Vakantiehuis Het Roozenhuys

10 reviews over Vakantiehuis Het Roozenhuys in het Nederlands

Fantastische accomodatie

Suzan Groot
3-7-2017

Je voelt je zeer welkom , door de hartelijke ontvangst van José. Ruimte genoeg voor 7 personen.

Vooraf bekend dat er maar 1 douche aanwezig was, maar dit gaf geen probleem, er worden in de toekomst meer douche gelegenheden gebouwd. Hottube was ook heerlijk en werd verschoond op aanvraag.

Rozengeur en maneschijn

Bianca
4-5-2017

Sfeervol en mooi. Een woonboerderij op stand, maar comfortabel als een lievelingsjurk. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben een heerlijke week gehad.

De woonkeuken begonnen we al te missen toen we wegreden. Nu wil ik ook rijen deftige theepotten en dameskopjes. En een Boretti gasfornuis. De kinderen missen de winkelkast, waarin het zo fijn winkeltje spelen was. Oma mist dat ook. En het sjouwen met hout en vuur maken bij de hottub, tipi en haard; dat vonden we allemaal top.

Geweldig, wat een huis!

A Talsma
10-5-2016

Het huis is geweldig; heel fijne dagen gehad in de meivakantie met onze groep van 10 vriendinnen. Heel groot en heel sfeervol en veel privacy. Kampvuur en hottub was enorm fijn! Niks was de gastvrouw te veel; ook nog zelfs leuke recepten gekregen. We hoefden eigenlijk geen activiteiten meer te regelen buiten de locatie om, want we hebben ons hier prima vermaakt. Dank je wel.

Fantastisch (paas)weekend gehad.

E. de Lange
2-4-2016

Heel gezellig huis met veel ruimte.

Jammer dat er voor een groep van 10 persoenen maar 1 douche is. Het maakte het wel goed met 2 wastafels bij de toiletten.

top plek voor groot gezelschap

Martijn
11-1-2016

een heerlijke plek om met 2 families de kerstdagen door te brengen. elke dag een verse mand hout, een tipi waarin we wafels konden bakken en voldoende ruimte voor allemaal. en een perfect grote keuken

Supertijd gehad. Wat een prachtig huis.

V-m@il
10-11-2015

Met een groep vriendinnen zijn we een weekendje in Het Roozenhuys geweest. Wat een geweldige accommodatie. En de hottub is zeker aan te raden.

3 dagen genoten van de gastvrijheid. Prachtige rozentuin. Topweer gehad.

Lekkere opgemaakte bedden, Heerlijk lang tafelen onder de veranda. Prachtig opgemaakte tafel. Genoten van de Hottub. Kampvuur bij de tipi- tent. Afwasmachine aanwezig. Wij hebben genoten van alles. Bedankt José. Je bent een topper!! Volgend jaar hopen we weer te komen.

Fantastische plek!

Leen.vissers
18-6-2015

Het roosenhuys is een heerlijke plek om te vertoeven.

Wij, onze zes kinderen en vier kleinkinderen hebben het helemaal naar onze zin gehad. Het mooie huis, al die geurende rozen, de tipi-tent, gezellig bij het vuur, de ruimte, binnen en buiten... En vooral niet te vergeten de hottub, zorgden voor een onvergetelijke vakantie! Echt een aanrader!!! Familie Michielsen uit België

Super mooie locatie

Fam. Rexwinkel
21-4-2015

Heel mooi en keurig verzorgd vakantiehuis met veel ruimte rondom huis. Zeer mooie en gezellige inrichting.

Zeer sfeervol. Komen zeker terug!

h thijssen
12-3-2015

Met onze vrienden een weekend gehad in Het Roozenhuys. We hebben een fijn weekend gehad en zijn bijna niet van deze plek geweest omdat het heerlijk vertoeven was; we kwamen aan en er stond koffie klaar. Na een warm welkom door José, hebben we vooral genoten van de warme en mooie sfeer; bij de open haard en in de grote keuken. Niet te veel poespas of hightech, maar gewoon genieten van een prachtig huis dat supersfeervol is en doet denken aan vroeger. 's avonds in de hot tub kijken naar de sterrenhemel en kampvuurtje met een glaasje wijn. Voor gezelschappen die de rust zoeken en sfeer en gezellig weer eens samenzijn: ideaal. Er is één douche, maar dit werd vooraf nadrukkelijk gecommuniceerd en bleek ook geen punt te zijn door de 3 wastafels en de hot tub. In het riante pand kun je je -of je kinderen- ook fijn terugtrekken. Er was geen speeltuin of iets voor kinderen, maar wij vonden dat juist fijn. Veel privacy ook, want er is maar 1 huis te verhuren. We komen zeker terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Het Roozenhuys voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Roozenhuys in Haps, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Roozenhuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Het Roozenhuys scoort een 9.54 uit 10 op basis van 10 reviews.