Hotel Guldenberg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°10°
Hotel Guldenberg

11 tips over Hotel Guldenberg

MG, 18-12-2016

Na een wandeling kun je een heerlijke pannenkoek eten in pannenkoekenhuis de Helvoirtse Heide.

Een gezellige sfeer met zomers leuk terras en speelruimte voor de kinderen.

Hans, 14-7-2015
Eten in het hotel is perfect. Ga eens lekker fitnessen, tafeltennissen of biljarten.
Hans, 8-7-2015
Als het weer het toe laat drink dan een heerlijk biertje op het terras. De bediening was super, heel vriendelijk en zeer persoonlijk. Er wordt trouwens in het hele hotel heel veel moeite gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Niets is het personeel teveel en ook buiten de "regeltjes" blijven ze hun best doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Guldenberg voor je op een rij gezet:

Amande, 23-2-2015
Prima plek voor wandelaars en fietsers
Shannon, 16-2-2014
Dagje Den Bosch. Bezoekje Kamp Vught. Boswandeling. De Oliemeulen in Tilburg. Bestel bij terugkomst in het hotel eens een Grimbergen Dubbel aan de bar.
viskoekies, 25-5-2013
Er was ook een 3 gangen menu voor 33 euro dat er goed uitzag maar voor dat bedrag eet je om de hoek bij LEF, een Michelin aanbevolen restaurant waar we de avond erop zijn geweest. Hier eet en drink je voortreffelijk (zie mijn IENS recensie) en kun je de hele avond vertoeven. Daarentegen is het hotel restaurant maar open tot 21 uur en kan er maar tot 20 uur besteld worden.

ariba, 10-5-2013
Heerlijk gegeten in Waalwijk bij eetcafé "Kandinsky", Grotestraat 212.
jmputman, 23-1-2013
Beekse Bergen is in de winter veel te duur voor wat er geboden wordt. Er zijn leuke plaatsen en musea in de buurt te bezoeken en ook de Efteling is niet ver.
jmputman, 22-1-2013
Ideaal om te fietsen of te wandelen. Ook veel mogelijkheden in de omgeving zoals Beekse Bergen en Efteling maar ook hele leuke plaatsjes om te bekijken.
greetenluc, 8-11-2012
Gelegen temidden van een groot natuurgebied : ideaal voor een flinke dag stappen !

We hebben een aantal aanbieders voor Guldenberg voor je op een rij gezet: