Aparthotel Stro Aalshof

Aparthotel Stro Aalshof

46 reviews over Aparthotel Stro Aalshof in het Nederlands

Erg fijn!

Desiree Weerts, 16-1-2018

Heel mooi schoon, ruim en goed ingericht hotel. We waren blij verrast toen we aankwamen met een groep volwassenen en jonge kinderen. Iedereen heeft genoten van alle faciliteiten en de mooie buitenruimte.

De zware deuren waren een beetje eng met kindervingertjes, want ze vielen hard dicht. Er stonden kippen die eventueel tussen de deuren gezet konden worden.

De bedden lagen heerlijk. De plastic hoes (warm en niet ademend) om de matras was een klein minpuntje, maar ik begrijp de hygiene overweging wel. De kamers waren groot en vooral ook heel schoon.

Kortom, heel fijn om hier te verblijven.

Fantastisch weekend met oudspelers en partner

John, 23-11-2017

Een fantastisch weekend gehad in het StroHotel. Schone kamers met douche en toilet. Zeer uitgebriede keuken. Wij mannen waren zeer enthousiast over de afwasmachine😄 wat een weelde. Het hele hotel voor ons zelf. Ruime recreatieruimte met goede muziekinstallatie. Ook grote tvscherm zeer fijn en makkelijk aan te sluiten op een laptop om gezelschapspel te spelen. Al met al een toplocatie. Ook leuke ontvangst door gastvrouw Conny. Met een leuke presentatie over de kip en het ei. En niet te vergeten de appeltaart en de lekkere advocaatjes. Die met de whisky vonden wij ( de mannen) het lekkerst. Jammer dat het geheim van het whiskymerk niet verteld mocht worden. Maar dat begrijpen wij. Het was een topweekend op een toplocatie. Zeker voor herhaling!!!

Voor herhaling vatbaar!

Wilma en Johan, 30-9-2017

Alles was in een woord Geweldig!! Van de ontvangst met de kip en het ei tot het logeren in het Strohotel. Conny is een fantastische gastvrouw, die je meteen thuis laat voelen. Op vrijdag was er de ontvangst met koffie en appeltaart en natuurlijk niet te vergeten de advocaatproeverij. Heerlijk zo'n Doortje!! Daarna naar het hotel, wat een prachtige kamers met op elke kamer wc en douche. In de huiskamer kun je met z'n allen gezellig zitten en in de professionele keuken hebben we ons kunnen uitleven voor onze maaltijden. Om het huis heen overal zitjes waar je heerlijk kunt vertoeven. 's Avonds tot de late uurtjes buiten gezeten bij de vuurschaal. Conny bedankt voor alles en zeker een aanrader voor iedereen. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!!

Gerard en Thea, 29-9-2017

Een geweldig ontvangst door Conny, met thee koffie en appelgebak.

Conny vertelde ons over de kip en het ei, en we mochten haar advocaatjes proeven.

Daarna gingen we naar het prachtige strohotel, waar ieder zijn prachtige kamer

had, met douche en toilet.

Er was een prachtige grote zithoek met alles er op en eraan.

In de keuken was een heel groot fornuis, twee mooie ovens, en een geweldig snelle vaatwasser.

Buiten kon je genieten van prachtige zithoekjes, met een hele mooie vuurschaal,

waar we heel wat uurtjes om heen gezeten hebben.

Echt alles was top.

We hebben met 12 vrienden geweldig genoten van het prachtige strohotel,

en de prachtige omgeving.

Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk weekend!

Paulien van der Louw, 11-9-2017

Ons jaarlijks weekend met de 18 vage vrienden, dit keer in de Aalshof was mede dankzij het weer geweldig. Wij werden gastvrij ontvangen door Conny, met het verhaal over de kip en het ei, dat was een leuke kennismaking. De kamers waren ruim en schoon. De gemeenschappelijke ruimte en ook de verschillende terrassen (met vuurschaal) zijn uitgebreid benut. Kortom, mede dankzij onze gastvrouw met haar goede tips, mochten wij weer van een leuk weekend genieten.

Familieweek een prima groepsaccomodatie

Grace, 13-7-2017

We hebben een heerlijke week gehad in de Aalshof. Het huis is van alle gemakken voorzien: mooie grote slaapkamers, een professionele keuken en een tuin met verschillende zitjes, dus voldoende privacy. In de omgeving kun je prachtig wandelen en fietsen, kortom een aanrader. Wij hebben voor volgend jaar alweer geboekt, dat zegt genoeg!!!

Super weekend !

Cindy van Erp, 26-6-2017

Hotel is van alle gemakken voorzien, super locatie, vriendelijke gastvrouw

verder is er meer dan ruimte genoeg zowel voor binnen als buiten activiteiten.

leuk speelveld, gezellige kampvuur plaats, tafeltennis aanwezig.

Een prachtig hotel / groepsaccomodatie.

J. van Wanrooij, 29-5-2017

Met een aantal bevriende gezinnen huurden we het gehele Strohotel af voor het lange Hemelvaartweekend. Een schot in de roos: prachtige, ruime kamers, een goed uitgeruste keuken, een ruime en comfortabele algemene ruimte, een heerlijk terras met vuurkorf en een mooie tuin met speelruimte voor de kinderen. Een locatie die veel gastvrijheid uitstraalt!

Heel plezierig verblijf op een uitstekende lokatie

Vriendengroep "Ouwe Hap" uit Odijk/Driebergen, 25-4-2017

Wij kwamen met een groep van 22 man, waarmee we al 28 jaar jaarlijks een soortgelijke uitstap maken. Kwa onderkomen scoort het Strohotel duidelijk ver boven het gemiddelde. Connie van den Besselaar is een heel aardige, goede en cooperatieve gastvrouw. De accomodatie is voortreffelijk geoutilleerd. De introductie over de kip en het ei is aan te bevelen.

Zeer leuk hotel

Nicolette verwoerd, 9-4-2017

Strohotel Haps is een hele leuke locatie om met een grote groep mensen te zitten. Zeer nette kamers en een zeer ruim buiten gebeuren. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Stro Aalshof in Haps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Stro Aalshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Stro Aalshof scoort een 9.02 uit 10 op basis van 46 reviews.