideaal om met kinderen heen te gaan. Kinderen hebben veel ruimte om te kunnen ravotten. Verder zeer basic maar alles wat je nodig hebt. We hadden het hele complex afgehuurd waarbij we enkele kamers op overschot hadden. We vroegen om een extra kamer in gebruik te nemen,(ze doen elke deur pers. van slot) voor ons dochter waar ze kon slapen in haar reisbedje. Eigenaar deed hier een beetje moeilijk over en hebben 25 eur extra moeten betalen. Bedden werden niet gebruikt op deze kamer, alsook douche niet. Dit vonden wij een zeer groot minpunt! Alsook de felle verlichting die te zien is in de kamers aangezien je op veel kamers ramen hebt die naar de gang toe zijn, waar de nooddeurverlichting ook zeer fel binnenschijnt.

Verder wel fijn voor de kinderen.

Mooie accomodatie voor groepen

Esther
28-9-2017

Een prachtige accommodatie voor groepen. Voldoende ruimte, schone ruimtes, volop vermaak gelegenheid voor jong- en oud. Zowel bij mooi als minder mooi weer.

Net als eerdere jaren weer fantasties genoten

Schapenweekend
26-9-2017

Complete accommodatie, voor groot en klein. Wij verbleven in de Boerderij met de grote schuur, waarin ook de kinderen als de ouderen zich kunnen vermaken.

Dit jaar de spelen er bij gehuurd waarmee velen zich vermaakt hebben.

Reeds geboekt voor 2018 en 2019.

Zoals altijd weer helemaal super!!

Otto Baron school Katwijk
22-9-2017

Een super locatie met op loopafstand een fijn bos waar je heel goed kampspellen kan spelen. Wij komen er al 15 jaar.

Ruim onderkomen voor een grote groep kinderen of volwassenen. Veel mogelijkheden voor zowel goed als minder goed weer ( er is een overdekte hal).

De keuken heeft alles wat je nodig hebt om zelf te koken. Gastvrouw Sandra doet er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Geen moeite teveel.

Voor de kinderen veel te doen: speeltuintje, voetbal-en basketbalveld, darten, etc.

Zowel slaapzalen voor de grote groep als slaapkamers voor bv 2 -4 personen. Ook al zijn er meerdere huurders je hebt geen last van elkaar.

Wij komen zeker terug.

Bedankt weer Sandra.

Super fijn verblijf

Suzanne
19-9-2017

Wij komen al jaren met veel plezier bij de Rowaldhoeve!Gastvrouw Sandra is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wanneer er iets is, staat ze voor je klaar!

Zowel het Buitenverblijf als de Boerderij zijn netjes verzorgd en van alle gemakken voorzien. Rondom het verblijf zijn er genoeg mogelijkheden zoals voetballen, basketballen. Wanneer het slecht weer is, is er de mogelijkheid om de activiteiten binnen te organiseren.Mijn collega's en de leerlingen zijn erg enthousiast over het verblijf op de Rowaldhoeve. Een echte aanrader!Voor grote groepen,maar ook geschikt voor bijvoorbeeld een fam.weekend. Roealdhoeve ligt vlakbij het centrum van Oss en het zwembad.

Kortom: een aanrader en volgend jaar komen wij met veel plezier terug!

Mooi gebouw in mooie omgeving

Wassenaar
11-9-2017

Mooie omgeving, mooi gebouw (Buitenverblijf), Goede bedden, maar advies: Ga eens investeren (er is veel verouderd)!! Keuken: nieuw koffiezetapparaat - oven - afwasmachine. Een leeslampje boven de bedden wordt gemist. Verlichting in de zaal is een allegaartje.Een 'buistelevisie' is niet meer van deze tijd. Wifi doet het niet. Als meer dan 4 mensen tegelijk douchen is het water koud of stopt de straal; investeer in warmwatervoorziening en in nieuwe douchekoppen.

Wij hebben het uitstekend naar ons zin gehad in deze ruime accommodatie (strak in de lak), maar laat het niet verloederen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve in Herpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.