Camping De Kluis

83 reviews over Camping De Kluis in het Nederlands

Gewéldig goede camping!

Mieke
13-9-2018

Zelden op zo'n goede camping verbleven! Mooie ruime plaatsen, met veel groen. Heel goed sanitair, goede wifi ontvangst. Veel fiets- en wandelknooppunten in de omgeving, mooie afwisseling tussen bos heide.

Een camping om zéker nog eens naar terug te gaan.

C.A.M. Baelemans
11-9-2018

Gezellige, kleine boomrijke camping met grote plaatsen. Ruime douches en super schoon sanitair. Vriendelijke ontvangst door eigenaar. Mooie omgeving om te fietsen en het gezellige dorp Heeze is op loopafstand.

Heerlijk

Mieke Vermolen Bertram
3-9-2018

Een rustige kleine camping met mooie ruime plaatsen en brandschoon, vrij nieuw, sanitair. De beplanting zou hier en daar wat mooier mogen zijn maar misschien heeft de droogte van dit jaar ook hier zijn tol geëist. De campingeigenaar Hans Koop is vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen die het Brabantse landschap wil beleven. Heeze is een heerlijk dorp.

Geweldig

Prins
25-8-2018

Prima ontvangen, ruime plaatsen, superschoon sanitair. Loop afstand van het dorp.

We hadden geluk.. De voorbereidingen voor de Brabantse dag waren gaande. Op loopafstand van de camping werden prachtige praal wagens gebouwd. De dansgroepen aan het oefenen en het dorp vol met podia waar we genoten van coverband dudes uit Oss.

We hebben bij de bouw van de wagens gekeken en kregen enthousiaste uitleg.

S avonds klinkt de gezellige muziek van de bouwers op de camping. Gratis en voor niks genieten in je eigen stoel. Boekje, wijntje. En we werden getrakteerd op vers gekweekte tomaten uit eigen tuin.

Het is een absolute aanrader. 👌💃

We zullen zeker nog eens terugkomen.

Anton en Annemieke
24-8-2018

Een rustige, boomrijke kleine camping met een gastvrije eigenaar Hans, die regelmatig langskomt om een praatje te maken. De camping is prima te gebruiken als uitvalbasis voor wandelingen en fietstochten door bossen en heide.

GEWELDIG

Cees Lok
16-8-2018

Een heerlijke rustige camping met veel fiets mogelijkheden; dichtbij bij het dorp Heeze. Een vriendelijke behulpzame beheerder/eigenaar. Het sanitaire werd meerdere keren per dag bekeken en zo nodig schoon gemaakt. De plaatsen bieden allemaal schaduw en zon. De gemoedelijke Brabantse sfeer.

heel erg oke

anne de haan
16-8-2018

gewoon heel erg goed vriendelijk en behulpzaam lieve leuke mensen

Welkom.

Margreeth
13-8-2018

We waren vanwege familiebezoek twee dagen op deze camping. We kregen echter aandacht voor drie weken. We voelden ons echt welkom. De aangewezen plaats was ruim en mooi vlak. Ons campertje stond meteen waterpas. Het sanitair was modern en schoon en werd dagelijks meerdere keren gecheckt door de beheerder. Hoewel we het niet nodig vinden konden we gebruik maken van een zeer goed WiFi signaal. Ook die was bij de prijs inbegrepen. Ook was er een zeer ruime stalling waar de fietsen veilig konden staan. Er was ook een oplaadpunt door de ANWB aangelegd. Wat een goede service!

Prachtige camping zeer de moeite waard!!!!!!!!!!!!

fam. v Toor
10-8-2018

Prachtige camping mooie ligging en perfecte fiets omgeving .

Goede begeleiding door zeer vriendelijke en zeer spraakzame beheerder

Geweldig!

Frans en Joke
28-7-2018

Een aanrader! Fijne plekken, mooie propere camping, gastvrije gastheer en zoon.

Fijne, gezellige tijd daar tijdens verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kluis in Heeze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.