Camping De Runsvoort

Camping De Runsvoort
8,2

28 reviews over Camping De Runsvoort in het Nederlands

Vriendelijk ontvangen door Sabine. Ruime plekken, zeer goed onderhouden camping met super , goed onderhouden, sanitair.

Er zouden wat meer watertappunten gemaakt kunnen worden.

Aanrader om de prachtige omgeving een te verkennen

Wim en Francien de Smit
29-8-2018

Geweldige camping met ruime plaatsen op een groot veld.

Prachtig sanitair wat zeer goed werd onderhouden.

Wij hebben daar 3 weken met plezier gestaan.

Bedrog en geen sympathie

R.
20-8-2018

Waardeloze camping baas, (de oudere man).

Kreeg de inschrijf map naar me toe geduwd op de balie. Ik kreeg met 2 kleine kindjes de slechtste plek toegeweze naast de in en uitgang in t zwarte zand terweil de rest mooi groen was en nog plekken zat waren. Met moeite een andere plek gekregen. Geen rondleiding gehad waar alles zich bevind. Geen uitleg gehad over een grote groep die een sportdag had achter onze camper op het terein (veel geschreeuw en harde muziek overdag) op 10 mtr van onze plek. En tot overmaat van ramp begon om 19:00 bij de buren een hardcoreparty waar de campingbaas niks van wist (zij hij)toen we het vroegen. De glazen stonden soms te trillen in onze camper van het geluid... een rustgevende omgeving staat er op de site vermeld! Toen ik de baas melde om 22:00 dat we hier niet wilde slapen. En of ik mogelijk dan wel n deel van het geld terug zou willen. Kreeg ik een uitbrander. Nee echt een rot ervaring! Waardeloos!

Prachtige camping. Genoten!

Nieuwenhuizen
9-8-2018

Twee weken gestaan op de camping. Een mooi groot grasveld met enkele bomen op het veld voor schaduw. Grote plek voor onze vouwwagen met dichtbij een kraantje. Het sanitair was superschoon. We hebben genoten van de rust op de camping en de prachtige omgeving om heerlijk te fietsen.

Prima camping

Henne van Troost
6-7-2018

Prachtig sanitair altijd schoon en altijd toilet papier aanwezig

camping gelegen op een mooi en goed onderhouden grasveld

ik denk de trots van de eigenaar. wij zijn daar de maanden mei en juni geweest maand mei totaal geen overlast, de maand juni iets meer geluid en een weekend veel geluid van de aanwezige sportvereniging, maar ja de kinderen hadden lol en wij zijn ook jong geweest dus al met al prima camping

Mooie camping, maar......

Saskia
3-7-2018

Een hele mooie camping, met een prima sanitair in een hele mooie omgeving.

Alleen....was de geluidsoverlast van de groepsaccommodatie te veel.

Er stond een springkussen, een zeephelling, de hele dag de muziek aan en savonds half 1 kwamen ze luid en duidelijk terug van een bosspel.

Wanneer dit allemaal minder luidruchtig was geweest was het een topcamping.

Misschien nog een keertje wanneer de schoolkampen/sportkampen voorbij zijn.

Toffe camping, maar...

Van Hove Danny
29-8-2017

Toffe camping, uitstekend sanitair.

Ook studio's te huur. Accomodatie eveneens in orde.

Toffe en vriendelijke mensen op de receptie, maar,... opgelet voor de eigenaar! Deze man houdt iets te veel van geld! Houdt zich niet aan de prijsafspraken bij het huren van een studio. Plots moet een kind van 3 maand en eentje van 2 jaar elk 15 euro per dag extra kosten bij huren van studio!

En bij afrekenen bekom je geen afrekennota! Is daar blijkbaar niet gebruikelijk.

Beste Danny,

Wij vinden het erg jammer van deze review. Wij hebben destijds een prijsafspraak gemaakt voor 2 volwassenen en een baby in een appartement en 2 volwassenen op onze camping. Tijdens u verblijf bleek u met nog een kind extra te zijn in het appartement, die niet was opgegeven en dus niet was meegerekend in onze prijsafspraak.

Echter hopen wij dat u ondanks alles een fijn verblijf bij ons hebt gehad, en wellicht mogen we u nogmaals ontvangen in betere omstandigheden.

Met vriendelijke groeten,

Keurig verzorgd grasveld. Het toilet gebouwen zag er geweldig goed uit.

Schoon nieuw gebouw met keurig verzorgd tegelwerk. Vloeren ook goed afgewerkt

met ronde opstaande randen. Kan geen vuil blijven zitten.

Geen rooster is de douches. Water loopt prima weg .

Super schoon.

Beste Wim,

Bedankt voor deze mooie review, dit stellen wij zeer op prijs!

Wij hopen u nog vaker te mogen ontvangen op onze minicamping of in een van onze andere accommodaties.

Geweldige camping

Jw
30-7-2017

Lekker rustig gelegen in een prachtige omgeving waar je kan wandelen en fietsen vanaf 150 meter van de camping.Mooie grote plaatsen, mooi grasveld en het sanitair is super. De groepsaccomedatie is goed van de camping gescheiden. Daar heb je geen hinder van.

Beste JW,

Bedankt voor u review. De omgeving van onze camping is inderdaad een ideale uitvalbasis voor een fiets, mountenbike of wandeltocht. Wij hopen dat u heeft genoten.

Geweldig

Petry Brokke
26-7-2017

Een hartelijke brabantse ontvangst. Een geweldig campingterrein. Wat rust uitstraalt. Precies dat wat ik nodig had.

Sanitair is uitstekend. En de gastheer stond open voor suggesties. Al met al geweldige dagen gehad die zeker voor herhaling vatbaar zijn.

Beste Petry Brokken,

Bedankt voor u review, en zijn blij dat u bij ons een fijn verblijf heeft gehad. Wij hopen u dan ook nog eens vaker te mogen ontvangen op onze camping.

Met vriendelijke groeten,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Runsvoort in Helvoirt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Runsvoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.