Bed and Breakfast Raadhuis Dinther

Bed and Breakfast Raadhuis Dinther

8.9Fantastisch

Nederland, Noord-Brabant, Heeswijk Dinther

Op vakantie geweest naar Raadhuis Dinther?

8.9Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

9 reviews over Bed and Breakfast Raadhuis Dinther

• 9Dinand & Astrid19-11-2019

Fantastisch we komen hier zeker weer.

Een fantastische B&B inpandig in een prachtig historisch pand in het hartje van Heeswijk-Dinther. Een ruime kamer 'de Veldwachter' met buro, zithoek met bank en een heerlijk bed. De badkamer is ook een pareltje waarin je ook vlot nog een dansje kunt maken, kortom een groot bad, moderne douche en heerlijk ruim met 2 wastafels. Het ontbijt stond gereed in de pantry en was prima in orde en van alles voorzien.

Gereisd met partner in november 2019

• 2018
    10Friesland02-10-2018

Rust, luxe en gastvrij

Prachtige kamer met alle luxe die je kan wensen. Service en ontbijt was goed geregeld. Begrijp de review hieronder dan ook niet..

Gereisd met partner in september 2018

• 10Jaap02-10-2018

Aanbevelenswaardig!

Wederom in de Ambtenaar overnacht en onze vrienden in de Veldwachter. Inmiddels de 3e keer alweer. Fantastische kamers en superdeluxe badkamers. Fijne pantry om zelf lekkere koffie te kunnen zetten en zelf ontbijt te maken. Stond van alles klaar in de koelkasten. Gedineerd in Restaurant De Leygraaf. Dat is het hoofdgebouw op 3km afstand van deze geweldige B&B. Aanbevelenswaardig!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 4Richard23-01-2018

ieww!

Grote badkamer, redelijke slaap/woonkamer.

Maar wat was het vies, de keuken was werkelijk niet om aan te raken! Alle keuken apparatuur was al een hele tijd niet schoongemaakt, alles was aangekoekt echt zooooooo vies! en dan is € 125,= voor 1 nacht best veel. Ontbijt slaat ook echt nergens op, ik heb in veel goedkopere, veel betere en schonere B&B gezeten!

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Reiziger201015-07-2013

De badkamer! wat een feestje :-)

Een concert in de Kersouwe en dan op de fiets terug en heerlijk slapen in het geweldige grootte en heerlijk zachte bed, nog even TV kijken op het mega scherm en wat muziek luisteren via de Dockstation..met zijn tweeen uitgebreid in bad alles kan..genoeg handoeken ;-) kortom heerlijk! van alle gemakken voorzien. Maar dan het ontbijt, die je helaas zelf klaar moet maken in het gedeelde keukentje....heel zachtje probeer je het één en ander te vinden en hopelijk de andere gasten niet te storen of hun spulletjes op te eten ;-) dit is een minpunt...Bij de vele BB die wij bezochten hadden ze hier betere oplossingen voor! Bijvoorbeeld dat de gastvrouw 's ochtend het ontbijt komt brengen en in de keuken in een mand klaar zet!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Frangdaro20-05-2013

Uitzonderlijk en absolute aanrader!

Mijn ouders vierden hun 50 jarig huwelijk in het restaurant/feestzaal die bij het Raadshuis hoort en we hebben de daaropvolgende nacht doorgebracht in het Raadshuis. Heb in mijn leven al veel hotelkamers gezien, maar dit hoort absoluut tot het beste ooit. Inrichting is zeer luxe en de service en gastvrijheid die we hebben ontvangen is uitzonderlijk goed en plezierig.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10H. Philipsen08-02-2013

Ideale B&B vlak bij Veghel en Den Bosch

Zakelijk kom ik met regelmaat een paar dagen naar Veghel en verblijf dan het liefst in B&B Raadhuis Dinther. 'sAvonds kan je gemakkelijk even naar Den Bosch voor een film met de bus recht het centrum in. Prachtige slaapkamer en giga badkamer met 2 persoons bad. Het keukentje is beter dan in vele andere B&B's want je kan lekkere espresso zetten zo vaak je wilt en warme broodjes bakken. Eten doe ik meestal in het restaurant van het Hotel (3km), is erg goed en gezellig. Maximale privacy, ik blijf komen!

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 9A17-11-2011

Geweldig en bijzonder

Bed and Breakfast Raadhuis Dinther is uniek. Bijzondere locatie van alle luxe voorzien. Bevat 2 kamers met een gezamenlijke keuken ertussen waar je niet tegelijk in kon vanwege het formaat. Dit vonden wij het enige minpunt daar dit iets van het vrijheidsgevoel wegnam. Verder alles zeer luxe.

Gereisd met partner in maart 2011

• 10Serge23-06-2011

Uit de kunst!

Helemaal goed. Een bed van 2 meter breed en een badkamer waar je in kunt wonen - en dat voor een schappelijke prijs. Het heeft alles wat een hotel/B&B moet hebben: een groot en zacht bed, stilte, verduisteringsgordijnen en een heerlijke stortdouche. Het beste wat ik tot nu toe in NL heb meegemaakt. Het dockingstation, gratis internet, de megaflatscreen en zithoek maken het helemaal af. Nieuw, netjes en schoon. Details: zelf broodjes afbakken lukte ons niet. Neem de 'ambtenaar' kamer dan heb je een terrasje. En haal de sleutel op een de Leygraaf, dat is makkelijker en leuker. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2011

1 tip over Bed and Breakfast Raadhuis Dinther

• Frangdaro, 20-05-2013

Dit is een mooie kadotip als je een bruidspaar wil verrassen, want het heeft de luxe van een bruidssuite

0 vragen over Bed and Breakfast Raadhuis Dinther

Bed and Breakfast info