Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.3Inrichting
  • 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over De Erfdijk

• 9Annet Bos22-10-2018

Beslist een aanrader!

Al een heel aantal jaren zijn wij met een klein vriendinnengroepje in dit huisje geweest. Met zeer veel plezier! Het ligt op een prachtig plekje, de tuin is heerlijk, het huisje heel gezellig en de eigenaars erg vriendelijk. Bij aankomst staat er iets lekkers klaar. Het is geen luxe huisje, maar wel uiterst knus en alles wat je nodig hebt, is er. In de omgeving kun je prachtig wandelen en fietsen. Beslist een aanrader!

• 8Mary10-10-2018

Prachtige omgeving, knus huis

Leuke ontvangst met flesje wijn, maar ook een kleinigheid voor de honden. Heel attent

• 9Ton van Poppel27-09-2018

Goed adres

Met man en 3 hondjes een week geweest. Gastvrije ontvangst. Knusse woning met een gezellige kachel, fijne omheinde tuin voor de hondjes. Alles wat je nodig hebt is in de woning aanwezig. Voor ons een minpuntje: kleine douchecel en toilet. Rustige omgeving, bosrijk. Supermarkt dichtbij.

• 10Jantine Molema03-08-2018

Mijn moeder en ik komen al zeven jaar op de Erfdijk. Het is er fantastisch. Super aardige en gastvrije eigenaars. Je wordt altijd zeer welkom geheten met wijn, wat lekkerscen bloemen. Het huisje is erg gezellig en compleet. Een mooie grote tuin waarin de honden heerlijk kunnen spelen en wij heerlijk kunnen ontspannen. In de omgeving super veel te doen. Heerlijk wandelen, fietsen en winkelen. Alle informatie ligt in mappen in het huisje. En echte aanrader.

• 10Birgitta van Kleef16-07-2018

In 1 woord: geweldig!

We kwamen voor een weekend, samen met mijn partner, mijn dochter en haar vriend. Eigenaar had briefje op de deur gedaan, omdat ze niet thuis waren en heten ons welkom. Binnen hadden ze iets lekkers neergezet om te eten, een fles wijn, verse eitjes en een mooie bloemen op tafel. Veel ruimte en sfeer in huis, gezellig en huiselijk ingericht. Ruime afgesloten tuin, waar onze Labrador pup lekker kon spelen. Huis is erg schoon en tuin ligt er mooi bij. Diverse mappen met routes en tips wat er doen is in de buurt. Bij de kennismaking met eigenaresse een gezellig praatje gemaakt, ontzettend vriendelijke mensen. Tips gekregen voor een mooie weg naar tuinen van Appeltern. Omgeving is erg mooi. Vanuit vakantiehuis kun je al een mooie wandeling maken. We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid en komen zeker een keer weer.

• 9Jocelyn03-01-2018

Brabantse gastvrijheid ten top!

Wij verbleven hier de laatste week van december 2017. Bij aankomst wachtte ons een erg warm welkom. Niet alleen was het huisje in echte kerst-sfeer gebracht, er stond ook een heerlijk flesje wijn met wat lekkers klaar. Zelfs de kerst-servetten waren niet vergeten. We voelden ons meteen thuis in de gezellig ingerichte woning. Niet onbelangrijk... De bedden sliepen heerlijk. Onze 2 teckeltjes sliepen overigens het liefst naast de gashaard :) Met Kerst kregen we de nodige aanloop van familie. Er was van alles aanwezig en wat er niet was, mochten we van de eigenaren lenen. Natuurlijk ook een aantal van de geadviseerde wandelroutes gelopen, fijn dat ook dat allemaal klaar lag. Het is echt een plek om naar terug te komen!

• 9Jeffrey en Paula02-01-2018

Volledige ontspanning

Het doet ons zo goed om ook ergens met twee hondjes en een poes zo welkom te zijn We kunnen geen negatief iets bedenken, het huisje is top! Omgeving heerlijk! Ontvangst meer dan welkom.

• 9NicoJohnWimKees17-09-2017

Onvergetelijk

Wij als fanatieke fietsers vonden het erg fijn om ontvangen te worden met een fles wijn en een eitje in een vakantie woning die ons gelijk een huiselijk gevoel gaf. Met zo’n begin kon de midweek vakantie niet meer stuk. 's Nachts heerlijke bedden die onze ruggen weer tot rust deed komen. Door al dit gemak hebben we een bijzondere midweek beleeft. ‘s Morgens te lang getafeld, daardoor te laat aan onze fietstochten begonnen, te laat boodschappen gedaan, te laat eten gemaakt en verorberd en tot diep in de nacht te veel gediscussieerd. Voorwaar een bijzonder intensieve midweek, terug naar huis hebben we maar kalm aan gedaan, zijn wel op tijd voor het eten thuis gekomen.

• 9Frank & Mariska10-09-2017

Erg geslaagde week vakantie genoten in De Erfdijk

Van 1 t/m 8 september vakantie gevierd met onze drie honden en kat in de De Erfdijk. Het was erg mooi weer, dus lekker lang ontbeten in de mooie afgeschermde tuin. De honden vonden het super! Het huisje is geheel in stijl van een oude boerderij uitgevoerd. Alles zit er in en is te vinden in het huisje. Genoeg bestek, servies en heerlijke Nespresso machine, Senseo en filterkoffie apparaat. De gaskachel in de avond een paar maal aangehad, lekker warm en gezellig. De gastheer en -vrouw waren erg vriendelijk en toegankelijk. Restaurant Pan en Zo in Schaik is aanrader evenals de Rooij Peper in Oss. Lekker ijs bij Trien in Herpen. Het is een fijne plek voor een vakantie, het is er heerlijk rustig en ligt in de buurt van een groot natuurgebied. Allerlei info en routes aanwezig in het huisje. Den Bosch ligt op half uur rijden, Nijmegen ligt in de buurt en we zijn naar de Tuinen van Appeltern geweest. We hopen zeker nog eens terug te komen!

• 10Sinnema25-08-2017

Geweldig!

Vriendelijke -en gastvrije eigenaren zorgen dat je je direct thuis voelt; schoon en knus huisje waar het aan niks ontbreekt; mooie ruime omheinde tuin wat ideaal is voor de honden. Rust en een bosrijke omgeving, ingrediënten om te ontspannen. Dorpskern met buurtsuper op loopafstand. Met de auto of de fiets naar natuurschoon in de omgeving om genieten van het moois wat Noord Brabant te bieden heeft!

Absoluut een aanrader!

Vakantiehuis De Erfdijk info