Camping Minicamping Weideblik

Tonen op kaart

197 reviews over Camping Minicamping Weideblik

• 2019
    10Laura de Koning06-10-2019

Do more of what makes you happy!

Op minicamping Weideblik veranderd je
    familie-naam in Happy Family. Aan alle voorwaarden wordt ruimschoots voldaan.... Wanneer mogen we weer?

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Maaike van de Laar01-10-2019

Warm welkom,verblijf zeer netjes,omgeving prachtig

Ge-no-ten!! Gastvrij Gastvrouw/Gastheer Top! Gewandeld Goed Geslapen Groene omgeving Gedoucht Goed uitGebreid ontbijt Gedronken Gelachen Geklets Gezongen

Gewoon Ge-wel-dig verblijf. Graag komen we nog een keertje terug!

Kortom: Geheel Relax terug naar huis gegaan!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Margriet van der Vegt17-09-2019

TOP! Afrika-ervaring....

Het voelde alsof we in Afrika waren....stil...uitzicht over de vlakte...ondergaande zon en opkomende volle maan. De camping was vol, in het weekend ook met kinderen, maar iedereen had zijn privacy en genoot op eigen manier. Bijzonder relaxte eigenaren. Top verzorgd sanitair waar alles ook nog eens sfeervol is ingericht. Je kunt de auto laten staan....ga lekker fietsen en wandelen!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Gaby Raaijmakers31-08-2019

Echt een aanrader!

De ligging van de camping is ideaal, met een grote kans om 's avonds reeën te zien grazen in de velden achter de camping. De voorzieningen zijn uitstekend en al lijkt de hoeveelheid toiletten en douches niet veel, omdat het een kleine camping is maakt dat niet uit. Ik heb nog nooit hoeven wachten. Wc papier en zeep aanwezig. Op het midden van het terrein is een grote speeltuin met jeu de boules aan, zandbak, trampoline en speelhuis. Ideaal voor gezinnen. De mensen van de camping zijn vriendelijk en behulpzaam, naast wat nog beter is: je bent ze niet veel nodig omdat alles goed geregeld is. De sfeer op de camping is dan ook heel prettig, echt een aanrader!

• 10Roels A27-08-2019

Een aanrader...

Zalig vertoeven... rust en natuur. Vriendelijke ontvangst direct een thuisgevoel .Zeker een aanrader voor wie de stilte wil opzoeken! Gezellig en leuk vakantiehuis. Prachtig fietsen en wandelen. Dichtbij beekse bergen of de Efteling en gezellige steden in de buurt.( Den Bosch en Tilburg)

• 10Danielle26-08-2019

Wacht niet langer en ervaar zelf!!

Je komt hier heerlijk tot rust. De camping is van alle gemakken voorzien, het sanitair is altijd schoon en verzorgd! Als je hier eenmaal bent geweest wil je er zeker nog een keer naar terug. Je krijgt hier altijd een vrolijke lach van iedereen! De camping eigenaren zijn fijne mensen! Mocht je met iets aan de hand naar hun toe gaan denken zijg graag met jou mee in oplossingen. Voorbeeld: Mijn motor stond naast de camper en bij het navragen of dit mocht bood mevrouw aan dat hij eventueel ook binnen kan staan achter slot en grendel.

Wij zijn erg enthousiast en gaan hier graag nog een aantal keren heen!

Ps. Voor de mountainbiker is dit ideaal. Direct aan een prachtig verzorgd parcours!!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Karen22-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Dé ideale combinatie tussen een comfortabel huisje met alles erop en eraan en de gezelligheid van een camping. De kindjes vonden het heerlijk met de gocarts, trampoline,... en wij genoten van het prachtige uitzicht vanop ons eigen terras!

Daarnaast is het de ideale uitvalsbasis voor zoveel leuke dingen in de omgeving (fietsen, wandelen, zwemmen, beekse bergen,...)

• 9Fam v Spronsen20-08-2019

Genieten !

Al meerdere jaren komen we op deze prachtig gelegen camping aan de rand van de drunense duinen.de camping is heel kindvriendelijk en dat kwam ons dit jaar heel goed uit daar we met onze kleinkinderen zijn gaan kamperen.heerlijk genoten,gefietst en er is genoeg te doen in de omgeving

• 9Hanna Perdu20-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Heel leuke camping. Ideaal voor kleine kinderen. Genoeg plaats en ruimte om te spelen, proper sanitair, om 21u stil, vlakbij de Efteling, ...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam. vd Pligt20-08-2019

Heerlijke camping

Een fijne overzichtelijke camping met 25 grote plaatsen. Onze kinderen van 5 en 2 jaar oud werden wakker met de 1e vraag of ze al op de trampoline mochten. Vanaf elke plek goed zicht op de trampoline, zandbak en speeltoestel. Skelters, tractors voor kinderen in overvloed. We hebben weer een boek kunnen lezen, hahah. Mooi weidse blik over de duinen. Heerlijk kunnen fietsen. Gemêleerd gezelschap op de camping, van jong tot ouder. Schoon sanitair, ruimte genoeg voor de vaat.
    Er staan een aantal picknicktafels voor algemeen gebruik.

1 tip over Camping Minicamping Weideblik

• Gertjan, 19-08-2013

Restaurant de Bolle Keizer in Helvoirt is zeer aan te bevelen!

0 vragen over Camping Minicamping Weideblik

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50