Vakantiepark Zevenbergen

Marja de heer
6-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

een rustig parkje midden in de bossen

Fantastische en het is een mooie omgeving.

Erika Weber
29-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

De klantvriendelijkheid van de eigenaar was prettig en dat vind ik heel belangrijk.

In deze mooie omgeving kom je echt tot rust en het is een park waar ik zeker nog een keer naar toe ga.

• Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijke uitvalbasis om deel te nemen aan de Nijmeegse Vierdaagse. Rustige omgeving, heel schoon onderkomen. Je voelt je zo mogelijk nog meer welkom door de bos bloemen en welkomstbericht in de bungalow. Ruim opgezet kleinschalig bungalowpark. Voor iedere prijsklasse is er wel een geschikte bungalow. En voor de niet meelopers zijn er de bossen om in te wandelen en de vogels op het park om te bekijken. Fijne en directe communicatie met de eigenaar zowel via e-mail als via Whatsapp. In overleg is veel mogelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zevenbergen in Heesch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zevenbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.