Camping Minicamping 't Hoog

Weer vandaag2°-2°
Camping Minicamping 't Hoog
9,5

Laatste review

Vriendelijke ontvangst, zelf plek mogen kiezen, mooie ruime plekken, prima schoon en onderhouden sanitair met warm water, voor kinderen genoeg te beleven. Geen enkel minpunt ontdekt.

6 reviews over Camping Minicamping 't Hoog in het Nederlands

Uitstekend, niks op aan te merken!

Bas en iris,
8-8-2017

Hele fijne camping

M. de Hen
2-6-2014

Op het laatste moment gemaild voor een plekje voor een trekkerstentje. Was geen probleem en bij aankomst ondanks volle camping nog een plaatsje gevonden naast de trampoline. Vriendelijke ontvangst, speeltoestellen en skelters beschikbaar en nieuw en vooral schoon sanitair.

Nette schone en rustige boerderij camping .

Familie Sturkenboom
27-5-2012

Elk jaar moeten we een weekje naar de boerderij camping. Het is een prachtig gelegen boerderij camping aan natuurgebied de Loonse en Drunense duinen, maar ook Den-Bosch, Tilburg en Waalwijk zitten vlakbij.

Je kan op de camping heerlijk genieten van de rust. De kinderen kunnen uit de voeten in het speeltuintje, volleybalveld, trampoline, trapskelters en het zwembadje. Wat ook een aanrader is , is een ritje op de “sjees” (paard en wagen) door de Loonse en Drunense Duinen.

De plekken zijn ruim en goed afgescheiden. Sanitair was wat gedateerd maar is helemaal vernieuwd en ziet er hartstikke goed uit en wat nog belangrijker is het is ook schoon. Dat laatste is voor ons het meest voorname op een camping. Al is de camping nog zo mooi bij vies sanitair komen we niet.

De eigenares en eigenaar van de camping zijn erg gastvrij en behulpzaam. Al met al een rustig gelegen boerderij camping waar genoeg te doen is, voor volwassenen en kinderen.

een mooie camping in een mooie omgeving.

goed verzorgd en kindvriendelijk.

en met een heerlijke paasbrunch

Erg prettige, gastvrije camping

John Jansen
25-8-2010

Wij kijken terug op een fantastische vakantie. 2 weken hebben wij op deze camping gestaan en hebben heerlijk kunnen genieten van de mooie omgeving, voornamelijk van de loonse en drunense duinen.

De afscheiding van de kampeerplaatsen is ook erg prettig, zo heeft ieder zijn eigen veldje. Het sanitair is inderdaad vernieuwd en uitgebouwd en beschikt nu over voldoende luxe, met ruime douchjes en toiletten.

De eigenaren van de camping zijn zeer gastvrij, deze staan ten alle tijden voor je klaar.

Ook onze kinderen hebben genoten van deze vakantie. Zo konden ze genieten van het speeltuintje, zwembad en de dierenweide, maar voornamelijk van de paarden.

Ook de rit die wij met paard en sjees hebben gemaakt is prachtig.

Al met al een prima camping voor jong en oud.

Wij komen zeker nog eens terug..

Wat een leven!

Esther
20-8-2009

Na een aantal dagen op Camping 't Hoog te zijn geweest, zijn wij heerlijk uitgerust. Deze boerencamping bij een paardenpension is heerlijk, 2 veldjes waarvan 1 met een minikinderboerderij met geiten, konijnen en hangbuikzwijnen en de ander met speeltoestellen en prachtig uitzicht.

Het sanitair is net te weinig voor de hoeveelheid gasten, maar dat wordt komend seizoen aangepakt werd ons verzekerd. De kinderen konden er op de pony rijden en allerlei dingen liggen in de buurt; Den Bosch, Heusden, Kaatsheuvel (Efteling) allemaal binnen 30 minuten) ook de Loonse duinen.

Een aanrader voor rustzoekers en levensgenieters!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Hoog in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Hoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.