Vakantiehuis Hazelberg

8.7FantastischScore uit 28 reviews
  • 10Natuur
  • 8.6Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

28 Reviews over Hazelberg

• 9Laura Haast02-01-2022

Fijn verblijf

Super gastvrije ontvangst in een zeer schoon vakantiehuisje op het erf van de boerderij. Met de omheinde tuin is het ideaal verblijf voor kleine kinderen. Helaas door Corona weinig voor onze tieners te beleven in de omgeving. Maar anders is er genoeg te doen om uitstapjes te beleven, ook voor tieners. Voor ons prima om van de natuur te kunnen genieten. Het huisje is voorzien van alle gemakken. Bij aankomst een kleine attentie voor onze dochter van 5 en een flesje wijn voor mij. De diertjes, de speeltuin en de trampoline waren ideaal voor het vermaak van onze jongste dochter. Het huisje is inderdaad gehorig maar dit is voor ons geen probleem. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

• 10Natuur
  • 9Maaike06-09-2021

Schoon en compleet vakantiehuis

Wij hebben hier een week vakantie gevierd. Het huis is van alle gemakken voorzien. En superschoon. Mooie tuin, grasveldje om op te voetballen. Trampoline groot genoeg voor onze kinderen van 8 en 10 jaar om samen op te springen. Ook basketballen en met de skelters was leuk. Op de regenachtige dagen veel spelletjes uit de kast gespeeld. De bedden liggen goed, horren voor de ramen fijn en ook nodig. Het huis is wel wat gehorig. De omgeving is landelijk, het huis staat op een erf. Uitzicht vanaf het terras op de tuin en op de schuren en erf. Hele aardige eigenaren. De kinderen mochten een paar keer mee de hond uitlaten en een ritje op de traktor. In de omgeving is heel veel te doen, we waren nog lang niet uitontdekt dus tijd te kort. Mooi gefietst in natuurgebied. Leuke steden. Billiebird Hemelrijk echt een aanrader.

• 8Ruimte
  • 8Nina24-08-2021

leuk vakantiehuis

Leuk vakantiehuis om een week te verblijven.Er is genoeg te doen voor de kinderen. Onze kinderen zijn in de leeftijd van 3 t/m 13 jaar en hebben zich niet verveeld. Schommels, trampoline, skelters, fietsjes, voetbaldoel etc. ook lopen er schapen en kippen waar ze mogen kijken en meehelpen voeren. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij.Het huisje ligt centraal, dus een uitstapje naar bijvoorbeeld de dierentuin en andere steden is goed te doen. Er is veel te doen in de omgeving, maar de kinderen vermaken zich ook prima op de boerderij !

• 9Fam. Meijer09-08-2021

Heerlijk plekje

We hebben genoten van de rust en de omgeving, het fijne, schone huisje. Voor de kinderen was het erg leuk met veel speelruimte en vooral de dieren die ze mee mochten helpen verzorgen. De geboorte van een lammetje tijdens ons verblijf maakt het geheel compleet.

• 9Fam. Meijer27-02-2021

Heerlijk plekje

We hebben genoten van de rust en de omgeving, fijn, schoon vakantiehuis, voor de kinderen een hele leuke plek om te verblijven met alle speelruimte, trampoline en vooral de dieren die ze ook mochten helpen verzorgen. De geboorte van een lammetje tijdens ons verblijf maakte het helemaal compleet.

• 9Fam v E08-06-2020

Ideaal verblijf met jonge kinderen

• Prachtige plek, veel privacy, veel ruimte rond het huis met trampoline en voetbaldoeltje in de tuin.
    • Fijne speelweide met schommel en glijbaan. En genieten van de schapen en kuikens
    • Trapskelter en fietsjes waren fijn (1 skelter werkte niet helemaal goed en trapte zwaar)
    • spelletjes en beetje lego/blokken in de kast.
    • netjes schoon en horren!
    • bedstede was leuk! En de opgemaakte bedden ook!

• nadeel is dat je door de slaapkamer beneden naar boven moet de trap op, maar onze kinderen sliepen daar prima door heen.
    • het huisje is wel gehorig, je kan boven verstaan wat er beneden wordt gezegd, maar dit was voor ons niet zo'n probleem
  • 8Kelly24-05-2020

Heerlijk genoten

Vriendelijk ontvangst en een schoon en compleet huisje. Met een heerlijke tuin en een leuke speelweide voor de kids.

• 8Hein Waaijenberg15-08-2019

erg leuk

Was erg leuk en rustig verblijf, met een mooie omgeving. En de kinderen vonden de schaapjes en kippen ook erg leuk

• 8Ursula05-05-2019

Fijn, ruim huis en vriendelijk ontvangst.

We hebben heerlijke dagen gehad. Het huisje is van alle gemakken voorzien, ruim en heeft een zonnige, groene tuin met een grote trampoline. Ook op het erf kun je lekker skelteren, voetballen. Onze kinderen van 11 en 14 hebben zich prima vermaakt. En het vakantiehuisje ligt op een centrale plek, een goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar Veghel (leuk op de fiets) en bijv de Efteling. Wij hadden ook fietsten mee, aanrader! Ook voor de winkels die iets verder weg liggen.

• 10Jack28-08-2018

Geweldig vakantiehuis, een echte aanrader!

Mooi ruim huis, zeer schoon. Ramen voorzien van horren! Aangename en leuke gastvrije familie! Maximale privacy ondanks dat het huis bij de familie op het terrein stond. Zowel aan jongere kinderen als aan oudere kinderen is gedacht. Voor allemaal veel bewegings-spelruimte.

Vakantiehuis Hazelberg info

Facilities