Camping Minicamping De Gijzel

108 reviews over Camping Minicamping De Gijzel in het Nederlands

Aanrader

Frank
12-10-2018

Mooi verzorgde camping. Prachtige fietsroute`s centraal tussen de loonse en Drunense Duinen en Oisterwijkse Vennen. Groot plus punt, dicht bij het dorp Helvoirt! Een vaste prijs waar buiten de toeristen belasting niets wordt gerekend. dus je weet waar je aan toe bent.

geweldig

Diny Timmermans
16-9-2018

De camping wordt door de beheerster zeer goed schoon gemaakt, en dan zijn er altijd kampeerders die de boel slecht achter laten schandalig.

Rustige mooie camping, komen graag terug.

Adrie Doest
16-9-2018

Alles goed, verders geen oorzaak te klagen.

K Meij
14-9-2018

Een fantastische camping met een zeer mooi sanitair. Schitterende plaatsen met kunstgras en een heel goed onder houden veldje. Hele lieve eigenaars die zeer vriendelijk en behulpzaam zijn. Worden allerlei activiteiten georganiseerd. Met een word een TOP camping. Fantastische omgeving om te fietsen.Wij gaan hier zeker nog een keer terug komen. Ze krijgen van ons een dikke 10

Fantastisch, Brabantse gastvrijheid,Anja en Piet!

Frans en Ria Gloudemans
13-9-2018

Fantastische camping,mooi gelegen,je voelt je vanaf de eerste dag welkom,bakkie koffie echte Brabantse gastvrijheid,er is vanuit de camping zoveel moois te zien, vooral op de fiets, en voor wandelaars, prachtige routes door de natuur.En voor degenen die van steden houden volop keus.Het sanitair is brandschoon,prachtige was/droog machines ,fijne ruimte voor de fietsen,mooie grote plaatsen,een grasveld zo mooi en goed onderhouden,heel fijn dat er geen auto's staan,perfecte wifi,Maar het allerbeste van deze camping zijn Anja en Piet,die het iedereen proberen naar de zin te maken,met leuke activiteiten, gezellige avonden ,en een geweldige positieve energie, wij zijn dit jaar al 4 keer geweest en iedere keer voelt het als thuiskomen, volgend jaar zijn we zeker weer van de partij!Een aanrader!!

Geweldig ga zo door!

Sjef en Matty Mol
12-9-2018

De gastvrijheid het iedereen naar zijn zin proberen te maken en voor iedereen klaar staan en de omgeving is mooi.

Voor herhaling vatbaar. Zeker doen!

Bianca Vlaminckx
12-9-2018

Fijne gastvrouw en heer. Voelen en denken met je mee als je ergens mee zit.

Zijn al meerdere keren geweest en bevalt prima. Goed.....uitstekend sanitair. Voor oud maar zeker ook voor jong publiek. Prima vakantieplek

Fantastisch ,geweldige gastvrouw en gastheer

Flippers

Gastvrijheid , ligging ,kwaliteit

Fantastisch!

Karin Smilda
12-9-2018

Zo gastvrij en je krijgt het gevoel van thuis komen.

Geweldig sanitair en Anja en Piet zijn gewoon super!

We gaan in 2019 weer!!

Genieten met een grote en zachte G!

Marion van Roon
12-9-2018

Kwalitatief zeer goede kleine camping. Je wordt in de watten gelegd. Ruime plekken. Zeer schoon sanitair. Lieve attente behulpzame eigenaars. Leuke omgeving en plaatsjes om te bezoeken. Minder geschikt voor de grotere jeugd. Hebben al geboekt voor volgend jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Gijzel in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Gijzel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.