Camping Minicamping 't Hoog

15 reviews over Camping Minicamping 't Hoog in het Nederlands

Aanrader!

Marcel en Petra,
13-8-2017

Heerlijk genieten op deze camping. . Sanitair top en een geweldig gastvrij ontvangst.

Uitstekend, niks op aan te merken!

Bas en iris,
8-8-2017

Vriendelijke ontvangst, zelf plek mogen kiezen, mooie ruime plekken, prima schoon en onderhouden sanitair met warm water, voor kinderen genoeg te beleven. Geen enkel minpunt ontdekt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Jacobs Marc,
1-5-2017

Proper en goed sanitair. Fijne nette standplaats. Niettegenstaande het landelijke, geen last van ongedierte, leuk ritje met de paardenkoets voor een klein prijsje. Het buitenkomen van de paarden s'middags is een attractie op zichzelf. Vlakbij het prachtige bos.

Een aanrader!

Lianne en Ruud,
16-4-2017

Gastvrij onthaal door de gastvrouw en geen gedoe over de plaats, zelf mogen kiezen.

Goede velden met gras.

Prima sanitairblok met goede warm water douches en keurig onderhouden

Ook de afwasgelegenheid is keurig en geeft goed warmwater.

Wij zijn zeker van plan vaker terug te komen en hebben geen nadelige punten bemerkt

Keurig schone en plezierige camping

Peter en Joke
2-7-2016

Ruime plekken, keurig schoon sanitair, stalling voor je fietsen, leuk en ruim speeltuintje. Prettige ontvangst.

Alweer genieten!

Joeppia
25-4-2016

Vanaf 2010 bezoeken we ieder jaar deze gezellige en super schone camping al. Iedere keer is het weer genieten.

Zo ook dit jaar weer. Toen we aankwamen was het wel een verrassing. De veldindeling is veranderd. Veld 1 is iets kleiner geworden, maar wel intiem. Veld 2 is verlegd in de breedte. Het gras op veld 2 moet nog wel een beetje groeien.

Uiteraard is er weer rekening gehouden met kinderen. Voor hen staan de speeltoestellen weer klaar.

Ook worden er parkeerplaatsen voor auto's aangelegd.

De ontvangst door Harry en Ria is zoals altijd aller hartelijks.

Heet in Nederland de periode dat wij op Minicamping 't Hoog stonden. Plaats 3 (tegen de weg)op het rechter veld gekregen. Plaats hield in 's ochtends heerlijk in de schaduw maar 's middags pal in de zon. Extra luifel en parasol en achter de caravan zitten om schaduw te krijgen. Mooi en zeer goed onderhouden toiletgebouw met één opmerking: een louvredeur bij het urinoir voor iets meer privacy voor de handenwassers zou prettig zijn. Verder alles kon en van alles aanwezig voor kinderen. Zwembad, skelters, tafeltennistafel en een trampoline. 's Avonds leuk Jeu de boulen met de "vaste" gasten. In de omgeving overdag prachtige fietstochten te maken. Fijne tijd gehad en komen zeker weer een keer terug.

Mooie boerencamping!

Fam. Smit
30-7-2015

Al voor de 4e keer deze mooie boerencamping bezocht. Mooi schoon - en genoeg - sanitair!! Koelkast, vriezer en wasmachine om te gebruiken. Hele aardige en vriendelijke boerin. Naast glijbaan en schommels ook trampoline, zwembadje en tafeltennistafel, zodat er ook voor de oudere kids iets te doen is. Mooie omgeving, dichtbij de grote steden. In Helvoirt zelf kan je goed boodschappen doen!

Mooie camping in het Brabantse Helvoirt. Ruime plaatsen. Sanitair wordt goed onderhouden en ziet er netjes uit. Rustige omgeving.

Hele fijne camping

M. de Hen
2-6-2014

Op het laatste moment gemaild voor een plekje voor een trekkerstentje. Was geen probleem en bij aankomst ondanks volle camping nog een plaatsje gevonden naast de trampoline. Vriendelijke ontvangst, speeltoestellen en skelters beschikbaar en nieuw en vooral schoon sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping 't Hoog in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping 't Hoog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.