Camping Minicamping 't Hoog

19 reviews over Camping Minicamping 't Hoog

• 2019
    8Hendriks31-08-2019

Rustig en kindvriendelijk

Prettige rustige camping. Onze kleinzoon van 4 amuseerde zich prima op de speeltoestellen. Vriendelijk ontvangst. Schoon sanitair.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9M Boon27-08-2019

Prima verblijf.

Een paar dagen verbleven op deze camping. Prachtig sanitair. Plekken zijn niet groot. Door de droogte helaas veel zand voor de camper. (Tip) een tegelplaatsje bij iedere per!) Mooie fietsomgeving!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam. R.01-08-2019

Gastvrije ontvangst en gezellige mini camping

Een gastvrij ontvangst en een leuke introductie over de mini camping en de faciliteiten. Mooie en schone sanitaire voorzieningen. Ook voor kinderen voldoende te doen (skelters, zwembad, trampoline, enz.). Ook is er een centrale ruimte waar je TV kan kjken, krant kan lezen of een spelletje kan lenen. Ook leuke paarden bedrijvigheid om de camping, zeker niet hinderlijk. Goede uitvalsbasis voor wandel- en/of fietstochten. Goed bevallen!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10BJ Ben Harmers07-04-2019

Dit blijft een mooie herinnering!

Extra lang weekendje weg op camping het Hoog ! Fantastische gastvrouw en heer. Schitterende locatie en omgeving. Heerlijk gewandeld met de honden op.de Drunense duinen.

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

10Marcel en Petra13-08-2017

Aanrader!

Heerlijk genieten op deze camping. . Sanitair top en een geweldig gastvrij ontvangst.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Bas en iris08-08-2017

Uitstekend, niks op aan te merken!

Vriendelijke ontvangst, zelf plek mogen kiezen, mooie ruime plekken, prima schoon en onderhouden sanitair met warm water, voor kinderen genoeg te beleven. Geen enkel minpunt ontdekt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Jacobs Marc01-05-2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

Proper en goed sanitair. Fijne nette standplaats. Niettegenstaande het landelijke, geen last van ongedierte, leuk ritje met de paardenkoets voor een klein prijsje. Het buitenkomen van de paarden s'middags is een attractie op zichzelf. Vlakbij het prachtige bos.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 9Lianne en Ruud16-04-2017

Een aanrader!

Gastvrij onthaal door de gastvrouw en geen gedoe over de plaats, zelf mogen kiezen. Goede velden met gras. Prima sanitairblok met goede warm water douches en keurig onderhouden Ook de afwasgelegenheid is keurig en geeft goed warmwater. Wij zijn zeker van plan vaker terug te komen en hebben geen nadelige punten bemerkt

Gereisd met partner in april 2017

• 8Peter en Joke02-07-2016

Keurig schone en plezierige camping

Ruime plekken, keurig schoon sanitair, stalling voor je fietsen, leuk en ruim speeltuintje. Prettige ontvangst.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Joeppia25-04-2016

Alweer genieten!

Vanaf 2010 bezoeken we ieder jaar deze gezellige en super schone camping al. Iedere keer is het weer genieten. Zo ook dit jaar weer. Toen we aankwamen was het wel een verrassing. De veldindeling is veranderd. Veld 1 is iets kleiner geworden, maar wel intiem. Veld 2 is verlegd in de breedte. Het gras op veld 2 moet nog wel een beetje groeien. Uiteraard is er weer rekening gehouden met kinderen. Voor hen staan de speeltoestellen weer klaar. Ook worden er parkeerplaatsen voor auto's aangelegd.

De ontvangst door Harry en Ria is zoals altijd aller hartelijks.

Gereisd met partner in april 2016

0 tips over Camping Minicamping 't Hoog

2 vragen over Camping Minicamping 't Hoog

• Schillebeeks Marc, 10-04-2019

Reservering

Hallo,

Zijn er campingplaatsen (caravan + auto) vrij voor de periode van 01/05/2019 tot en met 04/05/2019.

Bedankt

Schillebeeks Marc