Camping De Meerdonk

• Onvoldoende: 1 - 5

wij zitten goed

Lily en Simone
30-9-2016

Een fantastische camping, ruime plaatsen, autovrij (behalve voor laden en lossen indien nodig) waardoor het kindvriendelijk is. Ook een prachtig zwembad met kinderbad.

Sanitaire voorzieningen voor klein en groot met aanwezig toiletpapier en papieren handdoekjes, zelfs een mindervaliden toilet en doucheruimte. Warm afwaswater aanwezig, geen muntjes geen gedoe

Een afgesloten parkeerplaats waar je wagen veilig staat.

Horeca gelegenheid waar met regelmaat diverse activiteiten te doen zijn, er is een biljart en er zijn dartborden aanwezig. Je kunt er lunchen, ijsjes halen, wat eten uit de frituur, volop keuze.

In de bouwvak ALLE dagen activiteiten voor jong en oud, kinderen hebben volop keuzes qua activiteiten en voor de 12 plussers en ouderen zijn er ook nog eens spooktochten, wanted (een soort dropping), casino avonden, moorddagen, karaoke ,playback.

Natuurlijk zijn er ook heel veel leuke dingen voor kinderen met hun ouders.....bouwdorp....een onvergetelijke tijd.

ons eerste hele seizoen......

van een heleboel volgende jaren

Geweldige camping

Nr 7
22-9-2014

We staan nu 11 jaar op deze camping het is een geweldige camping voor zowel jong als oud mijn kinderen zijn hier onbezorgd groot geworden en gaan nog steeds met veel plezier mee elk weekend ondanks hun leeftijd (18, 16 ,14 , 11) de eigenaars doen alles om het de gasten naar hun zin te maken veel animatie voor groot en klein , als het aan ons lig gaan we nog enkele super jaartjes genieten op Camping de Meerdonk

Al 10 seizoenen met heel veel plezier

Dick van Eijk
18-9-2014

Ik sta nu voor het tien seizoen met veel plezier op camping De Meerdonk, waarvan de eerste 8 seizoenen met mijn oudere kinderen. De camping heeft ruime kampeerplaatsen, elk met een eigen elektriciteit en koud water aansluiting.

De camping wordt goed onderhouden en het sanitair ziet er verzorgd uit. Geen gedoe met douche muntjes en wc papier, want dat zit bij de prijs in. Een mooi zwembad met een apart bad voor de peuters, en een gezellige horeca met een gedeeltelijk overdekt terras completeren de entourage.

Er worden voor zowel jong als oud veel activiteiten georganiseerd. Voor de kleine kinderen is er een animatie programma.

Camping De Meerdonk is een gezellige familiecamping, waar het goed vertoeven is, gelegen in een mooie omgeving. Wat mij betreft zal ik hier nog veel seizoenen met veel plezier staan.

geweldige camping

Tonny van Raaij
17-3-2014

wij bezochten camping de Meerdonk met een groep van 41 personen en hadden een grandioos weekend. Prachtige ruime plaatsen, goed sanitair, een gezellige recreatieruimte en heel vriendelijke en goed meedenkende eigenaren. Als er al eens iets was dan werd dat direct verholpen. Fijn dat de eigenaren erbij wonen. Dat maakt het allemaal heel toegankelijk. We hebben in de omgeving veel gezien en lekker gegeten. Kortom een heel goede ervaring. Monique en Rob wij komen zeker terug!

nooit meer!

EZ
13-8-2013

Midden in onze twee weken was er een oorverdovend 3-daags evenement, wat elke avond tot 1 uur of later duurde; je lag te dreunen op je luchtbedje!

Waren ze even vergeten te melden!

Daarnaast zeer luidruchtige medecampeerders, die elkaar allemaal kenden!

Wel positief: leuk programma voor kinderen.

Al 10 jaar lang een super camping!

Richella
27-8-2012

Hallo allemaal! Al 10 seizoenen lang staan mijn ouders, mijn zusje, onze hond en ik op camping de Meerdonk. Uiteraard hebben wij het nog steeds ontzettend naar ons zin! Natuurlijk op iedere camping is iets aan te merken en zo ook op deze camping maar toen ik een aantal reacties hieronder las, wilde ik daar toch heel even op reageren. De maximumsnelheid op de camping is 5 km/h. Doordat de meeste mensen zich aan deze snelheid houden blijft de camping een zeer kindvriendelijke camping! Maar toch zijn er altijd enkele uitzonderingen die zich niet aan de snelheden kunnen houden. Als wij voor onze tent zitten en een auto aan horen komen rijden met een hoge snelheid, natuurlijk springen wij dan op om die mensen er nogmaals op te attenderen dat de snelheid maar 5 km/h is. Er spelen daar kleine kinderen van 2 rond!

Een heerlijke ruime plek om samen tot rust te komen, De kinderen kunnen volop spelen, zwemmen en zich vrij voelen. In vakantieperiodes een leuk en gezellig activiteitenprogramma, aan alle leeftijden wordt gedacht. Dus iedereen kan zich hier vermaken. Het heeft een prachtige omgeving om te fietsen. Er zijn leuke dorpen in de buurt om te winkelen enz.

Een gezellige kindvriendelijke familiecamping

Willem en Caroline
25-8-2012

Graag geven wij even onze mening.

Wij komen al een aantal jaren op deze camping en maken wel eens mee dat mensen moeite hebben met de gestelde regels, maar deze zijn niet voor niets, wij genieten er elke keer weer van hoe de kinderen op deze camping zorgeloos kunnen spelen, dit moet ook vooral zo blijven.

De camping is wordt netjes onderhouden, er is een mooi zwembad dat op een natuurlijke basis wordt verwarmd, elke dag wordt er iets georganiseerd voor de kleintjes en ook voor de jongeren van 12+ is er ontmoetingsplek, er is altijd de gelegenheid voor het nuttigen van een hapje of een drankje in de horeca. De huidige eigenaren zijn nu een aantal jaren bezig en we zien nog steeds verbeteringen.

Kortom wij zijn hier een aantal jaren terug voorbij gereden, en even gestopt, na een prettig gesprek met een van de medewerkers hebben we een seizoen geboekt en tot op heden hebben we daar nog geen moment spijt van gehad, jammer dat sommige mensen dit anders hebben ervaren.

Je wordt constant in de gaten gehouden

Sascha Tamarinof
12-8-2012

Na 5 dagen op de Meerdonk de volgende opmerkingen: dat je stapvoets moet rijden is duidelijk! Als je dan met de caravan vertrekt en in de eerste versnelling, zonder gas te geven en dus stationair met de teller op 0 door 2 mensen afgeblaft en gesommeerd wordt om nog langzamer te rijden geeft dat de sfeer van het management weer. NIet flexibel, achterdochtig, betuttelend ("denk er aan dat u uw parkeerkaart zichtbaar neer legt, anders wordt uw auto weggesleept en dat op een parkeerplaats bij het terrein dat ver buiten het dorp ligt en waar geen hond komt parkeren) Dit gevoegd bij het feit dat € 40 per nacht een kolossale prijs is en je niet als gast maar als een sooort vakantiekampbezoeker behandeld wordt, maakt het duidelijk dat dit ons eerste en laatste bezoek hier was. Jammer van de mooie camping!

Geen klantvriendelijke sfeer

Lara
12-8-2012

Paar dagen op deze camping met onze kinderen verbleven. Op zich mooie camping, veilig voor kinderen, geen auto's, grote plaatsen, zwembad goed afgeschermd etc. Maar de beheerders zitten op je huid en houden je continu in de gaten. 's avonds laat zelfs behoorlijk geintimideerd door de schoonmaakmeneer. Maar dat gebeurde wel vaker was de reactie van de beheerder. Zwembad was steenkoud. Poorten van de camping zitten op slot, waardoor je een benauwd gevoel kreeg, dit in combinatie met de strenge voorschriften. Ook door de behoorlijke forse tarieven voor ons geen camping om naar terug te keren. Hopelijk kan de camping deze punten van kritiek meenemen in haar beleid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Meerdonk in Heeswijk Dinther, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Meerdonk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Meerdonk scoort een 8.03 uit 10 op basis van 25 reviews.