Tijdelijk €25 aanbetaling

7.5GoedScore uit 180 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

180 Reviews over Minicamping De Gijzel

• 8Gerda Vd lagemaat01-01-2023

Genoten

Oud en nieuw gevierd op de camping, wat werd er veel gedaan om er een echt feest van te maken. Van koffie met oliebol, gluhwijn en een geweldig verzorgd buffet met heerlijke hapjes. Wij hebben genoten !!! Sanitaire schoon en netjes. Vriendelijke ontvangst.

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Bingo17-10-2022

Bitte melden? Nooit meer

Laten we beginnen met wat positief is. De camping ziet er verzorgd uit en de (meeste) plaatsen zijn ruim te noemen. Maar daar houdt het op. De camping ligt dicht bij een spoorlijn waar de goederentrein met veel lawaai overheen dendert. Op een steenworp ligt de N65 die bij ongunstige wind ook zeer aanwezig is.

In de reviews had ik al iets gelezen dat de eigenaresse van de camping gek op regeltjes is. Dit is niet alleen gebleken uit de enorme hoeveelheid dwingende instructies ter plaatse, maar vertaalt zich vooral in een uitermate klantonvriendelijke houding van deze dame. Bij de entree van de camping hangt een camera waarmee ze op afstand alles in de gaten houdt. Bij aankomst hadden we ons onmiddellijk moeten melden, zonder de eigen familieleden die reeds op de camping aanwezig waren gedag te zeggen. Binnen een paar minuten ging de telefoon waarbij zij een toon aansloeg die niets van doen had met de gepropageerde Brabantse gezelligheid

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Paul24-08-2022

Mooie grote kampeerplaatsen maar te duur

Ruime plekken, maar wel last van weg. Prijs kwaliteit is het te duur, een nachtje voor 2 personen E 38,-

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Leo Boeijen03-07-2022

Te duur voor hun minimale voorzieningen.

Het schoon sanitair was voor ons de reden om voor 3 weken te reserveren. In tegenstelling tot vorig jaar is deze camping te duur geworden voor hun minimale voorzieningen. Naast het basis tarief van € 28,00 betaal je voor toeristenbelasting, elektriciteit en administratiekosten nog eens € 7,00. Geen korting voor laag seizoen of lang verblijf. Hierdoor is € 35,00 per dag voor 2 personen veel te duur.

Eigenaar, 29-08-2022

Beste Annie en Leo. U bezocht onze camping voor de tweede keer. Onze dagprijs is met €1,- in 2022 verhoogd. Helaas hebben wij de pech dat ons contract van de energie per 1 april afgelopen was. Vandaar dat wij (ook op advies van Vekabo/In het groen) u op 20 april een mail toe gestuurd hebben omdat u al gereserveerd had, met de uitleg dat de wij genoodzaakt zijn vanwege de forse prijsverhoging van de energie/gas, om de toeslag door te bereken op onze gasten. U was dus precies op de hoogte van onze dagprijzen. Het was dan ook uw keus om na deze mail toch in juni te komen kamperen. Jammer dat u nu om deze reden onze camping zo negatief beoordeeld, wij kunnen er ook niets aan doen dat de wereld op zijn kop staat. Zie verder uw zoover review op 4 juli 2021 / 10 augustus 2021. PS, zoals op onze website staat beschreven geven wij wel kortingen voor het laagseizoen.

• 8Herman Govaarts30-08-2021

Fijne camping met gastvrije eigenaren.

Landelijk gelegen, goed bereikbaar en prachtige fietsroutes in de directe omgeving.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jose pennings24-08-2021

Super mooie camping, een aanrader.

Vanuit de camping mooie fiets routes, eet gelegenheden en sanitair is super schoon. Ruime kampeerplaatsen. Piet en Anja de eigenaars erg vriendelijk en behulpzaam.

• 10L. Boeijen10-08-2021

Echt een aanrader!

Meest complete mini-camping met veel aandacht voor hygiëne en coronamaatregelen.Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om alle gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te bieden.

• 9Fer Kerkhoff, Karin lute25-07-2021

Super en komen vast weer terug.Wat een lief mens .

Wij zijn voor het eerst op deze camping. 12 juli 2021 Waren we aan gekomen en op het eerste gezicht ,zag er heel netjes uit op de Gijzel. En de beheerster Anja ,werden we door haar vriendelijk verwelkom en aan gesproken..👌

• 8Eetgelegenheden
  • 9Jean Stienen21-06-2021

voor herhaling vatbaar

Het is hier erg gezellig en super schoon alles .

• 9Jules en Elma Arntz16-06-2021

Sfeervol,rust ,grote staanplaatsen,sanitair goed.

Voor rust en ruimte een ideale camping!

• 7Eetgelegenheden

Camping Minicamping De Gijzel info