Fijne tijd gehad op minicamping 't Hoog !

Camping Minicamping 't Hoog

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Henk

Fijne tijd gehad op minicamping 't Hoog !

Henk,
7-10-2015

Heet in Nederland de periode dat wij op Minicamping 't Hoog stonden. Plaats 3 (tegen de weg)op het rechter veld gekregen. Plaats hield in 's ochtends heerlijk in de schaduw maar 's middags pal in de zon. Extra luifel en parasol en achter de caravan zitten om schaduw te krijgen. Mooi en zeer goed onderhouden toiletgebouw met één opmerking: een louvredeur bij het urinoir voor iets meer privacy voor de handenwassers zou prettig zijn. Verder alles kon en van alles aanwezig voor kinderen. Zwembad, skelters, tafeltennistafel en een trampoline. 's Avonds leuk Jeu de boulen met de "vaste" gasten. In de omgeving overdag prachtige fietstochten te maken. Fijne tijd gehad en komen zeker weer een keer terug.