Hotel Den Handwijzer

NederlandNoord-BrabantHerpen

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Den Handwijzer voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 10 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 10 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Den Handwijzer

• 9Richard27-05-2018

Gastvrijheid zoals het altijd zou moeten zijn !!

Prachtig mooie locatie , mooie nieuwe kamer ( nr 1 ) met prima voorzieningen . Heerlijke buitentafels , kleine bar .. en wat een fijn personeel en eigenaar ! Wij waren als vrienden als loge voor naar een dance feest , maar ga heel zeker terug komen voor bv heerlijk fietsweekend vanwege de prachtige omgeving ! Heerlijk landelijk wakker worden , met een pracht ontbijt genoeg voor wel 4 mensen . Hier krijg je meer waar voor je geld als dan wat ze er voor vragen ! Bedankt Tom voor het wegbrengen !!! Groetjes : Richard en Daan .

• 10Vanessa25-07-2017

Wij komen echt een keer logeren!

Tot afgelopen week was ik nog nooit in Noord Brabant op vakantie geweest. De provincie, en zeer zeker Hotel Den Handwijzer, heeft mijn hart gestolen! De gastvrijheid is ongekend en de icecoffee is niet te evenaren. Tot heel snel!

• 10Monique van de Ven23-12-2016

Super schoon lieve eigenaars!

Heerlijk geslapen, super ontbijt vriendelijk eigenaars. Op loop afstand heerlijk bossen een geweldig plek om even tot rust te komen. De dames nogmaals een zeer dikke pluim jullie zijn zo lief en gastvrij.

• 10Peter24-09-2016

Geweldig !

Een mooi hotel,de kamers zijn keurig netjes. De eigenaren zijn geweldig enthousiaste mensen,en hebben alle tijd voor een praatje,en zijn zeer behulpzaam. Het ontbijt is goed verzorgd,en veel keus. Een aanrader als ik weer onderdak nodig heb als ik daar in de buurt bent, Dan zou ik zeker weer voor deze locatie kiezen.

• 10Tineke Toet09-08-2016

Gastvrij en gemoedelijk.

Hygiënisch, prettige sfeer!

• 9john quist10-12-2015

geweldig nee voor herhaling vatbaar

Ik heb er 5 dagen overnacht, tijdens de vierdaagse van nijmegen. Hotel is prima, ziet er netjes en heel schoon uit. Maar het allerbelangrijkste is het gehele personeel incl. eigenaar, wat een gezelligheid en liefde stralen deze mensen uit. Ik kom uit zaandam, daar is het allemaal wat zakelijker. Ik heb vanwege mijn werk in heel veel dure hotels overnacht, maar nog nooit ben ik zulke lieve mensen tegen gekomen. Hotel de handwijzer met een ieder die er zijn inbreng in heeft, jullie staan bij mij op nummer 1.

• 9Frens Langenberg03-06-2013

Kom er al 25 jaar

Den Handwijzer is nieuw jong bloed ingekomen,de kinderen hebben het overgenomen. Geweldig aardige mensen goede service, schoon en binnen bijna volledig in een nieuw jasje, behalve het oude behang hebben expres gelaten. De gordijnen hangen ook op de kamers dus dat is ook over. De prijs is uitstekend en absoluut in verhouding.Ontbijt beter dan vroeger geen roomboter.

• 8bianca23-01-2012

waanzinnige service

Net hotel met redelijke bedden en mooie ruime badkamer. Wat wij hebben gemist waren overgordijnen: als je dat niet gewend bent is het vrij licht. Bij aankomst bleek op de kamer geen TV aanwezig: vreemd in 2012 maar niet hinderlijk. We waren dan ook erg verrast toen 's avonds bij 'thuiskomst' bleek dat er een TV op de kamer was geplaatst. Het hotel is wel wat gehorig. Men is zeer bereidwillig, staat voor je klaar en is in voor een praatje. Men zoekt (ongevraagd) van alles voor je uit en het ontbijt werd ter plekke bereid en geserveerd. Al met al een aanrader, wij zouden er zó een 2e keer komen. Ondanks het gemis aan gordijnen.

• 10jan jaap17-10-2010

leuk hotelletje met goede service

het was een leuk hotelletje met goede service en een zeer goed ontbijt!

• 7Tini v. erp01-09-2009

mooie omgeving

staat op een mooie lokatie, je kunt er lekker wandelen en het zwembad is ook vlak bij waar je heerlijk kunt vertoeven

Hotel Den Handwijzer info

Building information