Camping Minicamping De Gijzel

Meer camping info
Tonen op kaart

157 reviews over Camping Minicamping De Gijzel

• 8Reijer en Didi07-01-2020

Zeer gezellige camping schoon vriendelijke gast vrouw en gast heer wij gaan in april mei weer naar deze camping kijken er nu al naar uit .

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 4bezoeker03-01-2020

teleurstellend

Camping gesitueerd op luidruchtige locatie tussen snelweg en spoorbaan, welke dag en nacht doorgaat. Hier alleen welkom met hoogwaardig kampeermiddel (luxe caravan of camper) om het imago niet te schaden

• 8Staat v/h sanitair

Camping De Gijzel, Eigenares, 03-01-2020

Ik weet, u stond niet in januari, (nu staat er maar 1 caravan bewoond door zeer tevreden gasten) maar u stond op onze camping in november. Wij zijn het eerste jaar geopend in de winter. U had geen woning en stond hier met een tent met daarover heen een party tent omdat u een kapotte tent had die niet water dicht was. Party tent was al eens weggewaaid.U had opslag achter uw tent van een slee tot vuurkorf en nog veel meer huisraad. Helaas kregen wij klachten van onze tour kampeerders. Wij hebben u aan gegeven dat u tot december mocht verblijven en dat wij alleen nog maar toerende kampeerders zouden ontvangen. Dus geen verblijfplaatsen om te wonen. U had nog ruim enkele weken de tijd om een andere locatie te vinden. Het is onze keuze dat wij voor toerende gasten kiezen. Jammer dat u teleurgesteld bent. Hopende heeft u een andere locatie gevonden waar u zich beter thuis voelt.

Alleen gereisd in november 2019

• 9Ans rijkers01-01-2020

Super gezellige dagen rondom oud en nieuw

Eerste maal op deze camping doordat ik de camping tegen kwam op facebook Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd door anja en piet met koffie en een koekje We kregen plaats 16 met kunstgras ervoor . ‘S middags was er gluhwein voor alle campeerders Op oudjaarsdag werd er smorgens oliebollen met koffie of warme chocolademelk geserveerd bij een vuurkorf en live muziek van een campeerder ‘S avonds was er gelegenheid om deel te nemen aan een feestavond met hapjes Dit was wederom goed georganiseerd en voor iedereen genoeg De honden mochten mee naar binnen ivm t vuurwerk in de verre omgeving , de camping zelf was vuurwerkvrij De avond werd afgesloten met champagne koffie en schrobbelaer De camping zelf was goed verzorgd, douches goed verwarmd door oa vloerverwarming Zeker een aanrader

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Ton en Tiny Kierkels30-12-2019

Voor altijd in ons hart.

Dat is op 1a viertje niet te beschrijven. Het begint al met de begroeting van Anja en Piet. Ze staan altijd voor hun gasten klaar met raad en daad. Zo ook als je gaat fietsen en je staat in de middel of nowere met een platte band. En wie komt er met z'n auto en aanhanger, Piet. Dat is kenmerkend voor de bedrijfsvoering van Anja en Piet. Op de camping ontbreekt het aan niks. Schone toiletten en douches. Een prachtige plaats op een gemarkeerde ondergrond waar je droog met je voeten onder de luifel kunt zitten. Verder nodigt de camping uit actief iets te ondernemen in de vorm van Jeu de boules. En in het prachtige recreatie verblijf zijn er vele mogelijkheden voor ontspanning. Met of zonder Anja en Piet. Je krijgt er geen spijt van als je komt kamperen op deze mooie camping

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Vanheusden Michel en Vansimpsen Annick27-12-2019

Geweldig

Zeer mooie nette verzorgde camping, wij verbleven er slechts voor 1nachtje 🙁 maar zo een warme en vriendelijke ontvangst door zo een lieve en aangename eigenaars, mooie staanplaatsen en zeer proper sanitair,TOP👍👌

Gereisd met partner in december 2019

• 10Joyce24-12-2019

Warme ontvangst

Ontzettend vriendelijke en warme ontvangst. Hier voel je je meteen thuis. Superschoon sanitair. Slechts 1 nacht geweest, dat is veeeeeeeel te kort. Maar lang genoeg voor een goede 1e indruk. Hier moet je heen!!!

Dichtbij dorp - verse broodjes op fietsafstand

Gereisd met partner in november 2019

• 10Erik14-12-2019

Toppie

Geweldig mooie Verzorgde en gezellige camping. Fijne gastvrije eigenaren. Gezellig recreatie zaaltje. Mooi sanitaire. Drie jeu de Boule banen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam Bos10-11-2019

komen zeker en vast nog een keeertje terug

Wij hebben van de zomer 3 weken hier gestaan vanwege omstandigheden maar we hebben geen moment spijt gehad de vriendelijkheid, gezelligheid en de service van de eigenaren was geweldig en binnen een mooie afstand is er zoveel te doen in de omgeving.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Ria Gloudemans09-11-2019

Fantastisch!

Prachtige camping,geweldig goed sanitair,maar het allerbelangrijkste zijn Anja en Piet ,2 geweldige hard werkende mensen die er alles aan doen om het voor iedereen een fantastisch verblijf op hun camping te maken TOPPERS zijn het

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Bettie van der Zwaag08-11-2019

Fantastisch!

De eigenaars zijn hele lieve mensen. Dit echtpaar zal er echt alles aan doen om uw verblijf op minicamping De Gijzel onvergetelijk te maken. Het sanitair is super schoon, en is zelfs aangepast voor mindervaliden. Echt een aanrader voor iedereen!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

5 tips over Camping Minicamping De Gijzel

• Mini Camping, 03-06-2014

Lekker dicht bij het dorp Helvoirt (1 KM) ideaal voor de boodschappen, en zeer centraal op fietsafstand tussen Loonse en Drunense Duinen, Oisterwijkse Vennen en de steden Den Bosch / Tilburg.

• [email protected], 07-05-2013

Asperges halen aan de overkant van de weg

• Harry, 09-05-2015

Heusden moet zeker op het lijstje te staan om te bezoeken

2 vragen over Camping Minicamping De Gijzel

• Truus Heesbeen, 11-09-2018

jaarlijkse familie reunie

Onze fam is op zoek naar een camping waar we zowel met caravans/tent , als voor 2 koppels onder een dak, kunnen logeren. Wij (senioren van de fam) organiseren jaarlijks een weekend voor ons zelf, waarin op zaterdag ook kinderen en kleinkinderen ons komen bezoeken. De senioren (10 pers) zijn er dan al op vrijdagavond tot en met zondag en soms vertrekken we maandag pas. Is dit bij u mogelijk? Namens de fam, Truus Heesbeen - Dongen.

• A, 11-11-2016

Wandelen met de hond

Kun je hier rechtstreeks de bossen in met de hond

Camping Minicamping De Gijzel info

• Aantal sterrenstersterster