Camping Minicamping Weideblik

CampingWeer vandaag19°5°
Camping Minicamping Weideblik
9,2

147 reviews over Camping Minicamping Weideblik in het Nederlands

Voor ons was het in alle opzichten ‘een paradijsje

F. Verheijde
25-9-2018

De eerste indruk werd tijdens ons verblijf bevestigd. Wat een heerlijke camping!

Allereerst de ligging. Midden in de natuur, omgeven door weilanden, langs een weg waar heel weinig verkeer langs komt en aan de achterzijde de duinen in het zicht en op korte loopafstand. Heerlijk gewoon!!! Helemaal achteraan hadden wij een prachtige plek, zeer ruim, aan beide kanten buren, zicht op de weilanden en de bossen. Overburen op enkele tientallen meters afstand. Voor ons gaf dit echt een gevoel van vrijheid en leven dicht bij de natuur.

De facaliteiten zijn geweldig! Prachtige sanitaire voorzieningen die zeer goed schoon werden gehouden. Met smaak aangekleed tot in detail. Diverse extra’s aanwezig. Ijskast met diepvries, wasmachine, magnetron, bbq, droogrekken. En voor kinderen: zandbak, trampoline, speeltoestellen en zelfs knuffeldieren.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk en doen alles om het de gast aan niets te laten ontbreken!

Geweldig en wij gaan er volgende jaar weer heen.

Annie Albers
24-9-2018

Mooie rustige Camping,waar niets ontbrak.

Een minpuntje ...als de wind een beetje verkeerd stond dan kon je de varkens ruiken van de buurman verderop.

Vriendelijke, rustige, ruime, keurige camping!

Roel Stapel
22-9-2018

Hartelijke ontvangst. Duidelijke en praktische uitleg en begeleiding naar de kampeerplaats. Daar aangekomen treffen we een ruime plek en liggen er houten tegels klaar voor een vlonder, zodat je ook aan het eind van het seizoen niet op een modderplekje komt te staan. Sanitairgebouw om door een ringetje te halen. En nee, ik zeg dit niet om te 'scoren', het was werkelijk uitzonderlijk. De omgeving is rustig, achter op de camping loopt je zo het natuurgebied in. Camping ligt aan landelijke uitvalsweg met weinig verkeer.

Keurige camping

Hoppieh
14-9-2018

Een nette camping met ruime plekken. Bij elke plek zijn goed hanteerbare houten vlonders beschikbaar voor onder de voortent of luifel. Het sanitair is altijd keurig schoon. Met 3 WC,s en 3 douches wel wat krap in het hoogseizoen als er veel kinderen zijn, en die zijn er want de camping is bijzonder kindvriendelijk. Er staan meerdere skelters in alle maten voor de kinderen. Er is een tafeltennistafel en een volleybalnet. De camping ligt direct aan een wandel- en mountainbikepad dat rechtstreeks de Loonse en Drunense Duinen in voert. Voor de camping ligt een fietpad van een knooppuntenroute. Soms zijn er vanaf de camping herten in het veld te zien. De campingeigenaren zijn erg afstandelijk en zakelijk. Alleen voor vaste klanten is veel aandacht.

Sandra Bezuijen
11-9-2018

Wij zijn eind augustus begin september een week op de camping geweest. In eerste instantie met man en dochter, later in de week was ik alleen. Ook 2 verschillende vrienden hebben in hun eigen camper gezeten.

Een hele goede eerste indruk.

-ruime plaatsen

- zon en schaduwzijde. Maar als je iets verder op het veld gaat zitten, heb genoeg zon.

-vlonders in overvloed om voor je caravan te leggen

-super schone toilet en douche gebouw. Ook de aankleding in en rondom supermooi gedaan.

-vanaf de camping zo het bos in met de honden.

-Ook fantastisch fietsen direct vanaf de camping.

-er staan wat vaste gasten maar complimenten voor hun gastvrijheid. De oplettendheid en hulp aan mij was fantastisch. Bedankt daarvoor.

-zeer gastvrije eigenaren.

Tip: om het douchgebouw nog schoner te houden: maak buiten of net om de hoek binnen een plank voor schoenen en laat de mensen op badslippers het gebouw ingaan.

Ik kom graag nog een keer terug.

Een geweldig mooie camping om niet te vergeten.

Henk Bouwmeester
25-8-2018

Een heerlijke camping waar het goed vertoeven is op een plaats achter op het veld waar je inderdaad een weide blik hebt. De camping doet zijn naam eer aan.

Het was voor het 2e jaar dat we hier geweest zijn. Een schitterende omgeving om door de Loonse en Drunense duinen te wandelen en een afwisselende omgeving waar je ook goed kan fietsen.

De steden Den Bosch en Tilburg, met zijn kermis, liggen op fietsafstand.

's Avonds vaak wild gespot, reeën, dassen en vossen hebben we regelmatig gezien. Al met al een geweldige vakantie op een camping met mooie ruime plaatsen en prachtige zonsondergangen.

Aanrader!

Familie Algera
24-8-2018

De eigenaren hebben alles prima op orde, schoon en fijn sanitair, investeren in mooi en degelijk speelgoed en natuurlijk een fantastische ligging aan en uitzicht op De Loonse en Drunense Duinen. Wandel- en mountainbikeroutes direct vanaf de camping. Beide mountainbikeroutes meerdere keren zelf gefietst en voor beginners (groene route) en gevorderde (zwarte route) een leuke route. Ijzeren Man op fietsafstand voor een verfrissende duik.

Fantastisch! Hier wil je steeds naar terug!

Hannie van der Veer
24-8-2018

Super, kindvriendelijke accomodatie midden in pachtige natuur!

P. Cools
23-8-2018

Zeer gastvrij, goed ontvangst en fijne ruime plaatsen. Douchegordijnen zijn niet meer van deze tijd. Maar zeker is deze camping een aanrader.

Top!

Fam. van den Heuvel
15-8-2018

Een hele mooie camping met ruime plaatsen! Met onze jonge kinderen ( 5 en 2 jaar) hebben we een fijne week gehad. Camping is erg overzichtelijk en de kinderen kunnen fijn spelen. Er zijn skelters en speeltoestellen! Sanitair is netjes en van alle gemakken voorzien. Ook fijn dat er een mountainbikeroute is welke je gelijk kunt starten vanaf de camping! Kortom een topcamping en wij komen zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Weideblik in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Weideblik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.