Camping Distelloo

Camping Distelloo
8,4

31 reviews over Camping Distelloo in het Nederlands

Vriendelijke, rustige en prachtig gelegen camping.

Paul Commandeur
6-9-2018

Heerlijke rustige camping gelegen in een prachtig natuurgebied om heerlijk te wandelen en te fietsen. Kinderen hebben alle ruimte om te spelen met veel speeltoestellen. Voldoende gesorteerde winkel met heerlijk vers afgebakken brood s'morgens. Medewerkers zijn vriendelijk en zijn altijd bereid om te helpen. Wij komen hier al jaren en elk jaar wordt het beter. Volgend komen we zeker weer.

Prima, maar met gebreken.

Frans
9-8-2018

Mooie rustige kindvriendelijke camping, met wat gebreken.

Grote plekken zon en veel schaduw in de bossen. Klein maar prima zwembad. (Diepte 60 cm max) veel speelruimte voor de kinderen.

Sanitair is vernieuwd, maar verre van functioneel. Weinig tot geen water. Alleen warm (te heet) water. Vaak geen toiletpapier aanwezig. Schoonmaken is echt een ramp. (Maar 1x per dag) Water loopt niet weg door kluwen haar. Modder tegen de muren omhoog. (Ook na het ‘schoonmaken’) de vloer hoort zwart/wit te zijn in plaats van egaal bruin. Hokje met babybadje is dagen afgesloten geweest. Lastig met kindje en diarree. Horeca mag wel ruimere openingstijden hebben en vriendelijker en sneller personeel aannemen.

Ondanks dit prima vakantie gehad.

Nooit meer

Piet
31-7-2018

In tegenstelling tot wat wordt vermeld op de website is er GEEN kabel tv

WiFi slecht en op de camping nauwelijks 4G ontvangst

Ook zijn er weinig regels. Glaswerk van bierflessen e.d. In het zwembad

De bestaande review’s zijn wel erg positief

Geweldig

Marc
28-7-2018

Leuke, rustige camping.

Geen minpunten

Heerlijk, ontspannend

Anne
21-6-2018

Heerlijke camping , prachtig midden in de bossen waar je de eekhoorntjes voorbij ziet komen. Rust en toch zo dichtbij huis. Waarom ver zoeken als dichtbij ook alles is. Zwembad voor de kids, speeltuin, verse broodjes, camping winkel. Heerlijk

Geweldig! De beste!

Irene Kenters
1-6-2018

Geweldig camping en erg mooi omgeving voor fietsen! Alles prima onderhouden schoon sanitair, aardige eigenaars, mooi ruimte plekken, Mijn man was mobile verloren, en personeel was zo lief met verzenden. Hartelijk bedankt! Wij ontmoeten kleine eekhoorntjes bij zwembad, Voor kinderen veel speeltoestellen. Onze chinchillas was ook graag blijven:) Altijd graag weer kamperen) Hoop voor zomervakantie wij weer, zeker met speciaal Schiedamse Jenever voor eigenaars en personeel :)

Wendy
10-4-2018

Heerlijke plek in de bossen

Super

Storm
26-4-2017

Alles is gewoon super leuk gezellig eigelijk alles echt een aanrader om heen te gaan!!

Mooie bosrijke camping

M&M
18-9-2016

Fijn camping in een mooie bosrijke omgeving

Heerlijk die rust

Hanneke
6-9-2016

Een heerlijke camping. Vooral met kinderen. Ze kunnen spelen naar hartenlust. Het zwembad is mooi overzichtelijk. Minimale animatie dus de kinderen moeten zelf spelen. En daar is meer dan voldoende ruimte voor. Sanitair is niet mooi en modern maar degelijk en functioneel. (altijd een hete douche) De beheerders zijn erg gastvrij en altijd bereid om te helpen. Heerlijk rustig en gastvrij. De sfeer is echt gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Distelloo in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Distelloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.