Bed & Breakfast Life is Good

NederlandNoord-BrabantHeeswijk Dinther

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Life is Good voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 11 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 11 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

11 Reviews over Life is Good

• 10Rob31-03-2019

Fantastisch verblijf met superieur balkon/terras

Wij gaan vaak samen een weekend weg. Deze was echt top

• 10Martine13-06-2018

Echt fantastisch!

Wat een bijzonder mooie plek ingericht met verl smaak en oog voor detail! Top!

• 10Nicole Verdonk30-04-2018

Geweldig!!

De boomhut is echt geweldig! Een oase van rust om je heen. Heerlijk bed met geweldig uitzicht boven en naast je. De kamer is ECHT af! Alles klopt, badjassen, badproducten, aankleding. Enorm genoten van de sauna en de regendouches. Gastvrij ontvangen, heerlijk ontbijt met streekproducten. We gaan hier zeker terug!!

• 10J&M Dirksen07-04-2018

Op deze manier wil iedereen De Boom wel in !!

Afgelopen nacht hebben wij overnacht in de Boomsuite van B&B Life Is Good.

Wij hebben al vele bijzondere overnachtingen in Nederland beleefd, en hoewel dit verblijf pas sinds enkele maanden open is behoort deze boomsuite wat ons betreft nu al letterlijk tot de TOP van Nederland. Werkelijk aan alles is gedacht! Een Finse sauna, Rainshower en bed met groot dakraam om sterren te kijken behoren onder andere tot de faciliteiten in deze suite op meer dan 4 meter hoogte. Een hele grote plus was voor ons het meer dan enthousiaste ontvangst door Mandy en haar geweldige Bernersennen hond Lady. Laatstgenoemde wees ons al kwispelend de weg richting de boomsuite. Vanochtend op voorkeur tijd werd ons Royale ontbijt met verse streekproducten in een mooie picknickmand aan de deur bezorgd. En om 11.00 uur werden wij natuurlijk weer hartelijk gedag gezwaaid door Mandy & Lady.

Al met al kijken wij terug op wéér een mooie en vooral bijzondere ervaring!

• 10Monique Elderkamp13-01-2018

Luxueus ontspannen genieten!

Een traktatie aan jezelf om hier te overnachten! Heerlijk luxueus genieten en onthaasten! Lekker landelijk gelegen. Warm ontvangst door de eigenaresse, smaakvol ingerichte en schone kamer. Alle comfort is aanwezig, en tot in detail afgewerkt. Prettig en groot bed waarin we heerlijk hebben geslapen. De sauna maakt het geheel af. ‘S morgens vroeg kan je zelf aangeven hoe laat je wil ontbijten. In de hotelkamer is het heerlijk privé ontbijten in de open-haard-kamer. Echt genieten van een royaal ontbijt met oa heerlijke huisgemaakte jam. De boomsuite is helemaal een onvergetelijke ervaring. Prachtig! Slapen met boven je een groot raam om zo de boomtop, de maan en sterren te zien. In de ochtend wordt een heerlijk gevulde picknick-mand tot aan de deur gebracht om lekker te ontbijten met het prachtige uitzicht vanuit de boomsuite. Werkelijk zo prachtig als de foto’s op de site! Échte aanrader!

• 9Karin & Marten08-05-2017

Prachtige B&B - super service

Wij hebben hier ons 1 jarig huwelijks jubileum gevierd. Wat een fantastische plek. Een B&B waarbij aan ALLE details gedacht is, ontzettend goede service vanuit de gastvrouw en heer, heerlijk rustige locatie, super streek ontbijt bij een brandend haardvuur, de B&B voelt als nieuw, schoon en voorzien van alle voorzieningen die je nodig hebt. Qua ligging ideaal, vlakbij de prachtige Brabantse natuur, het kasteel maar je zit ook zo in Den Bosch. Wij komen hier in de toekomst zeker nog een keer terug als we een weekendje willen ontsnappen aan alle drukte en de rust, de natuur op willen zoeken. Laat je onderdompelen in luxe en fantastische verzorging. Dank Mandy en Jeroen voor het ontzettend fijne verblijf.

• 10Pukkiedevilee02-04-2017

Life is Good

Van het leven genieten! Dat kan hier bij de bed and breakfast! En hoe! Wij zijn fantastisch ontvangen en na een heerlijke nacht geslapen te hebben konden wij genieten van de natuur, het heerlijke ontbijt en de omgeving. Grandioos! Wij zijn helemaal opgeladen. Wat is het leven mooi! Ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid en graag tot ziens! In jullie nieuwe aanwinst ! Groetjes Sjoerd en Marjolein.

• 10Dina en Erwin19-06-2016

Heerlijk, komen zeker terug!

Wat een heerlijk weekend hebben wij bij jullie gehad! Helemaal uitgerust in een prachtige omgeving. Beginnen met een stevig streek ontbijt (!) en aan het einde van de dag onderdompelen in een lekker warm bad. Jeroen en Mandy, jullie hebben een prachtig One Room Hotel om trots op te zijn. Bedankt! Een echte aanrader voor iedereen die van rust houdt.

• 10Dionne en Paul27-03-2016

Luxe genieten

Zeer gastvrij ontvangen, ondergaande zon bekeken vanaf ons dakterras, genoten van de luxe van de kamer waar het je aan niets ontbreekt en afgesloten met een superlekker streekontbijt met een paastintje bij het haardvuur. Volgende keer blijven we graag wat langer!

• 10Miranda & Cees08-12-2015

Echt helemaal geweldig!

Wij gingen voor 3 nachten, even helemaal lekker bijkomen. B&B is Top, perfecte kamer met alles erop en eraan ( luxe) geweldig ontbijt en super gastvrije mensen.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Bed & Breakfast Life is Good info

Building information