Camping Minicamping Weideblik

• Matig / voldoende: 5 - 7

Uitstekend

Nel van den Broek
21-7-2018

Hierbij onze review over camping Weideblik in Helvoirt.wij hebben 14 dagen op deze camping gestaan en alles was perfect ,de grote ruime plaats ,veel zon en schaduw plaatsen,prima sanitair, altijd schoon en niet te vergeten de omgeving Loonse en Drunense duinen.

De houten vlonders bij elke plaats hebben wij als heel prettig ervaren.

Ook de Brabantse gastvrijheid van de eigenaren Tonny en Wim hebben wij als pluspuntje ondervonden.

Geweldige camping

Carin
14-7-2018

We hebben een lang weekend hier gestaan op deze prachtige camping. Vriendelijke gastheer die als je wat vraagt meteen helpt.

Wij komen zeker terug😄😄😄

Een aanrader!

Familie Van den Bos
1-7-2018

Top camping, zeer gastvrij, mooie kampeerplaatsen, rustig, zeer schoon en verzorgd sanitair, direct aan de Druunse duinen.

Super om met paard te kamperen

Ilona L.
18-6-2018

Wij zijn hier met 2 personen en 2 paarden een lang weekend op vakantie geweest met de tent. Omdat deze camping direct aan de ruiter- en menroute ligt was het voor ons ideaal. De eigenaren zijn erg gastvrij en de camping is zeer verzorgd. Het sanitair is prima, het zou wel fijner zijn als je de temperatuur van de douche en de hoogte van de douchekop zelf kon regelen. Maar dat is echt een detail, want dit valt in het niet bij alle goede dingen die deze camping te bieden heeft. De camping heeft 1 kampeerveld met centraal speeltuintje. Er is ook een leuke dierenweide. Zeer ruime plekken en het is fijn dat er per plek houten vlonders liggen om te gebruiken. Voor water hoef je ook niet ver te lopen en zijn genoeg watertappunten aanwezig. Ook fijn is de koel-/vriescombinatie waar gasten gebruik van kunnen maken. Wasmachine en droger zijn er ook. De faciliteiten voor de paarden zijn ook erg goed. Kortom: we gaan hier zeker naar terug.

Een aanrader.

fp
10-6-2018

Een geweldige camping. Overweldigende ligging, fijne royale staanplaatsen, meer dan complete en schoongehouden sanitaire voorzieningen. En bovenal, de hele camping straalt uit dat de eigenaren hun bedrijf met liefde en zorg voeren.

Een aanrader voor mensen die van rust en natuur houden

geweldige, gezellige en schone mini camping

Johan Molenaar
3-6-2018

Gastvrij, persoonlijke benadering, gezellig, prachtige ligging camping

Prachtige natuu camping "Doen"

Fred en Rina
29-5-2018

Super schone gastvrije mini camping met b&b , mooie boompjes verspreid over het ruime veld met geweldig leuke vogelhuisjes waar ook echte kwikstaartjes in en uit vlogen dat zie je vanuit je campingstoeltje daarbij nog leuke diertjes voor de kleintjes en leuke speeltoestellen, er was echt van alles er was zelfs een schaapskudde die ter plekke geschoren werd, er staan mooie houten picniktafels die je gezellig kan en mag gebruiken , geweldig kan je in de omgeving fietsen en je kan zo vanaf de camping een wandeling maken over de loonse en drunense duinen,

Wij vonden het een top camping

Supercamping!

Rob Noordzij
16-5-2018

Mini camping Weide blik zegt het al...het is een camping met 25 staanplaatsen gelegen aan de rand van de loos drunense duinen.Veel loop en fietsroutes en leuke stops om iets te drinken of te eten.ook de oisterwijkse vennen zijn een aanrader!tonni en wim staan met alles klaar en hier kom je tot rust.heb je geen caravan ,niet getreurd er is ook een bed& breakfast.wij komen zeker elk jaar terug!

Echte aanrader.

Familie Seinen
13-5-2018

Prettig verblijf gehad (Opa, Oma, dochters en 4 kleinkinderen). Overzichtelijke camping met ruime plaatsen en in het midden speelveld, trampoline, zandbak, etc. met uitstekende sanitaire voorzieningen. Verder een prima locatie voor fiets- en wandeltochten in en om de Drunense Duinen.

Kort verblijf op Weideblik gehad (3 nachten). Prachtige camping met zeer ruim veld. Sanitaire voorzieningen keurig verzorgd. Ligging pal tegen mooi natuurgebied. Een aanrader voor mensen die rust zoeken of met (kleine) kinderen op een minicamping willen staan. Eigenaars vriendelijk en zeer behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Weideblik in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Weideblik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Weideblik scoort een 9.19 uit 10 op basis van 135 reviews.