Camping Minicamping Weideblik

Camping Minicamping Weideblik
9,2

151 reviews over Camping Minicamping Weideblik in het Nederlands

Heerlijk ontspannen en uitgerust weer naar huis!

Lambert Hexspoor
18-10-2018

Een camping waar je de rust uit de natuur haalt van de Loonse en Drunense Duinen. Poortje door en je staat midden in het natuurgebied. Heerlijk! Op het campingveld in het midden ruime speelgelegenheid voor de kinderen. Volop gezelligheid dus en zicht op de kinderen. Gezellige tuinbanken die vrij te gebruiken zijn. Vlonders om voor je tent, camper of caravan te leggen: wat een service! Goed, schoon en verwarmd sanitair, volop leesvoer, wandel-en fietsroutes beschikbaar, veel bezienswaardigheden in de omgeving, vriendelijke benadering; kortom, je voelt je er echt welkom! Een aanrader voor de kampeerder die de rust zoekt en zelf bepaalt hoe ie zijn tijd indeelt;

Een plek om terug te komen!

Unieke gelegen, verzorgde camping, zeer aangenaam!

J. van Dee
14-10-2018

Wat een geweldige ligging heeft deze camping, je loopt of fietst zo de natuur in! Daarnaast hebben ze sanitair wat tot in de puntjes verzorgd is! Overal water kraantjes bij de plekken en stroom en TV en uitstekende wifi ontvangst! Een heerlijk veld met allerlei activiteit mogelijkheden, zoals tafeltennis, voetbal, trampoline en skelters. De toegankelijke dierenweide, maakt het heerlijk landelijk. De eigenaars zijn super behulpzaam en vriendelijk en zijn makkelijk te bereiken, want ze wonen bij de camping! Pas op voor de vriezer die gevuld staat met heerlijk boeren-ijs uit Vught ;-) . Ja het is een camping om ontdekt te worden! Wij zijn in ieder geval nu al terug gegaan om van de rust en nette camping te genieten! Hier is plaats voor jong en oud! Maar ook voor kampeerder en B&B gebruiker! Want die vakantiehuisjes en B&B zien er ook geweldig uit... misschien eens voor de winter ;-) !

Zeer ontspannen weekend

Lieke
1-10-2018

Afgelopen weekend kwamen wij met 5 vriendinnen aan op b&b de Weideblik! We werden ontzettend gastvrij ontvangen door Tonny. Zij liet ons het prachtige huisje zien, wat van alle gemakken was voorzien! En daarbij, een bijzonder mooi uitzicht gaf over het Natuurgebied. Waar je overigens prachtige wandelingen kunt maken! Wij waren er nog geen uur en zaten al heerlijk in de vakantie modus. Dit is het gevoel wat de omgeving, het huisje en Wim en Tonny je geven. Wij Troffen het ontzettend met het weer, konden gebruik maken van de mooie tuin met heerlijke stoelen en het uitzicht! Het zeer uitgebreide ontbijt werd in je huisje gezet, hierdoor kreeg je de mogelijkheid tot lekker uitslapen! Mocht je de drukte willen opzoeken dan is het centrum van Den Bosch in ongeveer twintig minuten te bereiken met de auto. Wil je voor een ontspannen weekend dan is dit een absolute aanrader! Weideblik is een locatie om zeker nog eens naar terug te keren.

Geweldig

Anja Damen
26-9-2018

Wat een hartelijke eigenaar en eigenaresse. Toen we aan kwamen liep ze mee naar onze plaats waar vlonders klaar lagen voor onder de luifel te leggen .En dan wat ga je allemaal vertellen over deze camping. Het sanitair is echt heel.schoon met een gezellig muziekje Wat je toch een aangenamer gevoel geeft op de toilet.Er is van alles aanwezig En s'morgens vroeg liggen de kranten al klaar zodat je toch lekker je krantje kunt lezen. Als je achter de camping door het poortje loopt Dan kun je genieten van de prachtige natuur.en de stilte .Wat is het toch prachtig Ook kun je heerlijk fietsen door de loonse en drunese duinen.Je zegt altijd als een god in Frankrijk Maar hier voel je je als een god in de weideblik.Genoten hebben we en weer heel jammer dat we weer naar huis gaan.Een topcamping met hele vriendelijke mensen.

Voor ons was het in alle opzichten ‘een paradijsje

F. Verheijde
25-9-2018

De eerste indruk werd tijdens ons verblijf bevestigd. Wat een heerlijke camping!

Allereerst de ligging. Midden in de natuur, omgeven door weilanden, langs een weg waar heel weinig verkeer langs komt en aan de achterzijde de duinen in het zicht en op korte loopafstand. Heerlijk gewoon!!! Helemaal achteraan hadden wij een prachtige plek, zeer ruim, aan beide kanten buren, zicht op de weilanden en de bossen. Overburen op enkele tientallen meters afstand. Voor ons gaf dit echt een gevoel van vrijheid en leven dicht bij de natuur.

De facaliteiten zijn geweldig! Prachtige sanitaire voorzieningen die zeer goed schoon werden gehouden. Met smaak aangekleed tot in detail. Diverse extra’s aanwezig. Ijskast met diepvries, wasmachine, magnetron, bbq, droogrekken. En voor kinderen: zandbak, trampoline, speeltoestellen en zelfs knuffeldieren.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk en doen alles om het de gast aan niets te laten ontbreken!

Geweldig en wij gaan er volgende jaar weer heen.

Annie Albers
24-9-2018

Mooie rustige Camping,waar niets ontbrak.

Een minpuntje ...als de wind een beetje verkeerd stond dan kon je de varkens ruiken van de buurman verderop.

Vriendelijke, rustige, ruime, keurige camping!

Roel Stapel
22-9-2018

Hartelijke ontvangst. Duidelijke en praktische uitleg en begeleiding naar de kampeerplaats. Daar aangekomen treffen we een ruime plek en liggen er houten tegels klaar voor een vlonder, zodat je ook aan het eind van het seizoen niet op een modderplekje komt te staan. Sanitairgebouw om door een ringetje te halen. En nee, ik zeg dit niet om te 'scoren', het was werkelijk uitzonderlijk. De omgeving is rustig, achter op de camping loopt je zo het natuurgebied in. Camping ligt aan landelijke uitvalsweg met weinig verkeer.

Keurige camping

Hoppieh
14-9-2018

Een nette camping met ruime plekken. Bij elke plek zijn goed hanteerbare houten vlonders beschikbaar voor onder de voortent of luifel. Het sanitair is altijd keurig schoon. Met 3 WC,s en 3 douches wel wat krap in het hoogseizoen als er veel kinderen zijn, en die zijn er want de camping is bijzonder kindvriendelijk. Er staan meerdere skelters in alle maten voor de kinderen. Er is een tafeltennistafel en een volleybalnet. De camping ligt direct aan een wandel- en mountainbikepad dat rechtstreeks de Loonse en Drunense Duinen in voert. Voor de camping ligt een fietpad van een knooppuntenroute. Soms zijn er vanaf de camping herten in het veld te zien. De campingeigenaren zijn erg afstandelijk en zakelijk. Alleen voor vaste klanten is veel aandacht.

Sandra Bezuijen
11-9-2018

Wij zijn eind augustus begin september een week op de camping geweest. In eerste instantie met man en dochter, later in de week was ik alleen. Ook 2 verschillende vrienden hebben in hun eigen camper gezeten.

Een hele goede eerste indruk.

-ruime plaatsen

- zon en schaduwzijde. Maar als je iets verder op het veld gaat zitten, heb genoeg zon.

-vlonders in overvloed om voor je caravan te leggen

-super schone toilet en douche gebouw. Ook de aankleding in en rondom supermooi gedaan.

-vanaf de camping zo het bos in met de honden.

-Ook fantastisch fietsen direct vanaf de camping.

-er staan wat vaste gasten maar complimenten voor hun gastvrijheid. De oplettendheid en hulp aan mij was fantastisch. Bedankt daarvoor.

-zeer gastvrije eigenaren.

Tip: om het douchgebouw nog schoner te houden: maak buiten of net om de hoek binnen een plank voor schoenen en laat de mensen op badslippers het gebouw ingaan.

Ik kom graag nog een keer terug.

Een geweldig mooie camping om niet te vergeten.

Henk Bouwmeester
25-8-2018

Een heerlijke camping waar het goed vertoeven is op een plaats achter op het veld waar je inderdaad een weide blik hebt. De camping doet zijn naam eer aan.

Het was voor het 2e jaar dat we hier geweest zijn. Een schitterende omgeving om door de Loonse en Drunense duinen te wandelen en een afwisselende omgeving waar je ook goed kan fietsen.

De steden Den Bosch en Tilburg, met zijn kermis, liggen op fietsafstand.

's Avonds vaak wild gespot, reeën, dassen en vossen hebben we regelmatig gezien. Al met al een geweldige vakantie op een camping met mooie ruime plaatsen en prachtige zonsondergangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Weideblik in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Weideblik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.