8,9

22 reviews over Camping De Runsvoort in het Nederlands

Toffe camping, maar...

Van Hove Danny, 29-8-2017

Toffe camping, uitstekend sanitair.

Ook studio's te huur. Accomodatie eveneens in orde.

Toffe en vriendelijke mensen op de receptie, maar,... opgelet voor de eigenaar! Deze man houdt iets te veel van geld! Houdt zich niet aan de prijsafspraken bij het huren van een studio. Plots moet een kind van 3 maand en eentje van 2 jaar elk 15 euro per dag extra kosten bij huren van studio!

En bij afrekenen bekom je geen afrekennota! Is daar blijkbaar niet gebruikelijk.

Beste Danny,

Wij vinden het erg jammer van deze review. Wij hebben destijds een prijsafspraak gemaakt voor 2 volwassenen en een baby in een appartement en 2 volwassenen op onze camping. Tijdens u verblijf bleek u met nog een kind extra te zijn in het appartement, die niet was opgegeven en dus niet was meegerekend in onze prijsafspraak.

Echter hopen wij dat u ondanks alles een fijn verblijf bij ons hebt gehad, en wellicht mogen we u nogmaals ontvangen in betere omstandigheden.

Met vriendelijke groeten,

Keurig verzorgd grasveld. Het toilet gebouwen zag er geweldig goed uit.

Schoon nieuw gebouw met keurig verzorgd tegelwerk. Vloeren ook goed afgewerkt

met ronde opstaande randen. Kan geen vuil blijven zitten.

Geen rooster is de douches. Water loopt prima weg .

Super schoon.

Beste Wim,

Bedankt voor deze mooie review, dit stellen wij zeer op prijs!

Wij hopen u nog vaker te mogen ontvangen op onze minicamping of in een van onze andere accommodaties.

Geweldige camping

Jw, 30-7-2017

Lekker rustig gelegen in een prachtige omgeving waar je kan wandelen en fietsen vanaf 150 meter van de camping.Mooie grote plaatsen, mooi grasveld en het sanitair is super. De groepsaccomedatie is goed van de camping gescheiden. Daar heb je geen hinder van.

Beste JW,

Bedankt voor u review. De omgeving van onze camping is inderdaad een ideale uitvalbasis voor een fiets, mountenbike of wandeltocht. Wij hopen dat u heeft genoten.

Geweldig

Petry Brokke, 26-7-2017

Een hartelijke brabantse ontvangst. Een geweldig campingterrein. Wat rust uitstraalt. Precies dat wat ik nodig had.

Sanitair is uitstekend. En de gastheer stond open voor suggesties. Al met al geweldige dagen gehad die zeker voor herhaling vatbaar zijn.

Beste Petry Brokken,

Bedankt voor u review, en zijn blij dat u bij ons een fijn verblijf heeft gehad. Wij hopen u dan ook nog eens vaker te mogen ontvangen op onze camping.

Met vriendelijke groeten,

Een gezellige goed onderhouden camping

Annie en jan stammen, 22-7-2017

Gezellig,weinig tot geen vaste plaatsen super sanitair,goede fietsschuur

Auto s niet bij de caravan grote camping plaatsen zeker voor herhaling vatbaar ook erg mooie omgeving

Eigenare zijn erg vriendelijk

Herlijke camping

Lvdburgt, 27-6-2017

Fijne mooie camping...prachtig sanitair. ...uitstekende wifi verbinding...dus lekker tv kijken en je krantje lezen.

Beste L vd Burgt,

Bedankt voor u review. Wij hebben het afgelopen jaar veel geïnvesteerd in het verbeteren van onze wifi en zijn hier uiteraard ook hartstikke blij mee dat wij nu op alle plaatsen uitstekende ontvangst hebben.

Helemaal prima in orde!

J, 7-5-2017

Een heerlijk groot veld met rust en ruimte.

Ruime plek, elektra dicht in de buurt, water op diverse plekken op het veld.

Omgeving staat bekend om zijn goede graszoden, dat zie je ook wel :)

Erg nette, warme sanitair met gratis toiletpapier en een gezellig muziekje op de achtergrond.

Perfecte fietsenstalling.

Voor kinderen een goede trampoline, schommels, speelhuisje en glijbaan.

Natuurlijk is het persoonlijk wat je voor de kinderen zoekt, maar hier hebben ze gewoon genoeg aan met wat kindjes op het veld.

Je krijgt een goede informatiemap mee over de omgeving e.d.

Leuke fietsroutes, ligt goed centraal en dicht bij de duinen.

Sabine van de Wouw, Eigenaar, 15-5-2017

Bedankt voor u mooie review, wij waarderen dit enorm! Wij ontvangen u dan ook graag nogmaals op onze minicamping.

Super campinhg

Trudy Cijsouw, 23-8-2016

Wat een super camping. We zijn hier voor de 3e keer. Het sanitair is helemaal af, en ook de nieuwe fietsenstalling met oplaadpunten. Prachtig in 1 woord. Grote ruime plaatsen langs een groot veld wat heel goed onderhouden is

Het enige wat wij op deze camping missen, is dat je 's morgens geen broodjesservice hebt. Misschien iets om te proberen. Dan zou zeker alles een 10 krijgen.

Mooie camping

Cor en Ria de Baat, 2-8-2016

De laatste 2 weken van juli zijn wij op deze geweest. Alles was perfect, campingveld, sanitair geweldig, fantastisch weer en ook hele gezellig mede kampeerders.

Wandelen in de bossen en fietsen door de Loonse en Drunense duinen.

Wij komen hier zeker terug.

buitengewoon

Aad en Coby Olijerhoek, 25-7-2016

zijn een weekje op de Runsvoort geweest, prachtige camping, mooi gras en groen.

aardige mensen, sanitair waar het Hilton trots op zou zijn. omgeving eindeloos.

een aanrader !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Runsvoort in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Runsvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Runsvoort scoort een 8.86 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: