6,5

5 reviews over Hotel Kapellerput in het Nederlands

Aardige poging, maar kan veel beter

Eddy
29-5-2018

Onervaren personeel en ook onzichtbaar. Restaurant blinkt niet uit. Simpele salades, bakken met voorgesneden wortel, radijs en veel saus. Vleeswaren staan niet koel op een dag met 28 graden. Als we klaar zijn komt er iemand vragen of we soep willen(?!)

Gereisd Zakelijk in mei 2018

Prachtige fietsomgeving, sfeervol ingericht hotel

Chantal
28-7-2017

De natuurlijke omgeving biedt volop mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Het hotel heeft ook buiten volop faciliteiten om te genieten van de rustgevende natuur. Heerlijke tuin en diverse terrassen. Het hotel is met oog voor detail en heel smaakvol ingericht. De hotelkamers hebben mooi uitzicht op het bos. Ook hebben we er heerlijk gegeten.Heel fijn dat we één avond buiten op het terras konden dineren. De vriendelijke medewerkers gaven ons een heel welkom gevoel.

Mooie locatie, horeca is slecht georganiseerd.

m.mons
4-9-2016

Locatie is mooi. Ontvangst goed en gastvrij. Personeel is vriendelijk. Ontbijt krijgt onvoldoende aandacht omdat personeel bezig is met voorbereidingen voor de groepen. Personeel is meer afwezig dan aanwezig voor de ontwikkelingen in de ontbijtzaal (borden en bestek op en ga zo maar door) Onbegrijpelijk waarom de kaas en vlees/worstwaren en niet koel worden bewaard! Kamers zijn goed met een onhandige keuze toegang badkamer/ toilet. Over het algemeen is het horeca personeel onervaren en er is geen lijn in hun werk (lang laten staan van bordjes etc.) Geen inzicht /leiding. Er zijn betere plekken in Brabant

Gereisd Met partner in september 2016
Kapellerput, PR & Communicatie, 15-9-2016

Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas hebben wij blijkbaar niet op elk onderdeel de kwaliteit en service gebracht die u verwacht. We waarderen het dat u uw mening met ons deelt en nemen deze ter harte om te zorgen dat wij dagelijks de juiste gastvrijheid, service en beleving aan onze gasten bieden.

Echt GASTvrij!!

Michiel V
10-12-2010

Waanzinnig mooie ligging in het bos! Uitermate goed geschikt voor bezinningsdagen, trainingen, etc. van groepen.

Echt de moeite waard, prima service! Enorm gastvrij. Mijn ervaring is dat niets teveel is bij het personeel, altijd oprecht vriendelijk.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010
2008

Verrassend mooi en bijzondere accommodatie met een gelegen

Annika
22-1-2008

Verrassend mooi en bijzondere accommodatie met een uitstekend serviceniveau. Prachtig gelegen midden in de natuur.

Gereisd Met partner in Tue Jan 22 2008 10:23:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kapellerput in Heeze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kapellerput zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.