Vakantiepark Landal Het Vennenbos

8.2Fantastisch

• 8.6Activiteiten
  • 7.6Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Vennenbos voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Genieten in eigen land op Landal Greenparks Vennenbos in Noord-Brabant. De meeste bungalows op dit park zijn helemaal opgeknapt. In de brasserie in de markt plaza geniet je van verse gerechten. Bij de kinderen zijn de kinderboerderij en Bollo favoriet. Het Vennenbos ligt middenin de bossen van Hapert waar je eekhoorns spot vanuit je accommodatie.

2423 reviews over Vakantiepark Landal Het Vennenbos

• 2019
    10Kuijpers27-12-2019

Een fantastisch park. Zwembad volledig opgeknapt met een heel nieuw bad geweldig. Ook het huisje waar we zaten helemaal vernieuwd een dingetje betere afwerking mocht wel. Maar Verder genoten van een top week raad mensen met kleine kinderen aan om hier na toe te komen. Mijn zoontje van 3 heeft genoten en mijn zus die gehandicapt is ook top park hele goede ervaringen mee en volgend jaar gaan we zeker terug. Chapeau landal het vennenbos.

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Jannie wijnberger23-12-2019

Geweldig en mooi park

Het vennebos park is in een mooie omgeving.Je wordt vriendelijk ontvangen.De huisjes zijn heel mooi gerenoveerd inductie kookplaat en mooie meubels.Animatie voor groot en klein en natuurlijk het zwembad.ik ben meerdere keren al geweest en zal er nog vaak komen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2019

• 8Familie van 10 personen09-12-2019

Genoten!

Lang weekend met partner, kinderen en kleinkinderen van 9 tm 18jr. In twee 6 persoons bungalow gelogeerd. Mooie gerenoveerd en gerestyled. Sinterklaas gevierd, gezwommen, gegeten, gepoold, gebowled, geskelterd, gevoetbald , gewandeld.

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in december 2019

• 6Amanda08-12-2019

Niet weer

Het huisje was enorm vies, echt een teleurstelling. Geen warm ontvangt op deze manier, terwijl je toch genoeg betaald voor een paar nachten. Het broodbeleg en de dobbelstenen van de vorige gasten (of al daarvoor) lagen er nog. Gemiste kans! Horeca mensen op het park zijn absoluut top!! Altijd een gezellig praatje, terwijl het smoordruk was en dezelfde mensen die savonds laat nog werkzaam waren, stonden de volgende dag weer vroeg aan de tafel met een lach. Absoluut respect! Het zwembad en de indoor ook echt top! Maar door de staat van de huisjes, voor ons niet weer.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Tineke07-12-2019

Dus al bij al in een woord geweldig.

We hebben weer een hele fijne week gehad(we waren hier in juli ook)toen aange past huisje wat super was,nu in een 5 persoons vernieuwd huisje,dat was ook top,heel knus,we komen graag terug. We komen zo ongeveer al 30 jaar op vennenbos,kinderen waren nog klein.

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 5Bas en Charissa02-12-2019

Matig

Prima park met veel faciliteiten, daartegen hele midweek golfslag bad en grote glijbaan dicht vanwege een storing, eigenlijk schandalig aangezien de kinderen hier zo ontzettend naar uit keken en er pas een kleine compensatie werd gegeven aan de kinderen na het sturen van een mail. Je betaald een redelijke prijs met name voor het zwembad tenslotte.. een dag een storing kan nog maar de hele midweek vind ik eigenlijk niet kunnen. Daarbij irriteerde mij het ontzettend dat ik met regelmaat ukkies zonder zwembandjes zag lopen dit kan zeikerig overkomen maar zo'n kleintje verdrinkt binnen no time, vind het prettig als het personeel daar op let aangezien er alsnog 3 diepe baden open waren..

• 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Wielen02-12-2019

Heerlijk

Een prachtig park midden in de bossen. Ivm de verbouwing van de receptie was de incheck gewoon in de auto en kreeg iedere gast een cake cadeau. Wat attent. De bungalows zijn opgeknapt en helemaal weer van deze tijd; fris, van alle gemakken voorzien en vooral schoon. Het park zelf is bosrijk, wat uitnodigt om lekker te wandelen op het park of in de omgeving. De plaza is erg druk bij de Puk&Pelle shows, houd hier rekening mee. Bediening top. Het zwemparadijs is prachtig geworden met de waterspeeltuin. Het zag er fantastisch uit. In de ochtenden was het nog gezellig druk maar in de middag waren er ook veel kinderfeestjes en daggasten waardoor het zwembad erg vol was en dit bij bijv de wildwaterbaan (beetje stroeve variant) wel gevaarlijke opstoppingen veroorzaakte. Wij hebben genoten en komen zeker weer terug naar Het Vennenbos.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 6Wendy26-11-2019

Smerige huisjes

Het huisje was ontzettend smerig. Stofpluimen onder het bed en de badkamervloer was echt vies. Toen we vertrokken zijn we de chromecast vergeten uit de tv te halen. Deze is door de schoonmaak niet meer gevonden.... gek natuurlijk want schoonmaken is niet hun sterkste kant maar een chromecast laten ze dan wel ineens verdwijnen?!

• 9Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Ruud S20-11-2019

prima park

vriendelijk personeel mooie omgeving en schoon park

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5Saskia14-11-2019

Geen gastvrij park

Het Vennenbos is een mooi park in het gezellige Brabant. Je verwacht dan ook Brabantse gezelligheid maar dat valt erg tegen. De bediening in het café was op het onbeschofte af en ook bij de receptie moet je geluk hebben wil je iemand treffen die een glimlach voor je over heeft. Als je gezellig een kopje koffie wilt drinken in de park plaza wordt bij het bestellen gevraagd of je ook van plan bent om eten te bestellen en als dat niet zo is, blaffen ze de prijs naar je en stoppen een pinautomaat onder je neus. In plaats van een fijn vakantiegevoel krijg je het gevoel totaal niet welkom te zijn.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in november 2019

Vakantiepark Landal Het Vennenbos info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel