Bed and Breakfast Oranjehoeve

9,6

28 reviews over Bed and Breakfast Oranjehoeve in het Nederlands

uitmuntend !

Bernadette, 15-3-2018

We gingen hier naar toe met een groep van 11 dames en werden werkelijk compleet in de watten gelegd. We hadden een heel programma in de B&B geregeld. Met een heerlijke diner door onze eigen catering, een Yoga workshop en een lunch door de eigenaren zelf. Wat een prachtige accommodatie. Zelden zoiets moois gezien. Gastheer en gastvrouw zijn ook geweldig. Niets is teveel. Geen vraag te lastig. een dikke 10 voor de Oranjehoeve.

Heel erg goed!

Wilma Thierry, 5-8-2017

De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk.

Geweldig!

fam.Kierkels, 5-6-2017

Super accommodatie met alles wat je nodig hebt !!

zeer gastvrij, ruime kamers, eigen badkamer.

veel plek rondom het huis met genoeg spullen voor de kinderen.

wij waren op familie -weekend met 15 personen in alle leeftijden,

iedereen heeft genoten !!

We hebben een aantal aanbieders voor Oranjehoeve voor je op een rij gezet:

mooie accomodatie, goed verzorgd, rustige plek

Jan en Roberta Zwart, 2-6-2017

Peter en Karin, de eigenaars, zijn erg behulpzaam en weten een hoop over deze streek. In de eetkamer is veel info aanwezig. De kamers zijn ruim en het ontbijt is geweldig! Wij komen hier iig terug!

Wij hebben het top gehad!

Sommer, 27-10-2016

Wij hebben de Oranjehoeve in zijn geheel afgehuurd voor een familieweekend. Iedereen was super blij met de locatie en het verblijf. Ruime schone kamers, goede bedden, nette badkamers, grote keuken, haard met gezellig zitgedeelte en een grote tuin er omheen. Wij hadden goed weer en hebben heerlijk buiten kunnen genieten. Het ontbijt was goed. Veel binnen- en buitenspeelgoed voor kleine kinderen. We hebben hier een heel leuk en fijn weekend gehad.

Prachtig en mooie BB, supergoed!

Dionne Linskens, 31-7-2016

Mooie natuur, omgeving fijn om te wandelen en van rust te genieten. Verblijf zeer aangenaam alles super goed verzorgd, tot in de puntjes keurig! Zeer vriendelijke gastvrouw (dochter)!

Geert, 24-7-2016

Voor de 2e dit jaar een midweek geboekt, prachtig verblijf met super aardige gastheer- en vrouw (+dochter). Mooie ruime kamer.

Inmiddels is er een trampoline aanwezig.

leuk

jeanne, 28-8-2015

Mooie ruime kamer. ontbijt was zeer goed. leuke omgeving.

bed en wc op de kamer. leuk uitzicht zat een terrasje bij.

Super locatie! Aanrader!

Wendy, 7-8-2015

Een tot in de puntjes verzorgde locatie. Heel gastvrij en gelegen in een prachtig stukje natuur.

Paradijsje

De Boompjes, 18-5-2015

Wij zijn net terug van een heerlijk zonnig en soms regenachtig hemelvaartweekend met kinderen en kleinkinderen. Een enorm geschikte locatie met prachtige, schone, grote kamers ( incl. badkamer, t.v. ) De kamerthema's zorgden voor hilariteit bij de kinderen. Zij sliepen "in 't riet" of "op de brug". Een grote tuin met terrassen rondom de locatie, picknicktafels, zandbak, speelgoed en veel ruimte voor waterspelletjes. Natuurlijk ontbraken het voetbal en volleybalveld niet. Ook binnen veel speelgoed voor de kinders, tijdschriften, boeken en spelletjes voor ons. Heerlijke smullen van ( streek)asperges , oosterse gerechten tot pannenkoeken en hoewel de keuken niet specifiek is ingericht voor groepen, was het prima koken. Er was volop keus voor activiteiten in de omgeving, maar de fiets en wandelroutes hadden de voorkeur.

De kinderen misten wel een trampoline, niet voor spectaculaire acties, maar als ontmoetingsplek om tot rust te komen.

De gastvrijheid van de familie is verwarmend.

We hebben een aantal aanbieders voor Oranjehoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Oranjehoeve in Helenaveen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Oranjehoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Oranjehoeve scoort een 9.58 uit 10 op basis van 30 reviews.