Camping Distelloo

• Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijk, ontspannend

Anne
21-6-2018

Heerlijke camping , prachtig midden in de bossen waar je de eekhoorntjes voorbij ziet komen. Rust en toch zo dichtbij huis. Waarom ver zoeken als dichtbij ook alles is. Zwembad voor de kids, speeltuin, verse broodjes, camping winkel. Heerlijk

Geweldig! De beste!

Irene Kenters
1-6-2018

Geweldig camping en erg mooi omgeving voor fietsen! Alles prima onderhouden schoon sanitair, aardige eigenaars, mooi ruimte plekken, Mijn man was mobile verloren, en personeel was zo lief met verzenden. Hartelijk bedankt! Wij ontmoeten kleine eekhoorntjes bij zwembad, Voor kinderen veel speeltoestellen. Onze chinchillas was ook graag blijven:) Altijd graag weer kamperen) Hoop voor zomervakantie wij weer, zeker met speciaal Schiedamse Jenever voor eigenaars en personeel :)

Wendy
10-4-2018

Heerlijke plek in de bossen

Super

Storm
26-4-2017

Alles is gewoon super leuk gezellig eigelijk alles echt een aanrader om heen te gaan!!

Mooie bosrijke camping

M&M
18-9-2016

Fijn camping in een mooie bosrijke omgeving

Heerlijk die rust

Hanneke
6-9-2016

Een heerlijke camping. Vooral met kinderen. Ze kunnen spelen naar hartenlust. Het zwembad is mooi overzichtelijk. Minimale animatie dus de kinderen moeten zelf spelen. En daar is meer dan voldoende ruimte voor. Sanitair is niet mooi en modern maar degelijk en functioneel. (altijd een hete douche) De beheerders zijn erg gastvrij en altijd bereid om te helpen. Heerlijk rustig en gastvrij. De sfeer is echt gezellig.

heerlijk!

mickey vd vijver
13-8-2016

sinds dit jaar een eigen plekje op deze geweldige camping. Genieten van de mooie natuur,ongedwongen sfeer en geen overdaad aan recreatie, echt ons plekje!

Vergane glorie

Marc
5-6-2016

Ligging is goed, sfeer is belabberd, zeer trage bediening, rokerige vochtige kantine, sanitair is jaren zeventig maar wel redelijk schoon. Er moet het een en ander opgeknapt worden.

Geweldige gezellige natuur

Fons en Rietje Geier
8-5-2016

het is hier genieten voor vooral jonge gezinnen

wij zijn jeugdige oudere en ook wij genoten intens

Hemelse plek

Armand Laven
9-4-2016

Heerlijke hemelse plek voor ieder jong en 'oud' om tot rust te komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Distelloo in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Distelloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Distelloo scoort een 8.92 uit 10 op basis van 27 reviews.