Vakantiepark Landal Het Vennenbos

8.2Fantastisch

• 8.6Activiteiten
  • 7.6Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Vennenbos voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Genieten in eigen land op Landal Greenparks Vennenbos in Noord-Brabant. De meeste bungalows op dit park zijn helemaal opgeknapt. In de brasserie in de markt plaza geniet je van verse gerechten. Bij de kinderen zijn de kinderboerderij en Bollo favoriet. Het Vennenbos ligt middenin de bossen van Hapert waar je eekhoorns spot vanuit je accommodatie.

2423 reviews over Vakantiepark Landal Het Vennenbos

• 8Mirjam12-03-2020

Leuke vakantie gehad

De bungalow 5b2 zijn mooi opgeknapt. De bungalow was schoon alleen onder de bedden en de bank lag nog allemaal stof en etensresten van de vorige bewoners. Het is een super leuk park voor kinder Kleine domper voor ons dat je alleen in bollo club mag als je hebt aangemeld . Wij mochten er niet in ons zoontje van 2,5 jaar was teleurgesteld dat hij niet naar binnen mocht om te spellen met de auto's die hij door het raam had zien staan Wij komen zeker nogmaals terug als onze kleine wat groter is Plaza is leuk en gezellig staat alleen stampvol tafeltjes staan redelijk dicht op.elkaar

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 8Ria Witte07-03-2020

Ondanks teleurstellende aankomst, heerlijk weekend

Wij zijn het weekend van 28-2 t/m 2-3 op dit park geweest met onze kinderen en kleinkinderen. We hadden twee 6 pers. gerenoveerde huisjes naast elkaar. Bij aankomst in ons huisje stonk het ontzettend en bleek dat er totaal niet schoongemaakt was. In de vaatwasser stond echt nog super vuile vaat, in de koelkast lag nog vleeswaren , ijsjes en was super vies. De prullenbak was gebruikt zonder vuilniszak, de etensresten lagen overal op de vloer en zeker achter de prullenbak. Nadat ik zelf de koelkast al had schoongemaakt, heb ik toch de receptie gebeld. Binnen 10 minuten stond er een schoonmaakster voor de deur. TOP!! service. Zij heeft ons huisje toch redelijk bewoonbaar en schoongemaakt. Dank hiervoor. In ons huisje zaten wij nl met onze kleinzoon van bijna 2 . Later ontdekte we de oorzaak van de stank, er was in de magnetron geprobeerd hamburgers op te warmen, deze lagen nl zwartgeblakerd in de tuin. Verder een heerlijk weekend gehad.

• 7Onderkomen

• 9Susan06-03-2020

Topplek met jonge kinderen

Het is duidelijk dat Het Vennenbos een update heeft doorstaan. Qua vermaak is er heel veel te doen voor kinderen in alle leeftijden. Veel leuke animatie, mooie indoorspeeltuin en zwembad is top. Ook de huisjes zijn mooi opgeknapt, gewoon dikke prima.

• 9Kim04-03-2020

Heerlijk midweek!

Begin februari een heerlijke midweek met vrienden in het Vennenbos gehad! Huisje (5-persoons comfort) was netjes en ruim genoeg. Zwembad is echt super, vooral het nieuwe gedeelte en de wildwaterbaan vond onze dochter (9) echt geweldig. Lunch in brasserie was erg lekker (geen avondeten in het park gehad). Pub-quiz heel erg leuk! Omgeving mooi om te wandelen. We komen zeker nog een keertje terug!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 9Juda26-02-2020

Lekker ontspannen alles voor klein en groot

Mooie binnenspeeltuin! En in het zwembad zat ruimte voor de kleintjes! Vriendelijk personeel!

Leuk 6 persoons huisje maar te klein om ook werkelijk met 6 personen te bewegen door het huis. Wij waren met 4 das supper er mag een hekje om de openhaard omdat de kleine er vies van word

Bij het buffet restaurant heb je bij de heren staan wc een spiegel bij de wasbak die uitkijkt over de wc's Weinig ruimte bij de shows hierdoor hebben we geen deelgenomen.

Genoeg ruimte om te zitten bij het zwembad! Leuke restaurants op en om het park! Het park wordt mooi schoongehouden!

• 7Onderkomen

• 10Elisabeth Kieken25-02-2020

Ontvangst super, restyled bungalow, wow effect !

De sympathieke medewerkers overal op het park. De geweldige vernieuwing van diverse bungalows ! Ook de shop en Brasserie zijn in een nieuw jasje gestoken ! Vergeleken met voorgaande jaren was dit echt een openbaring ! Aanrader voor een volgend verblijf !

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Alleen gereisd in februari 2020

• 8Katrijn Aerts25-02-2020

Prijs kwaliteit een topper!

De eerste keer dat we een park van landal hebben geboekt en wat een meevaller! Het park has echt alles om onze jonge kinderen (2en 4 jaar) zoet te houden... Subtropisch zwembad, binnenspeeltuin, buitenspeeltuinen, kinderboerderij,... Ook Bollo de beer en zijn shows vonden ze geweldig. We hebben de kindercottage geboekt en deze is van alle gemakken voorzien voor een vakantie met kleine kinderen! Het was een vernieuwde cottage en leuk ingericht. Het enige nadeel was dat de cottage op zich wel proper was, we zagen dat ze was gestofzuigd maar gedweild was er duidelijk niet gedaan. We zagen de opgedroogde vlekken van onze voorgangers nog, we hebben dit echter niet gemeld, ik heb snel zelf even een dweil gepakt. Verder waren we helemaal tevreden! Ook personeel aan de receptie vonden we heel vriendelijk en behulpzaam, wij komen zeker nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 9Peter van Heerden22-02-2020

Prima vakantiepark

Heerlijk weekend gehad. Minpuntje was dat er te weinig parkeerruimte was op de parkeerplaatsen. Mochten de auto's bij het huisje neerzetten.

• 8Carol22-02-2020

Heerlijke vakantie

We zijn een midweek op dit park geweest en we hebben ons geen seconde verveeld. De escaperoom is sowieso een aanrader. Erg leuk!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8Patricia21-02-2020

Heerlijk weekend

Super leuk park met name voor kleine kinderen! Vanalles te doen; kinderboerderij, doolhof, voetbalveld en een fantastisch zwembad. We hadden een 4 persoons kinderhuisje, erg leuk voor de kinderen met allerlei spelletjes etc. Schoonmaak zou beter kunnen; veel stof etc. Verder netjes gerenoveerd.

Vriendelijkheid van het personeel in de horeca kan beter! Met name tijdens een show moeten ze het beter onder controle zien te krijgen. Wachttijden zijn soms lang.

Ook zou ik de ‘dagjesmensen’ in drukke periodes zoveel mogelijk beperken. Het is dan met name in het zwembad veeeeeeeel TE druk! Wij gingen vaak aan het eind van de middag/begin van de avond zwemmen, dan is het goed te doen.

Al met al positief met hier en daar wat verbeterpunten! Wij komen waarschijnlijk nog wel een keertje terug.

Vakantiepark Landal Het Vennenbos info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel