Camping De Runsvoort

32 reviews over Camping De Runsvoort

• 2019
    10Michiel26-12-2019

In een woord geweldig , rust , ruimte

Dat t echt genieten is in voor en najaar met vloerverwarming in sanitair

Alleen gereisd in april 2019

• 9CM Bakkum06-06-2019

Dit bedoelen ze met zorgeloos kamperen!

Hele goede camping, heeft Alles wat kamperen prettig maakt.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Rien04-06-2019

Geweldig.Goed sanitair. Fijne camping vriendelijk personeel . Alles goed uitgelegd .Prima👍 Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9ajn05-05-2019

Mooie en schone camping.

2 heerlijke weken op jullie camping doorgebracht. Hebben diverse uitstapjes gedaan en veel gebould. Mooi, schoon en ruim opgezet sanitaire. Misschien een tip, een watertappunt extra in het midden van de camping,

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Hans08-09-2018

Mooie camping centraal gelegen voor uitstapjes.

Vriendelijk ontvangen door Sabine. Ruime plekken, zeer goed onderhouden camping met super , goed onderhouden, sanitair. Er zouden wat meer watertappunten gemaakt kunnen worden.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Wim en Francien de Smit29-08-2018

Aanrader om de prachtige omgeving een te verkennen

Geweldige camping met ruime plaatsen op een groot veld. Prachtig sanitair wat zeer goed werd onderhouden. Wij hebben daar 3 weken met plezier gestaan.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2R.20-08-2018

Bedrog en geen sympathie

Waardeloze camping baas, (de oudere man). Kreeg de inschrijf map naar me toe geduwd op de balie. Ik kreeg met 2 kleine kindjes de slechtste plek toegeweze naast de in en uitgang in t zwarte zand terweil de rest mooi groen was en nog plekken zat waren. Met moeite een andere plek gekregen. Geen rondleiding gehad waar alles zich bevind. Geen uitleg gehad over een grote groep die een sportdag had achter onze camper op het terein (veel geschreeuw en harde muziek overdag) op 10 mtr van onze plek. En tot overmaat van ramp begon om 19:00 bij de buren een hardcoreparty waar de campingbaas niks van wist (zij hij)toen we het vroegen. De glazen stonden soms te trillen in onze camper van het geluid... een rustgevende omgeving staat er op de site vermeld! Toen ik de baas melde om 22:00 dat we hier niet wilde slapen. En of ik mogelijk dan wel n deel van het geld terug zou willen. Kreeg ik een uitbrander. Nee echt een rot ervaring! Waardeloos!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Nieuwenhuizen09-08-2018

Prachtige camping. Genoten!

Twee weken gestaan op de camping. Een mooi groot grasveld met enkele bomen op het veld voor schaduw. Grote plek voor onze vouwwagen met dichtbij een kraantje. Het sanitair was superschoon. We hebben genoten van de rust op de camping en de prachtige omgeving om heerlijk te fietsen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Henne van Troost06-07-2018

Prima camping

Prachtig sanitair altijd schoon en altijd toilet papier aanwezig

camping gelegen op een mooi en goed onderhouden grasveld

ik denk de trots van de eigenaar. wij zijn daar de maanden mei en juni geweest maand mei totaal geen overlast, de maand juni iets meer geluid en een weekend veel geluid van de aanwezige sportvereniging, maar ja de kinderen hadden lol en wij zijn ook jong geweest dus al met al prima camping

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Saskia03-07-2018

Mooie camping, maar......

Een hele mooie camping, met een prima sanitair in een hele mooie omgeving. Alleen....was de geluidsoverlast van de groepsaccommodatie te veel. Er stond een springkussen, een zeephelling, de hele dag de muziek aan en savonds half 1 kwamen ze luid en duidelijk terug van een bosspel. Wanneer dit allemaal minder luidruchtig was geweest was het een topcamping. Misschien nog een keertje wanneer de schoolkampen/sportkampen voorbij zijn.

Gereisd met partner in juni 2018

2 tips over Camping De Runsvoort

• Lia Morsch, 29-07-2015

Vanuit de camping prachtige fietstochten maken m.b.v routes met het nummersysteem. Wij maakten dag 1 een rondje Loonse en Drunense duinen en kochten onderweg een bak blauwe bessen. Dag 2 een tocht via Drunen en de oude zeedijk naar Heusden met zijn oude binnenstadje, met haventje en galeries.Dag 3 langs het kanaal en de Ijzeren Man naar Den Bosch, waar je kan shoppen, boottochten maken en ook het museum is zeer de moeite waard! We komen terug en dan naar Oisterwijk en de Campina!

• Kees, 10-04-2015

geef bij reservering een voorkeur plaats aan, dan proberen ze daar rekening mee te houden.

2 vragen over Camping De Runsvoort

• Hans, 24-06-2017

Aantal toiletten

Hoeveel dames- en herentoiletten en douches zijn er op de camping?

Sabine van de Wouw, 29-09-2017

Op onze camping zijn een mindervalide/familiebadkamer met 2 douches, 1 toilet en een babybadje. Verder is er 1 urinoir en nogmaals 4 toiletten en 5 douches.

• j dubbeld, 20-04-2016

douchen

is het douchen inbegrepen bij de prijs

S, 26-07-2016

Het douche is inbegrepen in de prijs. Ook inbegrepen is warm water, wifi, elektra, toiletpapier in het sanitair gebouw en u krijgt een informatiemap mee in bruikleen.

Camping De Runsvoort info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50