Camping Distelloostersterster

35 reviews over Camping Distelloo

• 2019
    10Fam Ekels01-09-2019

Fijne plek

Fantastische plek, midden in de bossen. Wij komen hier al 4 jaar, de kindjes (11 en 4) vinden het geweldig. Het toiletgebouw en de kantine zijn pas gerenoveerd en erg mooi geworden. De frietjes op de camping vinden wij de lekkerste ooit. Jammer dat het seizoen weer op zn einde loopt, maar volgend jaar zijn we er weer bij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Familie16-08-2019

Gaat wel

Leuke camping, en dan met name de plaatsen, midden in het bos, maar dat is dan ook wel zo' n beetje alles. Het toilet gebouw is erg vies, de vloer ziet zwart van het zand. In onze weken waren er twee jonge meisjes die schoongemaakte, en dat deden ze binnen 10 min. De baby unit heeft geen vloer afvoer, en het water blijft daar staan. Wifi is middelmatig, eigen 4g wel redelijk. De kantine, is tevens de receptie, met inchecken zitten er al gasten achter de borrel. De frietkraam is bedroevend, de friet echt niet te eten, en het gebouw ziet er erg pauperig uit. Al met al kan het een top camping zijn als de gebouwen meer aandacht krijgen, nu oogt het met de speeltuin met verrotte huisjes erg pauper.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10L.08-07-2019

Fantastisch en uniek

Leuke camping voor jong en oud. Geen standaard plaatsen met haagjes, stoepjes en hekjes. Gewoon open en natuurlijk in het veld. Een fijne sfeer waar de tijd langzamer verstrijkt. Leuke kantine, meer een leuk café met groot terras waar je een goede kop koffie of lekker speciaalbiertje kunt drinken. Binnen een grote haard voor een gezellige en behaaglijke sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9S.19-06-2019

Altijd zo fijn

Wat ik altijd zo fijn vindt is dat het echt net is of je heel ergens anders bent. Het zit midden in de bossen en je wordt meteen helemaal zen. Eekhoorntjes die voorbij hupsen, fluitende vogeltjes, spelende kindjes. Het is gewoon een bos waar staanplaatsen gecreëerd zijn, dus vooral als je je eigen plekje daar hebt, heb je echt best goede privacy, omdat je lekker beschut zit. Maar nog steeds zon op je plekje! I love it. Echt even lekker weg!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    9Paul Commandeur06-09-2018

Vriendelijke, rustige en prachtig gelegen camping.

Heerlijke rustige camping gelegen in een prachtig natuurgebied om heerlijk te wandelen en te fietsen. Kinderen hebben alle ruimte om te spelen met veel speeltoestellen. Voldoende gesorteerde winkel met heerlijk vers afgebakken brood s'morgens. Medewerkers zijn vriendelijk en zijn altijd bereid om te helpen. Wij komen hier al jaren en elk jaar wordt het beter. Volgend komen we zeker weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Frans09-08-2018

Prima, maar met gebreken.

Mooie rustige kindvriendelijke camping, met wat gebreken. Grote plekken zon en veel schaduw in de bossen. Klein maar prima zwembad. (Diepte 60 cm max) veel speelruimte voor de kinderen. Sanitair is vernieuwd, maar verre van functioneel. Weinig tot geen water. Alleen warm (te heet) water. Vaak geen toiletpapier aanwezig. Schoonmaken is echt een ramp. (Maar 1x per dag) Water loopt niet weg door kluwen haar. Modder tegen de muren omhoog. (Ook na het ‘schoonmaken’) de vloer hoort zwart/wit te zijn in plaats van egaal bruin. Hokje met babybadje is dagen afgesloten geweest. Lastig met kindje en diarree. Horeca mag wel ruimere openingstijden hebben en vriendelijker en sneller personeel aannemen. Ondanks dit prima vakantie gehad.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Piet31-07-2018

Nooit meer

In tegenstelling tot wat wordt vermeld op de website is er GEEN kabel tv WiFi slecht en op de camping nauwelijks 4G ontvangst Ook zijn er weinig regels. Glaswerk van bierflessen e.d. In het zwembad De bestaande review’s zijn wel erg positief

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Anne21-06-2018

Heerlijk, ontspannend

Heerlijke camping , prachtig midden in de bossen waar je de eekhoorntjes voorbij ziet komen. Rust en toch zo dichtbij huis. Waarom ver zoeken als dichtbij ook alles is. Zwembad voor de kids, speeltuin, verse broodjes, camping winkel. Heerlijk

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Irene Kenters01-06-2018

Geweldig! De beste!

Geweldig camping en erg mooi omgeving voor fietsen! Alles prima onderhouden schoon sanitair, aardige eigenaars, mooi ruimte plekken, Mijn man was mobile verloren, en personeel was zo lief met verzenden. Hartelijk bedankt! Wij ontmoeten kleine eekhoorntjes bij zwembad, Voor kinderen veel speeltoestellen. Onze chinchillas was ook graag blijven:) Altijd graag weer kamperen) Hoop voor zomervakantie wij weer, zeker met speciaal Schiedamse Jenever voor eigenaars en personeel :)

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

3 tips over Camping Distelloo

• Fons Geier, 17-09-2013

Omgeven door de Drunese duinen en leuke kroegjes

• John, 14-07-2014

Eten bij het naastgelegen Helvoirtse Heide.

• fleur blom, 29-06-2015

In de omgeving is genoeg te doen. De route naar DenBosch is wel wat spannend op de fiets (auto's rijden hard). Zorg dus voor goed fiets verlichting.

1 vraag over Camping Distelloo

• A.G.M. Klein Tuente, 23-03-2016

bevestiging

Als ik een aanbetaling heb gedaan krijg ik dan nog een bevestiging.

Camping Distelloo info

• Aantal sterrenstersterster