Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve

Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve
8,5

44 reviews over Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve in het Nederlands

Wat een geweldige locatie!

A Middelkoop,
5-11-2018

De Rowaldhoeve is een zalige locatie voor grote groepen. Wij waren met onze familie: 27 mensen van 1-73 jaar en verbleven in de Boerderij. Wat een ruimte! We hadden ook nog eens prachtig weer in november. Je kan er alle kanten uit: heel veel plek om te spelen: binnen en buiten! Voldoende keukengerei, prima bedden, meer dan genoeg sanitair en alles is schoon en netjes. Hartelijke ontvangst, Sandra denkt mee en is behulpzaam. Op zaterdag zijn we gaan bamboe bouwen op het grote sportveld. Rudy (ludusoutdoor) kwam dit op de locatie doen: een aanrader! Kortom, we kijken terug op een fantastisch familieweekend in de Rowaldhoeve!

Geweldig!

Rianne,
31-10-2018

Voor iedereen die met een grote groep mensen een week of weekend op vakantie wil is de Rowaldhoeve echt een aanrader!

Het betreft (voor zover ik weet) twee aparte grote huizen, met ruimte voor meer dan 30 personen.

Het huis waarin mijn familie en ik een weekend verbleven was zeer ruim, het had een goede degelijke keuken met veel apparatuur en meerdere koelkasten, meerdere slaapkamers met allen een eigen wastafel en douche, meerdere toiletten op verschillende plekken in het huis en een grote (afgescheiden) speelruimte voor de kinderen. Daarnaast was het huis gelegen aan een zeer grote tuin, met een fijn terras, tafels en stoelen, een klimrek, basketbal/volleybalveld/tafeltennistafel en veel groen. Verder was het huis schoon, goed onderhouden, gezellig en sfeervol.

De eigenaresse was vriendelijk en behulpzaam.

Alles bij elkaar hebben wij een fantastisch weekend gehad en we hebben ook alvast gereserveerd voor volgend jaar.

Bedankt!

Top weekend

Familie de Boer,
17-10-2018

Bij slecht weer mooie sporthal waar de kinderen van alles kunnen doen bij mooi weer speeltuin buiten en mooi terras, prima bedden, alles schoon. In de omgeving ook genoeg te doen wij hebben een heerlijk weekend gehad

Super locatie!

Familie Teunissen,
1-10-2018

Super leuke locatie wat goed aan te rijden is. De mensen zijn vriendelijk en niets is te gek. De slaapkamers zijn ruim en netjes (schoon). De 'boerderij' heeft een aparte zaal waar de kinderen leuk kunnen spelen bij slecht weer. Het enige wat we kunnen bedenken is dat de accomodatie misschien niet de goedkoopste is.

Voor ons voor herhaling vatbaar.

John van Wijngaarde,
30-9-2018

Een mooie complete accomodatie, netjes,schoon en van alle gemakken voorzien.

Ook de ligging en de omgeving zijn de moeite waard.

Wij hebben er ons familie weekend doorgebracht met een gezelschap dat varieert in leeftijd van 0 tot 67. Fijne kamers, zeer complete keuken en geweldige mogelijkheden voor de kinderen. wij zijn zeer tevreden

Het was een familie weekend.

Conny Wagner,
3-9-2018

Wij verbleven met familie van 1 jaar tot 70 jaar in de boerderij . Een super locatie voor volwassenen grote en kleine kinderen. Alles wat je nodig hebt is er. Wij hebben erg genoten ook het weer was super wat er zeker toe heeft bijgedragen. We hebben gelijk voor over 2 jaar het buitenverblijf gereserveerd zo enthousiast was de hele familie.

Het was weer geweldig!

Linda van Beek,
26-3-2018

Dit was het 2e jaar voor ons in het Buitenverblijf van de Rowaldhoeve. We waren met de hele familie, 45 personen, jong en oud! Het was weer geweldig. De accommodatie is niet erg luxe maar heeft alles wat je nodig hebt. De speelzaal, het veld, veel ruimte. Den Bosch, Oss, Uden...leuk om even naartoe te gaan. Handig voor diegene zonder auto is dat station Oss 15 minuten rijden is. Wij hadden mooi weer en hebben heerlijk buiten in het zonnetje gezeten. De Jumbo en de Plus kwamen al onze boodschappen bezorgen, lekker makkelijk ;-) Op zaterdag de BBQ aan gedaan wat veel gezelligheid gaf. Zo'n weekend is altijd snel voorbij.

Voor volgend jaar hebben wij alweer geboekt. Sandra bedankt!

Super locatie! En perfect met sporthal..

David,
21-1-2018

Goede locatie en er is een bos in de buurt. Handig voor als je met een groep verblijft.

Goede accommodatie op een super locatie

Fleur,
14-1-2018

Goede accommodatie op een super locatie

Enkele minpunten

Nicky van Rooij,
15-10-2017

Ideaal om met kinderen heen te gaan. Kinderen hebben veel ruimte om te kunnen ravotten. Verder zeer basic maar alles wat je nodig hebt. We hadden het hele complex afgehuurd waarbij we enkele kamers op overschot hadden. We vroegen om een extra kamer in gebruik te nemen,(ze doen elke deur pers. van slot) voor ons dochter waar ze kon slapen in haar reisbedje. Eigenaar deed hier een beetje moeilijk over en hebben 25 eur extra moeten betalen. Bedden werden niet gebruikt op deze kamer, alsook douche niet. Dit vonden wij een zeer groot minpunt! Alsook de felle verlichting die te zien is in de kamers aangezien je op veel kamers ramen hebt die naar de gang toe zijn, waar de nooddeurverlichting ook zeer fel binnenschijnt.

Verder wel fijn voor de kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve in Herpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiecentrum Rowaldhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.