Vakantiehuis Het Roozenhuys

Vakantiehuis
Vakantiehuis Het Roozenhuys
9,4

Laatste review

Verwennerij op hoog niveau!

Familie van Paassen,
2-12-2018

In een vriendelijke omgeving ligt een met veel passie en liefde gedecoreerd huis, met veel oude materialen en alle moderne voorzieningen die je je wensen kunt. Uiteraard vormen Rozen het allesomvattende thema.

Wij waren met vier jonge kinderen en 8 volwassenen. Voor ieder weertype en ieders voorkeur is er wel iets leuks te doen in en om het huis. Spelletjes, voetbalveldje, lange gezellige tafels binnen en buiten, een sauna, hottub en de multifunctionele tipitent met sfeervolle vuurplaats. Je hebt er volop privacy en als je iets nodig hebt staan de hartelijke gastvrouw en -heer voor je klaar. We hebben al veel huisjes gezien, maar dit spant de kroon. Hier komen we zeker terug!

14 reviews over Vakantiehuis Het Roozenhuys in het Nederlands

Verwennerij op hoog niveau!

Familie van Paassen,
2-12-2018

Heerlijk! Absolute aanrader!

Sigrid,
4-11-2018

Wat een ontzettend fijn huis. We waren hier met 14 vriendinnen en we hebben echt alles gebruikt wat er aanwezig was. Omdat het weer ons wat in de steek liet konden we optimaal genieten van al het heerlijks in dit sfeervolle huis.

De 1e avond lekker zelf ons eten bereid in de ruime keuken met eettafel, in de avond uiteraard kampvuur aan in de tipitent en tot in de late uurtjes blijven kletsen. Na dagje Nijmegen was het heerlijk thuiskomen, glaasje wijn bij de open haard en toch ook weer afgezakt naar de tipitent. Op zondag was het druilerig, maar ook in de miezerregen was het prima vertoeven in de hottub. Met z’n 8en als haringen in de ton, maar dan wel lekker warm! Op maandag mochten we langer blijven en zijn we er gewoon nogmaals in gegaan. Vriendelijke gastvrije mensen. Wonen in het huis ernaast (maar veel privacy). Voldoende slaapplekken, prima bedden, 3 douches, zelfs een sauna. Aanrader dit huis! Wij komen terug ;-)

Roosachtig!

I.M. Duizer-van Rooij,
14-10-2018

Grote aanrader!!! Wij zochten naar een mooie lokatie voor ons Familie weekend en kozen voor Het Roozenhuys. Wat een top keuze was dat! Prachtig huis, met geweldige extra faciliteiten! Een waanzinnige gave tipi tent, een weldadige hottub, een grote sauna, een super toffe "zolderkamer", waar wij met onze kinderen hebben geslapen èn een avond met z'n allen voetbal hebben gekeken. De andere familie leden in de andere kamers. Gezellig met zn allen in 1 groot huis. Mooi weer, dus 's morgens renden de jongsten alweer buiten, terwijl andere familieleden nog heerlijk konden uitslapen.

Veel fijne ruime zitplekken: grote woonkeuken, lange tafels en knusse plek rondom het haardvuur.

Bij aankomst verwend met heerlijke soep (extra optie en aanrader) en we hadden rozenijs als toetje! Wat was dat bijzonder en lekker!

Tip: je kunt er ook Oudhollandse spellen bij boeken. Dat vonden wij ontzettend leuk.

Kortom een geweldige herinnering erbij!

Prachtig!

Vrienden zuidwolde,
7-10-2018

Fantastische stek!Een dikke aanrader! Prachtig sfeervol verblijf! Heerlijke gezellige Avonden doorgebracht in de tipi tent!

Fantastische accomodatie

Suzan Groot,
3-7-2017

Je voelt je zeer welkom , door de hartelijke ontvangst van José. Ruimte genoeg voor 7 personen.

Vooraf bekend dat er maar 1 douche aanwezig was, maar dit gaf geen probleem, er worden in de toekomst meer douche gelegenheden gebouwd. Hottube was ook heerlijk en werd verschoond op aanvraag.

Rozengeur en maneschijn

Bianca,
4-5-2017

Sfeervol en mooi. Een woonboerderij op stand, maar comfortabel als een lievelingsjurk. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben een heerlijke week gehad.

De woonkeuken begonnen we al te missen toen we wegreden. Nu wil ik ook rijen deftige theepotten en dameskopjes. En een Boretti gasfornuis. De kinderen missen de winkelkast, waarin het zo fijn winkeltje spelen was. Oma mist dat ook. En het sjouwen met hout en vuur maken bij de hottub, tipi en haard; dat vonden we allemaal top.

Geweldig, wat een huis!

A Talsma
10-5-2016

Het huis is geweldig; heel fijne dagen gehad in de meivakantie met onze groep van 10 vriendinnen. Heel groot en heel sfeervol en veel privacy. Kampvuur en hottub was enorm fijn! Niks was de gastvrouw te veel; ook nog zelfs leuke recepten gekregen. We hoefden eigenlijk geen activiteiten meer te regelen buiten de locatie om, want we hebben ons hier prima vermaakt. Dank je wel.

Fantastisch (paas)weekend gehad.

E. de Lange
2-4-2016

Heel gezellig huis met veel ruimte.

Jammer dat er voor een groep van 10 persoenen maar 1 douche is. Het maakte het wel goed met 2 wastafels bij de toiletten.

top plek voor groot gezelschap

Martijn
11-1-2016

een heerlijke plek om met 2 families de kerstdagen door te brengen. elke dag een verse mand hout, een tipi waarin we wafels konden bakken en voldoende ruimte voor allemaal. en een perfect grote keuken

Supertijd gehad. Wat een prachtig huis.

V-m@il
10-11-2015

Met een groep vriendinnen zijn we een weekendje in Het Roozenhuys geweest. Wat een geweldige accommodatie. En de hottub is zeker aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Roozenhuys voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Roozenhuys in Haps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Roozenhuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.