Vakantiehuis Het Roozenhuys

16 reviews over Vakantiehuis Het Roozenhuys

• 2019
    9Jack Maes21-08-2019

Geweldig

Met 13 vrienden op fietstweekend in Haps. Heel fijne overdekte lange buitentafel. Fantastisch gezellige grote Tipi met vuurplaats Uitgebreide keukenfaciliteiten.Heel leuk nostalgisch ingericht. Kortom een prachtige accommodatie! Alleen een paar extra wastafels zou het echt compleet maken voor een grote groep.

Klaarwakker uit Teteringen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Familie van Baak02-05-2019

Prachtige huis met volop mogelijkheden zoals de hottub, tipitent met BBQ, diverse spelletjes, tafeltennistafel, voetbaltafel en sauna. We waren met een grote groep met zowel kleine als grote kinderen. Er was voor iedereen genoeg te doen. Echt een aanrader dit verblijf. Uitermate vriendelijke gastheer en gastvrouw. We hebben een fantastisch weekend gehad.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9Familie van Paassen02-12-2018

Verwennerij op hoog niveau!

In een vriendelijke omgeving ligt een met veel passie en liefde gedecoreerd huis, met veel oude materialen en alle moderne voorzieningen die je je wensen kunt. Uiteraard vormen Rozen het allesomvattende thema. Wij waren met vier jonge kinderen en 8 volwassenen. Voor ieder weertype en ieders voorkeur is er wel iets leuks te doen in en om het huis. Spelletjes, voetbalveldje, lange gezellige tafels binnen en buiten, een sauna, hottub en de multifunctionele tipitent met sfeervolle vuurplaats. Je hebt er volop privacy en als je iets nodig hebt staan de hartelijke gastvrouw en -heer voor je klaar. We hebben al veel huisjes gezien, maar dit spant de kroon. Hier komen we zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 9Sigrid04-11-2018

Heerlijk! Absolute aanrader!

Wat een ontzettend fijn huis. We waren hier met 14 vriendinnen en we hebben echt alles gebruikt wat er aanwezig was. Omdat het weer ons wat in de steek liet konden we optimaal genieten van al het heerlijks in dit sfeervolle huis. De 1e avond lekker zelf ons eten bereid in de ruime keuken met eettafel, in de avond uiteraard kampvuur aan in de tipitent en tot in de late uurtjes blijven kletsen. Na dagje Nijmegen was het heerlijk thuiskomen, glaasje wijn bij de open haard en toch ook weer afgezakt naar de tipitent. Op zondag was het druilerig, maar ook in de miezerregen was het prima vertoeven in de hottub. Met z’n 8en als haringen in de ton, maar dan wel lekker warm! Op maandag mochten we langer blijven en zijn we er gewoon nogmaals in gegaan. Vriendelijke gastvrije mensen. Wonen in het huis ernaast (maar veel privacy). Voldoende slaapplekken, prima bedden, 3 douches, zelfs een sauna. Aanrader dit huis! Wij komen terug ;-)

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10I.M. Duizer-van Rooij14-10-2018

Roosachtig!

Grote aanrader!!! Wij zochten naar een mooie lokatie voor ons Familie weekend en kozen voor Het Roozenhuys. Wat een top keuze was dat! Prachtig huis, met geweldige extra faciliteiten! Een waanzinnige gave tipi tent, een weldadige hottub, een grote sauna, een super toffe "zolderkamer", waar wij met onze kinderen hebben geslapen èn een avond met z'n allen voetbal hebben gekeken. De andere familie leden in de andere kamers. Gezellig met zn allen in 1 groot huis. Mooi weer, dus 's morgens renden de jongsten alweer buiten, terwijl andere familieleden nog heerlijk konden uitslapen. Veel fijne ruime zitplekken: grote woonkeuken, lange tafels en knusse plek rondom het haardvuur. Bij aankomst verwend met heerlijke soep (extra optie en aanrader) en we hadden rozenijs als toetje! Wat was dat bijzonder en lekker! Tip: je kunt er ook Oudhollandse spellen bij boeken. Dat vonden wij ontzettend leuk.

Kortom een geweldige herinnering erbij!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Vrienden zuidwolde07-10-2018

Prachtig!

Fantastische stek!Een dikke aanrader! Prachtig sfeervol verblijf! Heerlijke gezellige Avonden doorgebracht in de tipi tent!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

10Suzan Groot03-07-2017

Fantastische accomodatie

Je voelt je zeer welkom , door de hartelijke ontvangst van José. Ruimte genoeg voor 7 personen. Vooraf bekend dat er maar 1 douche aanwezig was, maar dit gaf geen probleem, er worden in de toekomst meer douche gelegenheden gebouwd. Hottube was ook heerlijk en werd verschoond op aanvraag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Bianca04-05-2017

Rozengeur en maneschijn

Sfeervol en mooi. Een woonboerderij op stand, maar comfortabel als een lievelingsjurk. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben een heerlijke week gehad. De woonkeuken begonnen we al te missen toen we wegreden. Nu wil ik ook rijen deftige theepotten en dameskopjes. En een Boretti gasfornuis. De kinderen missen de winkelkast, waarin het zo fijn winkeltje spelen was. Oma mist dat ook. En het sjouwen met hout en vuur maken bij de hottub, tipi en haard; dat vonden we allemaal top.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 10A Talsma10-05-2016

Geweldig, wat een huis!

Het huis is geweldig; heel fijne dagen gehad in de meivakantie met onze groep van 10 vriendinnen. Heel groot en heel sfeervol en veel privacy. Kampvuur en hottub was enorm fijn! Niks was de gastvrouw te veel; ook nog zelfs leuke recepten gekregen. We hoefden eigenlijk geen activiteiten meer te regelen buiten de locatie om, want we hebben ons hier prima vermaakt. Dank je wel.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9E. de Lange02-04-2016

Fantastisch (paas)weekend gehad.

Heel gezellig huis met veel ruimte. Jammer dat er voor een groep van 10 persoenen maar 1 douche is. Het maakte het wel goed met 2 wastafels bij de toiletten.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Vakantiehuis Het Roozenhuys info