Vakantiepark Landal Het Vennenbos

8.2Fantastisch

• 8.6Activiteiten
  • 7.6Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Vennenbos voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Genieten in eigen land op Landal Greenparks Vennenbos in Noord-Brabant. De meeste bungalows op dit park zijn helemaal opgeknapt. In de brasserie in de markt plaza geniet je van verse gerechten. Bij de kinderen zijn de kinderboerderij en Bollo favoriet. Het Vennenbos ligt middenin de bossen van Hapert waar je eekhoorns spot vanuit je accommodatie.

2423 reviews over Vakantiepark Landal Het Vennenbos

• 6Fam Verheijen09-02-2020

Blijft een leuk park

We komen al diverse jaren op dit park en dat blijft leuk alleen deze keer een slechte ervaring met het huisje. Niet schoon, afvoer verstopt en een slecht werkende vaatwasser Dit zijn wij niet gewend van Landal

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 4Fam van Daal29-01-2020

Te massaal en verouderd, nooit meer!

Te druk op het park. Nergens een plekje om te eten, 15 minuten wachten op kleedhokje in het zwembad. In het familie restaurant gegeten, was niet echt lekker. Drie van ons zijn er ook beroerd van geworden. De verlichting op het park is karig, je struikelt regelmatig over boomwortels en kuilen die niet te zien zijn. Bovendien is het lastig oriënteren in het donker. Geen gratis WiFi is ook niet meer van deze tijd. 5 pers. Bungalow was erg klein. Bij aankomst een smerige bungalow aangetroffen, na melding mochten we wel een andere betrekken. Wij zijn al op veel Landal parken geweest, maar naar deze nooit meer. Zonde van je geld!

• 6Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 6Fam Bouw19-01-2020

Matig

Huisjes zijn erg klein en koud. Jammer dat je zo weinig leefruimte hebt. Ik vind het ook niet meer van deze tijd dat de ‘gerenoveerde’ huisjes zeer slecht geïsoleerd zijn. 2 nachten slecht geslapen door een dronken sportclub die tot 6 uur s’ morgens overlast veroorzaakten.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 8Frank16-01-2020

Lekker naar ons zin gehad.

Het park was gezellig in kerstsfeer gehuld. Zwembad heeft een mooie update gehad. De receptie werd verbouwd en bij aankomst kregen we ivm de overlaat en cake. De openingstijden van het familie restaurant zijn niet aantrekkelijk. Van 1700 tot 1900 uur. Dit nodigt niet uit om op etenstijd (28.00) daar binnen te lopen.

Wat niet leuk is zijn de prijzen van de snackbar. Het zijn geen snackbar prijzen maar onderhand restaurant prijzen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2019

• 8Familie15-01-2020

Super!

We zijn voor de zoveelste keer een heerlijk weekend op het Vennenbos geweest. Het nieuwe stuk zwembad is leuk! Ontzettend veel eekhoorns gespot. Blijft een prachtig opgezet park!! Komen hier graag, minstens 1x per jaar. Het zwembad was heel druk, te druk.... Misschien wat minder mensen van buitenaf binnenlaten, vol =vol met gasten van het park. Dit keer was de schoonmaak drama, maar dat was zo achter gelaten door de vorige bewoners en door de schoonmakers niet gezien. Goed en snel opgelost, alsnog schoon gemaakt en we kregen een fles wijn.

• 8Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 6Hans12-01-2020

Volgende keer gaan we ergens anders heen

voldeed helaas niet aan onze verwachting. Voor rust moet je elders wezen. Zwembad is leuk en nieuw gedeelte is zeer mooi. Echter zeer druk met daggasten. Plaza ziet er gezellig uit alleen nergens een plek om even rustig te zitten. Grote loop langs restaurant tafels van zwembadgasten of geluid van puk en pelle shows. Huisjes van binnen prima, van buiten zien ze er erg ongezellig uit. Wij kiezen volgende keer een ander park.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 2Anna10-01-2020

Belachelijk veel herrie

Wij gingen een weekje weg om even bij te komen in de natuur. Nou, daarvoor moet je dus niet bij het Vennenbos zijn. Op de tweede dag werden wij 's ochtends vroeg opgeschrikt door vier bladblazers om het huis, terwijl we nog lagen te slapen! We hebben vervolgens de héle ochtend en middag in de herrie gezeten van de bladblazers en een veegwagen omdat ieder blaadje kennelijk uit het park moet worden verwijderd. De volgende ochtend, weer precies hetzelfde. We zijn het park uiteindelijk ontvlucht omdat het gewoon niet te doen was met de herrie.

Erg teleurstellend dat ze in een bospark als het Vennenbos zó met de natuur omgaan. Naast de ontzettende overlast voor gasten, waren duidelijk alle dieren van slag. De eerste dag zagen we nog veel vogeltjes en eekhoorntjes bij het huisje, de andere dagen vrijwel geen.

Wij zijn vaak op dit park geweest maar dit was voorlopig de laatste keer. We kwamen vermoeider thuis dan we waren vóór vertrek.

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Mauricez04-01-2020

Fijn park

Helemaal top geweldig maar veels te druk. 3 januari leek het wel of de plaza en zwembad over zijn bezoekers capaciteit heen was.

Het zou mooi zijn als er bij de receptie een verkeers begeleider zou komen. Er waren nogal wat opstoppingen omdat mensen de auto direct achter de slagboom parkeerde. Wellicht ook op piek momenten de gasten van buiten het park dozeren. Verder prima Park en we komen terug....

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 2019
    8Remko30-12-2019

Perfect

Het park is uitstekend heerlijk rustig ondanks dat alles vol was. Zwembad is geweldig voor kinderen tieners en voor volwassenen. Binnen plaza erg gezellig. Wij hadden een 6 persoons huisje nummer 014 schoon wel gedateert ondanks renovatie Bedden zijn wel een ramp knoei knetter hard. In 3 dagen weinig geslapen. In December was het parkeren wel een uitdaging te veel auto s te weinig plek daarom auto bij het huisje geparkeerd. Zijn ze niet blij mee landal mja je moet wat. Het is al om al een heerlijk park

• 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Vd Hoek27-12-2019

Erg leuk park vooral voor kids

Super leuk park! Toen we aan kwamen waren ze de receptie aan het verbouwen, konden in de auto blijven voor de sleutel dit was handig opgelost zo. We zaten in een 4pers deze was nog niet gerenoveerd maar wel erg schoon. Zwembad het nieuwe gedeelte en de binnen speeltuin zijn super leuk geworden! Wat wij jammer vonden is dat het
    erg druk was bij het pietenhuis dit helaas niet kunnen doen. En bij sint op de plaza was het ook erg druk, zodat ons zoontje van een afstand heeft moeten kijken. Is het misschien een idee om zulke dingen ergens anders te gaan doen? Waar meer ruimte is voor de kids? Verder is het een top park met vriendelijk personeel! Komen zeker nog een keer terug

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

Vakantiepark Landal Het Vennenbos info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel