Hotel Guldenberg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°16°
Hotel Guldenberg

60 reviews over Hotel Guldenberg in het Nederlands

We zijn aangekomen met een groep fietsvrienden voor 3 dagen, 2 nachten, en hebben onze fietsen veilig in een gesloten zaal kunnen bergen. Heel vriendelijke en attente hulp en bediening. Fantastisch eten! Heel proper.

Fijn om naar toe te gaan

Jeannette
19-7-2018

Heerlijke dagen gehad. De gekregen fietsroutes gefietst. Dagschotel overheerlijk en ontbijt prima. Het was de tweede keer dat wij hier waren

Goed hotel op mooie locatie

Ronald
30-6-2018

Midden in de bossen rustig gelegen degelijk hotel. Basic kamer maar wel schoon. Ontbijt is prima.

Wel ging 's avonds laat het alarm af, wat (te) lang duurde voordat info kwam (vals alarm) en het alarm werd uitgezet. Ook uitchecken kan vlotter.

Direct boeken

Zeker wel,de kamers kunnen ze iets aan doen.

M van den Berg
12-2-2018

Heel goed ontbijt ,lunch, en Diner

Hotel ruim opgezet,vriendelijk personeel

Kamers niet erg schoon veel spinnen ook in badkamer.

Erg gehorig ,afzuigsysteem maakt veel lawaai.

Het waren geweldige kerstdagen

Marinus
28-12-2017

Goede sfeer, op service gericht personeel met aandacht voor de gast

Heerlijke maaltijden, uitgebreid ontbijt buffet.

Prachtige omgeving waar je mooie wandel- en fietstochten kan maken

Leuk hotel

Bart & Marjan
28-8-2017

Hotel is perfect gelegen voor fietstochten en wandelingen in de Loonse en Drunense Duinen, personeel is vriendelijk en eten is lekker

Schoonmaak en hygiëne : oei !

G. Pattyn
25-8-2017

Tijdens de 5 nachten die we hier verbleven werden de kamers nauwelijks schoongemaakt. Een stofzuiger hebben wij nooit gehoord of gezien (vasttapijt !!!).

Het rook er echt muf , ook in de gang.

Meestal waren de vuilbakjes (1 x niet) wel geleegd en verse zakjes er van 2 m ver ingegooid. Toilet en wastafels soms niet gereinigd. Bedden werden nooit opgemaakt en de hele week niet verschoond. We moesten zelfs 1x zelf toiletpapier halen beneden. De receptie stuurde ons hiervoor naar het restaurant. Zie je je al lopen : dwars door het drukke restaurant met 2 rollen toiletpapier ???

Het restaurant, zowel eten als personeel, waren echter prima ! Op de ochtend dat we heel vroeg naar het ziekenhuis in Leuven moesten stond er een prachtig ontbijtpakket klaar. Restaurantpersoneel steeds met de glimlach !

Bij vertrek kreeg ik te horen :'Waarom heb je dit niet eerder gezegd ?'

Je denkt toch altijd: morgen zal het wel beter zijn ! We hadden immers 2x 2nachten bij touroperator geboekt en 1 nacht in het hotel zelf. Ik dacht steeds : er start nu een nieuwe boeking, nu wordt er gepoetst ! Maar nee.

We dachten gezellig een aantal dagen weg te gaan; wat een deceptie. We hadden gekozen voor een comfortkamer, wat het verschil is met een standaardkamer weet ik niet. Overal spinnewebben en de dekbedden van plastic. Het hele 'hotel' heeft de uitstraling van een streng vooroorlogs internaat. Lange gangen waarin je verdwaalt. Grauw, sober en naar. Het terras is wel mooi aangelegd, maar na 21:00u 's avonds is dat ook dood aangezien iedereen schijnbaar al gaat pitten. Dan heb ik het nog niet gehad over de bediening die dan lomp chagarijnig biertjes intapt - ze zien je liever gaan dan komen. Ontbijtzaal ziet er overigens ook uit alsof je daar een wiskunde examen moet afleggen. Iedereen fluistert.. Bomvol senioren. Nooit weer!

Super goed hotel !

Fam. Geerts
31-7-2017

Zeer vriendelijk onthaal, bedankt Esmeralda !

Het eten was heel lekker, goede kok !

De keuze voor het ontbijt was zeer ruim.

Zeer vriendelijk personeel rustige ligging minder punten waren . Er verbleef een grote groep gepensioneerde (NL met veel lawaai ) waardoor de rust flink werd verstoord karig ontbijt ontbijtruimte gaf een internaat gevoel

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guldenberg in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guldenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Guldenberg scoort een 8.04 uit 10 op basis van 60 reviews.