Bed and Breakfast

14 reviews over Bed and Breakfast Helvoirts Broek in het Nederlands

Zeer goed!

Annie De Wachter
30-5-2019

Knus appartementje met alles erop en eraan. Heel lieve mevrouw en goede bedden en ontbijt. Opletten voor de uitstekende balken als je groot bent. Verder alles prima. De trap voor mij een min-punt, maar dat is persoonlijk. Heel hulpvaardige mevrouw al was ze zelf wat gehandicapt door een accidentje met een paard.

Gereisd Zakelijk in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Mike
31-8-2018

Mooi en net appartement, zeer ruim voor een B&B. We hebben genoten van het dakterras en mooi kunnen fietsen in de omgeving. Verder was de verzorging prima, lekker en ruim ontbijt met verse eitjes uit de eigen kippenren, heerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

We hebben weer genoten!!

Cindy
1-5-2018

Net als vorig jaar hebben we genoten. Aan alles is gedacht, we kwamen niets te kort. Zou zo weer gaan en het natuurlijk iedereen aanraden!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Heerlijke plek met top gastvrouw!

M. van Schadewijk
19-11-2017

Tijdens deelname aan een beurs hebben wij met een gezelschap een aantal nachten geslapen in "Helvoirts Broek". We hebben genoten! Corry is een fantastische gastvrouw, ze denkt mee, verzorgt een heerlijk ontbijt en de accommodatie is erg netjes en gezellig. Prachtig uitzicht met paarden in de achtertuin en een mooi dakterras. Prima uitvalsbasis om Den Bosch en omgeving te verkennen.

Gereisd Zakelijk in oktober 2017

Heerlijke uitvalsbasis voor fietsen en wandelen

Joost
21-7-2017

Gastvrij ontvangen door Corry en Jan in hun B&B. Eigenlijk is het een compleet appartement met twee slaapkamers met goede bedden, lekkere douche, WC en keuken. En een prachtig dakterras waar je bij mooi weer 's ochtends je ontbijt kunt nuttigen. Daar besteedt Corry ook veel aandacht aan met warme broodjes en eieren met spek. Enige nadeel: je moet je eigen sinaasappelsap persen ;-). Geweldige uitvalsbasis voor fietsen of wandelen door de Loonse en Drunens Duinen, de Oisterwijkse bossen en vennen of door de Kampina. Kortom, een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima locatie, uitgangspunt voor mooie trips

Willem en Crla
17-6-2017

Vriendelijke mensen. Woning met alles er op en aan, Groot dakterras. Iedere morgen een groots ontbijt. Uitgangspunt voor fietstochten en wandeltochten, onder andere natuurgebied de Moerputten. Den Bosch en Heusden zijn mooie plaatse om te bezoeken. Een plaats om terug te keren.

Heerlijk ontspannen

Bart Peelman
21-5-2017

Werkelijk een goed adresje. Warme ontvangst, ruim en gezellig appartement, grote douche en ruim terras. We genoten van het vers fruit bij aankomst, de gezellige tv hoek, het goede bed, en het ontbijt met spek en eitjes. Dicht bij de Efteling en naruurpracht, is dit een sterke aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Geweldige Bed & Breakfast!!

Cindy
1-5-2017

Vriendelijk ontvangen en rondgeleid bij aankomst. Wat een mooie ruimte en wat is er aan veel gedacht. Heel attent hoe er met kinderen rekening is gehouden, mijn zoontje heeft genoten! Bedankt dat we hier mochten verblijven het was super, ik raad het iedereen aan!!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk genieten

Astrid
30-4-2017

Deze gezellige b&b heeft een leuke bovenverdieping om te vertoeven! We werden gastvrij ontvangen en kregen een rondleiding door het appartement. Gezellige sfeer, schoon, kortom heerlijk weekendje weg.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Brabantse Gastrvijdheid in Helvoirt

Dhr. van der Meijden
26-4-2017

Bij sommige B&B's begrijpen ze uiterst goed wat gastvrijheid is. Nog nooit zo heerlijk Brabants gezellig en prettig welkom geheten in Corry en Jan's prachtig gelegen accomodatie. Sinaasappelen wachten om geperst te worden, een huiselijk ingerichte kamer met een dakterras, een riante douche, een ruimtelijke master bedroom en een kleinere slaapkamer met nog twee bedden. Het geheel ademt het karakter van het Brabantse platteland alleen dan zorgvuldig gemoderniseerd en door de duidelijk geroutineerde hand van Corry schoongehouden en gedecoreerd. Een genot om te verblijven, ook vanwege het inbegrepen ontbijt. Heerlijk tot rust gekomen bij deze mooie landelijk gelegen B&B boerderij.

R&S

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Helvoirts Broek in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Helvoirts Broek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.