We hebben een aantal aanbieders voor Heeze voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Heeze voor je op een rij gezet:

Reviews over Heeze

Goede uitvalsbasis voor fiets- of wandeltochten.

Fam. van Ommen.,
    6-9-2017

In het centrum zijn een aantal winkels en restaurants, ook met leuke terrassen. Alleen jammer dat er een drukke weg doorheen loopt. Voor fietsers is het oppassen geblazen. Er is een AH in het centrum, een Aldi in Leende en een Lidl in Maarheeze. Ook is er een kasteel dat te bezichtigen is, met een mooi park.

Gereisd met partner in juli 2017

mooie natuurlijke omgeving

leny nouwens,
    3-6-2014

voor ons paardenliefhebbers, zouden we het fijn vinden mochten er men-en ruiterroutes door de leenderbossen zijn, ( zoals we in België) hebben, zodat we niet verdwalen of ook dat we niet in gebieden komen waar het niet toegestaan is soms kun je een pad wel binnenkomen doordat de slagboom open is maar daar waar je eruit moet is de slagboom dicht, is vervelend voor vooral de menners , omdat keren soms niet goed gaat, maar verders een prachtige mooie natuurlijke omgeving

Gereisd met vrienden in mei 2014

In één woord: GEWELDIG!

Floor,
    18-1-2010

Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad in de parel van brabant. Erg mooi weer, veel uitgeweest (koffer en zwaan is aan te raden!) Veel leuke jongens, vooral op vrijdag en zondagavond!! ZEKER een aanrader. Volgend jaar ga ik hier weer heeen.

Gereisd met vrienden in Mon Jan 18 2010 21:48:13 GMT+0000 (UTC)

Parel van Brabant

Rob,
    10-11-2008

Heeze is prachtig, met z'n kasteel en z'n heide in een mooie bosrijke omgeving. Bezoek hier een keer de kermis of de Brabantse Dag (laatste zondag van augustus) en je weet wat gezelligheid is. Met recht de "Parel van Brabant".

Gereisd met partner in november 2008

Geweldig mooi dorp en omgeving, veel mogelijkheden tot en

ikke,
    12-9-2007

Geweldig mooi dorp en omgeving, veel mogelijkheden tot wandelen en fietsen in de pure natuur prachtig kasteel en zeer mooie heide, fijne restaurantjes weinig kroegen alleen bij cafe WOODY'S is het geweldig vertoeven OOH YEE JAA

Gereisd met vrienden in augustus 2007
Heeze scoort een 8,5 uit 10, op basis van 23 reviews