Camping Minicamping De Gijzel

95 reviews over Camping Minicamping De Gijzel in het Nederlands

Super

Mevr. Mulder
22-5-2018

Zeer gastvrij ontvangst, prima sanitair, snelle wifi verbinding, ruime plaatsen.

fam. Simon
7-5-2018

Geweldige camping, goed verzorgd en vooral erg gastvriendelijk.

fantastische camping

Marian en Hans
14-4-2018

een super fijne camping, we hadden een activiteiten paasweek. al de vijfde keer op deze camping. en altijd weer een erg fijn verblijf. de gastvrouw en gastheer van deze camping zijn mensen die altijd voor de gasten klaar staan.

Jeannette en Jan van Bale
10-4-2018

Wij hebben een evenement week geboekt met Pasen,het was in een Geweldig, ondanks de kou maakte Anja en Piet dat het ons aan niets ontbrak,wat een geweldige camping,kan niet een negatief punt ontdekken,geweldige gastvrije gastvrouw en gastheer,voor ons een onvergetelijke week geweest.

Wij hebben gevraagd of ze nog zo,n week kunnnen organiseren..... en jawel hoor,afsluiting van het seizoen,5 oktober gaan we weer met onze vrienden een weekje naar camping De Gijzel in Helvoirt.Een hele dikke tien voor deze camping.Fantastisch

Ger en Willy Willigenburg
9-4-2018

Hele leuke week vakantie bij camping de Gijzel gehad.vrijdag frietwagen.zaterdag jeu de boules tournooi.zondag paas ontbijt.maandag kaartavond .dinsdag bingo.woensdag line dance.donderdag chinees buffet.alles heel goed georganiseerd door Anja.we komen zeker nog een keer terug.

Geweldige gastvrijheid

Fam. Scheermeijer
9-4-2018

Minicamping De Gijzel is een aanrader: eigenaren zeer betrokken bij de gasten. Kantine smaakvol ingericht en bijna altijd beschikbaar ( vooral fijn bij slecht weer) voor de campinggasten. Ook worden er regelmatig activiteiten georganiseerd. Volgend jaar zijn we weer van de partij!

fantastisch

Marianne Bakker
8-4-2018

Het was weer een zeer geslaagde week, bedankt Anja en Piet. Nu voor de 5de maal geweest en het blijft super

in een woord geweldig een aanrader.

Kees en Adry
7-4-2018

Een prachtige camping met een super gedreven echtpaar, Anja en Piet doen veel voor de gasten iedere dag geweldig gaan zeker weer terug in Oct.

Fantastisch. je voelt je hier gelijk thuis

H van haren
6-4-2018

Alles is prima je word ontvangen met koffie en vriendenlijke woorden

Jeannette en Jan van Bale
12-1-2018

Vond alles geweldig,alle activiteiten die Anja en Piet organiseren,het grasveld wat er fantastisch bij ligt,en dan een super echtpaar die er voor gaan en zorgen dat je een onvergetelijke vakantie hebt,in een woord TOP.Hebben alweer besproken voor 30 maart,de activiteiten week,niets moet alles mag is hun motto!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Gijzel in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Gijzel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Gijzel scoort een 9.28 uit 10 op basis van 95 reviews.