Camping Minicamping Weideblik

9,2

128 reviews over Camping Minicamping Weideblik in het Nederlands

Supercamping!

Rob Noordzij, 16-5-2018

Mini camping Weide blik zegt het al...het is een camping met 25 staanplaatsen gelegen aan de rand van de loos drunense duinen.Veel loop en fietsroutes en leuke stops om iets te drinken of te eten.ook de oisterwijkse vennen zijn een aanrader!tonni en wim staan met alles klaar en hier kom je tot rust.heb je geen caravan ,niet getreurd er is ook een bed& breakfast.wij komen zeker elk jaar terug!

Echte aanrader.

Familie Seinen, 13-5-2018

Prettig verblijf gehad (Opa, Oma, dochters en 4 kleinkinderen). Overzichtelijke camping met ruime plaatsen en in het midden speelveld, trampoline, zandbak, etc. met uitstekende sanitaire voorzieningen. Verder een prima locatie voor fiets- en wandeltochten in en om de Drunense Duinen.

Kort verblijf op Weideblik gehad (3 nachten). Prachtige camping met zeer ruim veld. Sanitaire voorzieningen keurig verzorgd. Ligging pal tegen mooi natuurgebied. Een aanrader voor mensen die rust zoeken of met (kleine) kinderen op een minicamping willen staan. Eigenaars vriendelijk en zeer behulpzaam.

Johan en Trees, 4-5-2018

Prachtig uitzicht

Ruime plaatsen

Mooi locatie om te wandelen en te fietsen

Goed en schoon sanitair

Fijne camping maar met een aandachtpunt

Robert, 1-5-2018

Ik lees hier alleen positieve berichten, en terecht het is een mooie camping op een mooie locatie, gelegen aan de rand van het natuur gebied. Echter heb ik ook een aandachts punt. De camping is voor jong en oud me genoeg speel gelegenheid voor de kinderen met 25 plaatsen. Echter vind ik het sanitair hier niet op berekend. 3 douches en 3 toilet is wel erg weinig voor als de camping vol staat.

Prima schoone accomodatie, vriendelijke gastvrouw

j couveld, 26-4-2018

Wat een mooie en verzorgde camping, leuke en vriendelijke ontvangst we stonden op plaatsje 20 en we komen zeker in begin juli nog een keer terug, prima fiets mogelijkheden. Geen eet mogelijkheden, maar c.a. 500 meter verder uitspanning De Rustende Jager daar hebben ze alles.

groet uit Rijen

Voor herhaling vatbaar, een aanrader!

Fam. Martens, 24-4-2018

Er is al zoveel moois over de camping geschreven en wij kunnen dat beamen. We hebben een prachtige zomerse week gehad en hebben enorm genoten. Het is hier voor oud en jong ideaal, onze kleinkinderen zijn een dag geweest en konden heerlijk vrij spelen op het middenterrein, zandbak, skelters, tractoren, klimrek, glijbaan, schommelmand, trampoline enz.

Een echte aanrader voor comfort en natuur.

Gerard Bos, 16-4-2018

Prachtig veld omzoomd met bomen en struiken, ruime plekken met als extra voorziening houten vlonders om terras te maken of in de voortent/onder de luifel te plaatsen. Op het veld staan ook prachtige bomen en is er een grote, overzichtelijke ruimte gereserveerd voor de(klein)kinderen. Vanaf de camping loop je een werkelijk schitterend natuurgebied in. We hebben elke dag van ons verblijf daar gewandeld en reeën en roofvogels gespot, wat later in de tijd komen ook de dassen te voorschijn!

De camping ligt ook direct aan de Loonse En Drunense Duinen waar je prachtig kunt wandelen en fietsen. De voorzieningen op de camping zijn prima verzorgd, mooi en schoon sanitair, goede WiFi en stroomvoorziening; water en TV-aansluiting direct bij de caravan; kortom een camping om aan te bevelen.

Geweldige camping we gaan hier zeker nog vaak heen

Karin Veldhuizen, 21-10-2017

Voor de derde keer naar deze super minicamping geweest, en weer werden hartelijk ontvangen door Wim en Tonny. De camping is mooi, netjes onderhouden grote staanplaatsen. De vlonders bij de plaatsen is echt een uitkomst, zeker in het najaar. Toiletten en douches zijn ook erg ruim, goede douches, goed onderhouden en gezellig aangekleed. Ook alles voorzien van heerlijke frisse luchtjes. Overal liggen schone vaatdoekjes en handdoekjes voor het gebruik, terwijl er ook een elektronisch handdroogsysteem is. De camping ligt direct in de natuur van de Loonse/Drunense duinen waar je zelfs dagelijks jonge reetjes ziet lopen. Aan wandel en fietsroutes geen gebrek. Folders liggen klaar. Huisdieren mogen mee en dat vinden die van ons dan ook heerlijk. Gezinnen kunnen hun kinderen gerust hun gang laten gaan. Ze zijn vanaf je kampeerplek altijd in zicht, en de konijnen, kippen en het varken zijn erg lief. Tonny en Wim hebben echt aan alles gedacht.

Genieten!

Jooske Rebel, 4-10-2017

Heerlijke ruime camping op een prachtige plek aan de Loonse en Drunense duinen. Vanaf je plek op de camping kijk je zo op de speeltoestellen midden op het veld. De kinderen vermaken zich er prima en wij dus ook! Nieuw dit jaar was heerlijk ijs wat het vakantiegevoel helemaal compleet maakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Weideblik in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Weideblik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Weideblik scoort een 9.16 uit 10 op basis van 129 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: