147 tips over Vakantiepark Landal Het Vennenbos

• Mariska, 21-06-2014 Rapporteren

Ga meteen na opening naar het zwembad, dan is het nog niet zo druk.

• Brekelmans, 03-05-2014 Rapporteren

Pak de huisjes aan aan de buitenzijde.

• Angelique, 27-04-2012 Rapporteren

Echt een park voor gezinnen met kleine kinderen ( 0-10 jaar).

• Leen, 12-05-2014 Rapporteren

We kunnen het uurtje peuterpret in de Bolloclub aanraden (voor kindjes tot 5 jaar) en ook het uit en thuis arrangement was in orde. Gourmet in de bungalow en 2 gangen in restaurant Woods.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Vennenbos voor je op een rij gezet:

• jessica, 29-10-2013 Rapporteren

boek een meerpersoons bungalow met aantal mensen die je heb dan heb je teminsten de ruimte om te leven en te bewegen.

neem pannenlapen mee wand zonder deze dingen kan je niet koken de pannen worden te warm om het met handdoek te doen.

als je met het ov komt huur fietsen er bij zo dat je toch nog overal en nergens naar toe kan buiten het park , en bestel taxi vanaf het park naar bladel en stap daar over op bus naar eindhoven dit scheelt je veel stress kost iets meer maar valt mee te leven.

• C. de Jong-Blok, 25-06-2014 Rapporteren

Vennenbos in het voorjaar is heel bijzonder! Leuk met al die pulletjes!

• Milou, 30-03-2014 Rapporteren

Ze verkopen verse broodjes bij de lidl tussen de €0,20 en €0,50. Wij misten extra kussens voor op bed of op de bank. Wij hadden met zijn tweeën een vijfpersoonshuisje, waardoor we andere kussens konden pakken. Mis je dit zelf doorgaans ook? Neem dan iets extra's mee van huis :-). Er is een magnetron, wij waren erg blij met popcorn.

Ook leuk: Valkenswaard Diner-buffet (Live-Cooking) bij Van der Valk in Eindhoven (all-in) van Cranenbroek in Budel

• Stefan, 10-02-2014 Rapporteren

Huisjes 600-610 liggen pal naast het centrum met de winkeltjes en het zwembad.

• chantal, 15-03-2012 Rapporteren

Boek met kleine kinderen een 5 persoonshuisje. Anders moet een van de kleintjes boven in het stapelbed. Is niet veel duurder.

• Nico, 20-03-2012 Rapporteren

Vennebos heel interessant in combinatie met trip naar de efteling!! Zeker doen!!

• Yvonne Kiers, 01-03-2014 Rapporteren

Huur fietsen - er zijn diverse fietstochten - wij hebben met onze kinderen 1 van 10 km gedaan - mooi in de ronde om het park door een natuurgebied.

• Hofman, 02-03-2014 Rapporteren

Als uitstapje zijn we naar Rundal de varkensboerderij geweest. Wat zijn varkens groot en biggetjes klein. En wat valt er veel over te verzamelen. Misschien een beetje terug in de tijd, maar juist dat was zo leuk. Geen hypermodern ballenbad, maar spelen in het mais, spelen met boerderijdiertjes en lekker timmeren met hout en spijkers! We kwamen moeilijk weg.

• famvdberg, 04-01-2014 Rapporteren

In Hapert (op 5 minuten met de auto) zit een Jumbo en Lidl.

• sanderenjudith, 11-01-2014 Rapporteren

“De huisjes voor 5 personen zijn niet geschikt voor 5 volwassen tenzij een stapelbed met dunne matrassen je ding is.

• Doms, 22-11-2013 Rapporteren

Bezoek met de huifkar ook eens de kaasboerderij.

• BetsyK, 09-11-2013 Rapporteren

Reusel en Bladel hebben leuke winkels. Tip: Een lekker belgisch frietje eten in Arendonck, net over de grens bij Reusel.

• lotte, 31-10-2013 Rapporteren

Het zwembad en de winkeltjes! Leuk. In gzwembad kun je je de heledag vermaken!

• Erik, 01-07-2012 Rapporteren

Ga eens kaarsenmaken, interessant en gewoon leuk om te doen. In Bladel zit een goede ijssalon, lekkere ijsjes.

• Sara, 29-06-2014 Rapporteren

een aanrader is het familie- buffet restaurant, voor elk wat wils, wel spijtig dat dit maar 1x open was tijdens ons verblijf (laagseizoen)

• Alex , 27-09-2013 Rapporteren

De chinees Wan Sing in Bladel is een lekker alternatief voor de geweldige reataurants op het park. Vooral de nasi Indonesia is een aanrader als je van garnalen houdt. En ga beslist een keertje bowlen op de nieuwe banen.

• Liza nellestijn, 14-06-2012 Rapporteren

Leuk winkelen in reuzel of bladel

• Ellen H., 06-08-2013 Rapporteren

Het tropisch zwemparadijs op het park, de activiteiten voor de kinderen en, uiteraard buiten het park, de roofvogelshow bij de Beekse Bergen.

• vakantievierder, 29-12-2011 Rapporteren

Chinees in Hapert, lekker buffet!

• Jeannet Brasser, 12-07-2013 Rapporteren

In Hapert op de Markt zitten de Jumbo en Liddle, ruim assortiment, voordelig geprijsd.

• janneke, 07-07-2013 Rapporteren

als je met zijn vieren gaat zal ik wel een zes persoonshuisje nemen, het is een wat ouder park dus wat kleinere huisjes waar het dus knus is.

• Samantha, 21-06-2013 Rapporteren

Kaarsenmakerij Keerft in Hapert. Op het park zelf is ook veel te doen.

• cliff2902, 31-08-2013 Rapporteren

Chinees restaurant Bamboo Inn en Mediterraneo Ristorante Pizzeria La Solitaria in Hapert voor lekker uit eten en een prima afhaalrestaurant Sphinx voor pizza , shoarma e.d. in Hapert

• elsbethvankoppen, 07-10-2011 Rapporteren

Gourmet-arrangement (in huisje) is een aanrader, goed verzorgd en compleet.

• Karin, 10-08-2013 Rapporteren

Fietsen,steppen,loopfietsen aan een goed slot vastmaken!!!

• marloes kroon , 11-05-2014 Rapporteren

Fietsen meenemen Dippie doe in Best, leuk voor kids Lidl in Hapert voor lekkere broodjes Bij aankomst, na de snelweg direct Hapert doorrijden, scheelt 10 minuten t.o.v de route die landal zegt,

• Alex , 11-03-2013 Rapporteren

De restaurants zijn prima maar ik ben een liefhebber van chinees eten en dat kan prima in Bladel, Hapert (wok) en Reusel. Verder biedt het park alles om een leuke vakantie te hebben vooral voor gezinnen met jonge kinderen.

• jolligbloempje, 29-07-2013 Rapporteren

speelboederij de hooiberg

• van der wel , 12-02-2013 Rapporteren

De knooppunten routes zijn leuk om te rijden! Bv naar de uitkijk post waar je over het hele bosrijke gebied kunt heen kijken.

• Davy, 27-07-2013 Rapporteren

Aan te raden,, leuk om in het zwembad frietjes te bestellen,, je kan er voor weinig geld een familie deal vragen,, voor ieder een frietje met stuk vlees..

• Desiree, 28-07-2013 Rapporteren

Bladel is een leuk dorp om eens doorheen te lopen. Prima te doen met de fiets. Heeft ook een action- achtige winkel genaamd Tedi waar je allerlei kleine dingetjes kunt kopen. De kaarsenmakerij in Hapert is leuk om te doen, maar had er meer van verwacht want de vrouw die je hielp was chagrijnig en gaf kortaf antwoord als je vragen had. Ga er dus alleen heen als je écht heel graag je eigen kaars wilt maken.

• Weebers-Prophitius, 24-11-2012 Rapporteren

Wij vonden de broodjes van Woody's prima en er werkt net personeel. De restaurants kunnen erg druk zijn, daarom kozen wij ervoor om in Hapert of Bladel te gaan eten, of zelf te koken in het huisje is ook prima te doen.

• hettie van doorn, 03-12-2012 Rapporteren

wij waren met onze 3 dochters: 6, 7 en 13 en vrienden tip een echte aanrader is het weekend van sinterklaas. dan is er vanalles te beleven voor de kids, schoen zetten, pietenexpress, sinterklaas show. erg leuk opgezet. echt de moeite waard

• Hermen den Ouden, 04-12-2013 Rapporteren

Een aanrader is het zwembad en plaza. In de omgeving kan je in het natuurgebied de cwartierheide aanraden voor een prachtige wandeling.

• Alex , 27-05-2013 Rapporteren

Neem wat doppinda's en/of pindakaas mee, je lokt er veel soorten dieren mee naar je eigen terrasje maar vergeet niet de rotzooi op te ruimen.

• Vanessa, 19-03-2014 Rapporteren

eerst grote boodschappen doen in een supermarkt in de buurt, en alleen naar het winkeltje op de plaza als je bv eens een brood nodig hebt of iets kleins dat je vergeten bent.. want is nogal duur om een ganse week daar je inkopen te halen..

• Yvonne Kiers, 01-03-2014 Rapporteren

Voor de 2 e keer wezen skiën in Peer in België (Snowvalley) - ongeveer 45 min. rijden. @ Oefenpistes en een super lange grote piste en een snowboardpiste. In onze voorjaarsvakantie hebben de Belgen geen vakantie (24 feb.- 28 feb) en dan is het daar vooral 's morgens super rustig - wij waren op een woensdagmorgen en hadden een paar keer de grote piste voor ons alleen. Er zijn banden waar je op moet staan en die brengen je naar boven. Na afloop kun je er heerlijk eten met uitzicht op de piste.

• svdmoot, 03-05-2013 Rapporteren

Slaap bij Landal, maar haal je boodschappen bij AH in Bladel of de Jumbo in Hapert. Verder is een bezoek aan Safaripark Beekse Bergen zeer de moeite waard. Iets verder, maar zeker een bezoek waard is de brouwerij van La Trappe in Berkel-Enschot.

• andrea_m_thomas, 02-05-2013 Rapporteren

de kaasboerderij de Ruurhoeve (leuk dichtbij koeien kijken, kaas maken etc)

• Familie Rovers, 15-02-2013 Rapporteren

Laat de kinderen zeker een keertje deelnemen aan een activiteit bij de Bollo club. Ook de animatie Puk en Pelle zijn erg leuk voor kinderen tot ongeveer 8 jaar. De disco en de show zijn heel erg leuk.

• Stijn, 30-12-2012 Rapporteren

Ga zeker eten bij Restaurant Nu in Eersel, Aanrader, ideaal met kinderen. Ze hebben een mooie kaart en een kinderspeelkamer met oppas!

• Ton de Ruijter, 29-12-2012 Rapporteren

Bezoek met kleine kinderen de Speelboerderij in Bladel eens, dat is voor de kids echt heel leuk en is slechts 5 minuten van vennebos.

• gea1969, 30-12-2012 Rapporteren

Leuk om naar de(winter) Efteling te gaan... prima te rijden vanaf het Vennenbos.

• Theo, 16-12-2012 Rapporteren

Het zwembad is een super zwembad! Hou er wel rekening mee dat het er druk kan zijn!

• schonewille, 17-12-2012 Rapporteren

Gourmetarrangement bestellen. Erg lekker en gemakkelijk vooraf te regelen.

• Familie, 23-12-2012 Rapporteren

Neem je fietsen mee! Boek de excursie naar de kaasboerderij!

• Helene, 12-08-2012 Rapporteren

omgeving mooi en leuk als je van wandlene en of fietsen houdt.

• bert, 20-10-2012 Rapporteren

een fiets tocht naar postel (belgie)

• Eefje, 16-10-2012 Rapporteren

Eten bij Woods!3 gangen-Menu €25,- En echt heerlijk!

• MvdH, 15-10-2012 Rapporteren

Tip: ga lekker buiten het park eten.

• angelique, 08-10-2012 Rapporteren

in Bladel kun je redelijk wat winkels vinden en in Hapert zit een hele goede lingerie winkel. Eindhoven is goed aan te rijden.

• Alex , 28-09-2012 Rapporteren

Neem een pot goedkope pindakaas mee en smeer dat op een deel van een boom, gegarandeerd dat u meer eekhoorns ziet dan uw buurbungalow.

• Fam, Moes, 09-09-2013 Rapporteren

er was enkel een senseo koffie apparaat en daar heb ik niets mee. Kussens van de bedden zijn versleten en dringend aan vervanging toe

• Michel, 28-08-2013 Rapporteren

Cafetaria Het Smulhuis in Hapert. 5 minuutjes rijden en voor weinig geld heerlijk eten. Een zeer uitgebreide kaart met o.a. heerlijke schotels. Kindermenu, friet met een snack en wat te drinken en dan ook nog een leuke verrassing voor maar €4,95 Wij zijn hier nu 2 dagen achter elkaar wezen eten en het kan zomaar eens zo zijn dat we morgen wéér gaan!

• Niels Verheul, 11-09-2012 Rapporteren

Als je niet van de parkplaza houd, dan zal ik hier toch echt een keer heen gaat, is namelijk zeker een pluspunt van dit park.

• Wim En Wendy, 18-07-2013 Rapporteren

Personeel erg vriendelijk..Buffet ook erg leuk lekker, en ook daar veel aandacht voor de kinderen..

• Dvdw73, 22-07-2013 Rapporteren

Het dorpje Bladel en Eersel is erg leuk om eens doorheen te wandelen.

• Vochten, 10-07-2013 Rapporteren

Betaalbaar vakantiepark voor éénoudergezin buiten het seizoen!

• d van eijk, 05-07-2013 Rapporteren

er is van alles te eten en de winkel heeft ook alles om zelf in het huisje te koken. ze houden in dit park met alles rekening met de kleintjes.

• elly, 25-08-2012 Rapporteren

Ik kan dit park sterk aanraden en vooral als je met kleine kinderen op vakantie wilt naar een park zoals deze.

• famvancamfort, 19-10-2012 Rapporteren

Bekijk de afstand van de bungalow tot het zwembad en neem anders een fiets mee. De gezinsfiets is zeer zwaar trappen, zelfs met 2 volwassen mensen. Neem een zak met pindanootjes mee, eekhoorntjes vinden ze geweldig.

• Alex , 15-03-2012 Rapporteren

Bent u voornemens naar Het Vennenbos te gaan voor uw rust........... ga dan buiten de vakanties eens een midweek. Heerlijk rustig in het zwemparadijs en iedereen heeft de tijd voor je. Alleen in een bubbelbad zitten of liggen en dat bijna 2 uur lang is toch geweldig met zijn tweetjes. In Het Vennenbos kan dat, 'smorgens om 10 uur kom je dan bijna niemand tegen.

• Els van Lierop-Ordine, 31-07-2012 Rapporteren

Vlakbij ligt de boerderij van Meijer, met een boerderijwinkel met geweldige kaas en ham. Verder een speelhal daar, en je kunt onderdelen van de boerderijen bezoeken.

• Mar, 03-03-2012 Rapporteren

Beekse Bergen ( half uurtje rijden), winkelen in Bladel, Speelboerderij de Hooijberg (5 min van het park) Chinees Bamboo Inn in Hapert

• Vakantieliefhebber!, 26-02-2013 Rapporteren

Koop je boodschappen in een normale supermarkt voordat je vertrekt naar dit park omdat de supermarkt op het park 2x zo duur is.

Er is geen oven aanwezig wel een magnatron.

• Miranda, 16-01-2012 Rapporteren

Boek altijd een iets groter huisje dan dat je werkelijk nodig hebt!

• annet, 22-07-2012 Rapporteren

Dagje Beekse Bergen, Antwerpen, Efteling!

• F.W.Langhorst, 22-04-2012 Rapporteren

De bungalows beschikken alleen over een ligbad met douche. Als je slecht ter been bent is dit een minpuntje het bad is ook superglad om in te staan.

• Fam. Groeneweg, 03-07-2012 Rapporteren

De pannekoekenbakker in Eersel is echt een geweldige aanrader! Buiten een gigantisch grote speeltuin aan het terras en ook binnen veel speel mogelijkheden voor de kinderen. Heerlijke pannekoeken, ruime keuze! Speelboerderij de hooiberg in Bladel is voor de kinderen ook geweldig! Zowel binnen als buiten heel veel speeltoestellen, met een geweldig terras waar de ouders heerlijk kunnen zitten. Ijssalon in Bladel! Heerlijk ijs en ruime keuze.(inc. smufenijs voor de kids!)

• pietevers, 22-06-2012 Rapporteren

In Hapert is een goede chinees waar je lekker kan eten.

• Hans Bruinsma, 28-06-2012 Rapporteren

Geniet van een heerlijke trappist of een goed glas wijn na een stevige wandeling of fietstocht.

• Esther, 29-04-2012 Rapporteren

In Hapert heb je cafetaria ''Het smulhuis'' een echte aanrader. Veel keus en lekker vers.

• F.W.Langhorst, 22-04-2012 Rapporteren

Voor prachtige natuur moet U over de snelweg, je hebt daar een mooi heidegebied en allemaal bossen. Fietsen naar Postel is ook schitterend. Voor fietsers en wandelaars een schitterende omgeving.

• Lotte, 20-03-2012 Rapporteren

Ga in de gezellige dorpjes buiten Landal eten...

• Danielle, 05-03-2012 Rapporteren

De Beekse Bergen is een half uurtje rijden en leuk om een dag door te brengen.

• Van Hove, 13-03-2012 Rapporteren

Let op als je gourmet vraagt, want kindjes minder dan 4 jaar zijn gratis, maar bij de shop zeiden ze dat die dan ook niks kregen...wat bij navraag aan de manager fout bleek. Ze krijgen geen vlees, maar wel een huzarenslaatje, broodje en toetje!

• Corine, 23-02-2012 Rapporteren

Het is leuk om naar Postel te gaan en daar te wandelen of fietsen.Lekker brood te koop. Ook leuk om te wandelen via de achteruitgang van het park. Goede chinees in Hapert.

• S.C.M. Bakker, 06-06-2012 Rapporteren

Probeer eens de mixed-grill in het restaurant, heerlijk ! Bij mooi weer heerlijk bij de buitenbaden op de grasweide. En, iemand die hier kort onder een reactie gaf over het niet aanwezig zijn van familiekleedkamers bij het zwembad........met alle respect, maar die zijn er wel degelijk, meerdere zelfs en goed ruim, die heeft deze persoon mogelijk niet gezien maar zou een minpuntje in deze dus onterecht zijn.

• Fam. O'Niel - Betrian, 22-09-2012 Rapporteren

Boodschappen in Hapert en/of Badel doen.

• Jeremy Geleijns, 14-01-2012 Rapporteren

Super zwembad en erg kindvriendelijk park.

• I. Giesen, 17-01-2012 Rapporteren

Leuk voor kinderen, ritje met de huifkar over het park!

• priscilla, 09-01-2012 Rapporteren

midget golfen was echt leuk (aanrader) zwembad (echt niet missen, echt erg leuk)

• sjef buynsters, 23-07-2012 Rapporteren

als je het huisje betreed de ramen open zetten want het ruikt heel erg muf naar stof ook als je wakker word gelijk het raampje openzetten anders is het er savonds heel benauwd want de kamers zijn niet erg groot en het is een plat dak dus het is warmer dan normaal.

• 2 volwassenen, 2 kinderen 4 en 2 jr, 21-11-2011 Rapporteren

mocht je twijfelen tussen een midweek of een week..... Midweek doen. Wij gingen van maandag t/m maandag. Doordeweeks was heerlijk rustig maar in het weekend stroomde het vol. Was wat minder.

• diana220467, 26-07-2013 Rapporteren

De Albert Heijn in Bladel.

Het pannenkoekenrestaurant in Eersel aan de Hint.

• Fam. Van Alphen, 24-10-2011 Rapporteren

We vonden Speelboerderij De Hooiberg (1 km verder gelegen richting Bladel) ook zeer de moeite waard voor kinderen, waar indoor- en outdooractiviteiten zijn te vinden. Bladel is ook een erg gezellig dorpje om naar toe te fietsen.

• annet, 03-08-2012 Rapporteren

Hapert heeft een c1000 en Lidl.

• hanny van den broek, 01-11-2011 Rapporteren

maak een fijne boswandeling

• San, 26-10-2011 Rapporteren

neem verlengsnoer mee als je wilt gourmetten. Stopcontact erg ver bij tafel vandaan.

• emiel_versterre, 04-09-2012 Rapporteren

Als je KPN hotspot kan ontvangen kun je daar beter voor betalen. Is gratis bij internet van xs4all en kpn en tevens bij ismart abbo van tmobile als ik me niet vergis.

Anders is het net zo duur als landalwifi.

• Laurent, 12-04-2010 Rapporteren

Neem altijd een groter huisje, als je bv. met z'n vieren bent en een 4 persoons huisje neemt, is dat huisje echt te klein. Neem dan een 5 of 6 persoons huisje. Dan heb je veel meer ruimte.

• jorka, 17-07-2014 Rapporteren

héél kindvriendelijk personeel!! veel kinderbaden voor alle leeftijden, speeltuintjes, kinderboerderij, héél leuke bollo club met uitstekend personeel, leuke animatie!! heel veel voor kinderen te doen zowel jong als oud

• EBK en AES, 04-08-2014 Rapporteren

erg jammer dat mensen die slecht te been zijn niet even met de auto het park op mogen om afgezet te worden (neem maar een rolstoel krijg je als opmerking)

• Laura, 31-08-2014 Rapporteren

Dierenrijk Eindhoven. Een heel mooi dierenpark afwisselend met speeltuinen.

• G.J. Bekkers, 02-12-2014 Rapporteren

Als je niet van Senseo houdt neem dan je eigen koffiezetapparaat mee.

• Jan Damen, 03-12-2014 Rapporteren

De service door de medewerkers van de verschillende facilitaire voorzieningen, was zeer goed. Bovendien is het park zelf bijzonder mooi aangelegd in een geheel natuurlijke omgeving. Ook de omgeving waarin het park, aangelegd is meer dan de moeite waard om te fietsen of te wandelen.

• MauriceBrauers, 10-02-2014 Rapporteren

't rundal (varkensmuseum) is voor een middagje met de kinderen leuk om te zien.

• Alex , 03-11-2014 Rapporteren

Op 28 dec. 2014 viert Puk haar verjaardag, ik ben benieuwd wat dat gaat worden. Overtreft ze Pelle's feest of krijgen we dan roze gebakjes . Als het effe kan willen we daar ook bij zijn.

• Leonie, 05-11-2014 Rapporteren

de huisjes in de 300-rij, daar zitten heel veel eekhoorns, erg leuk!

• Nico, 21-11-2014 Rapporteren

Meeneem chinees in dorp is heel lekker

• Lianne888, 05-11-2014 Rapporteren

's avonds zwemmen doordeweeks is heerlijk rustig. Het gebak op de plaza is heerlijk.

• Joke, 06-11-2014 Rapporteren

Als u een vakantie boekt in Het Vennenbos neem dan beslist een hengeltje en maden mee, er zit vis zat.

• Bastiaansen, 06-12-2014 Rapporteren

Ja, we hebben een super geweldig Sinterklaas weekend gehad met onze kleinkinderen! Voor hen was het hele weekend een groot feest!! Echt een aanrader!!!

• Krisje, 13-02-2015 Rapporteren

(Hard)lopers kunnen tegenover de kinderboerderij zo het Staatsbos in.

• Ilse Oostens, 18-11-2014 Rapporteren

Vooral heel kindvriendelijk !!!!! Dit park is onze kids hun favoriete vakantiepark! Ga zeker naar de Puk en Pelle show! Die willen ze voor geen goud missen! Zeer goed animatieteam! Steeds behulpzaam en kindvriendelijk! Geniet van de rust, de groene omgeving en de eekhoorntjes op het park... Lekkere pizza bij Gusto Pasta en Pizza. Eten in het familiebuffetrestaurant is aangenaam. Tof dat de kinderen tijdens het wachten onderleggers met te kleuren Puk en Pelle op krijgen en kleurpotloden!

• Familie de Waal, 26-12-2014 Rapporteren

Als je een kerstboom met kerstverlichting neemt, mag je het allemaal houden. Het is dus geen huur.

Digitale kluisjes bij het zwembad kosten 1 euro. Deze euro kan je terugkrijgen nadat je het kluisje hebt geopend. Dit staat niet duidelijk vermeld.

• im90, 04-02-2015 Rapporteren

Boek een huis waarbij alles op de begane grond is. De huisjes met twee slaapkamers op de verdieping zijn echt klein en sterk verouderd.

• stefanbeukman, 10-02-2015 Rapporteren

Neem een groter huisje dan met hoeveel je bent

• leen_dobbels, 31-08-2014 Rapporteren

vennebos de ideale gezinsvakantie met goede prijs kwaliteitsverhouding

• Arumar, 13-02-2015 Rapporteren

Neem pinda's in dop mee voor de eekhoorntjes! Ze zijn er gek op en het zorgt voor erg leuke en fotogenieke momenten.

• Yvonne Koedam, 13-05-2015 Rapporteren

misschien een keer vernieuwen de inboedel

• vankeulen_1, 15-05-2015 Rapporteren

Wij zijn een dagje naar de Beekse Bergen geweest. Leuk!

• jorka deconinck, 17-03-2015 Rapporteren

Puk en Pelle héél leuk!! lampionnentoch 's avonds was ook eens leuk om te doen en gezellig!! Fietsen huren bij mooi weer is zeker een aanrader!! mooi bos/park om door te fietsen en meer dan genoeg op het park te doen

• David Ost, 17-04-2015 Rapporteren

Huur een fiets voor 3 dagen (=betalen voor 2 dagen) hiermee kan je rustig het park verkennen en makkelijk om boodschappen gaan naar het winkeltje. Is zijn geld zeker waard!

• Leon, 27-05-2015 Rapporteren

Alle huisjes zijn zo opgezet dat je niet bij elkaar binnen kijkt, wij vonden persoonlijk de keuze om een hoekhuis te nemen, van waarde

• claudia, 15-09-2014 Rapporteren

Als je kleine kinderen hebt of slecht ter been is het aan te raden om een huisje met centrale ligging te boeken het zijn behoorlijke afstanden die je moet lopen.

• Hans & Carine, 29-06-2015 Rapporteren

Mijn tip is dat je zelf iets leuks uitzoekt om te gaan doen, er is namelijk meer dan voldoende om uit te kiezen. Wil je lekker eten, doe dit dan gewoon lekker op het park zelf, aangezien de prijs kwaliteit / kwantiteit dik in orde is.

• roynijenhuis, 01-07-2015 Rapporteren

Fietsen in de omgeving, Restaurants p het park zijn goed aan te raden.

• Sulley, 28-07-2015 Rapporteren

De bollo club is echt een aanrader voor als je met jonge kinderen gaat. Elke dag hebben ze de leukste activiteiten van koekjes en taarten bakken tot piraten feesten! Onze zoon vond het geweldig en de medewerkers van de bollo club zo leuk en heel lief! Echt een aanrader en papa en mama hebben ook even een uurtje voor zich zelf :)

• Wil, 24-06-2015 Rapporteren

Iets betere paden tot toegang huisje zeker voor wat ouderemensen die wat slechter ter been zijn .en voor de 4 persoons huisje ook een douche ipv een bad moeilijk voor oudere mensen

• atheemskerk, 06-07-2015 Rapporteren

Heb je kleine kinderen? Houd bij boeken rekening met de (steile) afgronden naar de vennetjes op het park. Richt je verder op Bladel en niet op Hapert, bijna net zo ver maar makkelijker aan te rijden en veel meer winkels.

• Noelvanbreugel, 23-08-2015 Rapporteren

Wij zijn bij de struisvogelboerderij Heierhof in Riethoven geweest. 10 minuten vanaf het park Een leuke rondleiding gekregen. Ze vertellen alles over de struisvogels. Er zijn geen jonge beesten alleen volwassenen wat de kinderen tegen viel maar het leuke verhaal en voeren maakte alles goed. Je kan alleen op afspraak de boerderij bezoeken.

• Jeroen, 10-07-2015 Rapporteren

Boodschappen doen in Hapert, Jumbo en Lidl op de Markt. Paar kilometer rijden en veel goedkoper dan de Parkshop.

• reaver005, 12-08-2014 Rapporteren

Het is wel prijzig : 55 min. Bowling á € 22,50, midget golf € 7,50 p.p. Voor best wel veel activiteiten moet je betalen. Daarom mijn tip maak gebruik van de arrangementen die Het Vennenbos je aanbiedt bijv. Family Fun Arrangement (Bowling en midgetgolf + portie bitterbalen voor €32,95 voor max. 6pers.) en heb ook gebruik gemaakt van een aanbieding voor het restaurant. s'Ochtends gebruik gemaakt van de Bollo club á € 5,- p.p., kids knutselen 2 uur zonder ouders,heb je 2 uur voor jezelf

• H Dohmen, 21-11-2014 Rapporteren

Het park licht perfect voor verkenningstochten naar Eindhoven- Weert- Venlo Tilburg- Mol (B) en fiets en wandel gelegenheid +fotografie pracht natuur enz en op het park is zo veel te doen voor iedereen en kindvriendelijk

• norbert hoogwys, 24-11-2014 Rapporteren

de meeste bungalows zijn niet veraf gelegen van het suptropisch zwembad

• W.L., 24-05-2015 Rapporteren

Mooie fiets -en wandelroutes vanaf het park.

• Jamie, 23-06-2015 Rapporteren

Ga zwemmen als het zwembad net geopend is of rond 18:00 uur Dan is het een stuk rustiger!

• S.van Zomeren, 14-06-2015 Rapporteren

Tip is natuurlijk Safaripark Beekse Bergen. Nog geen half rijden van Het Vennenbos

• flitz, 17-10-2014 Rapporteren

1 ding is wel jammer WIFI moet je kopen bv 4 dagen kost 20 euro voor 3 gebruikers, en dan blijkt het nauwelijks te werken... Als je tijdens je vakantie wil werken en internet nodig hebt, heb je dus pech. Je krijgt wel gemakkelijk je geld terug als je het meld aan de receptie,echt geen probleem!

• lammert hovenkamp, 21-10-2014 Rapporteren

in het dorp hapert is een restaurantje het smulhuus hier kun je lekker eten .n het personeel is erg klantvriendelijk. een aanbeveling waard

• Alex , 03-11-2014 Rapporteren

Neem sowieso je hengel mee naar Het Vennenbos want er zit vis zat.

• Alex , 21-03-2015 Rapporteren

Ga je voor je rust neem dan een bungalow aan de rand van het park

• Sandra, 17-04-2015 Rapporteren

Het zwembad, de Marc Lammers Plaza, de kinderboerderij, de speeltuinen, de midgetgolf, de shows!

• Monique, 04-05-2015 Rapporteren

Wij hebben n fotoshoot op locatie gedaan, verzorgt door Elly van den Hurk. Leuke fotograaf en mooie foto's. Is echt leuk om bijvoorbeeld kado te geven.

• els, 04-05-2015 Rapporteren

er is van alles te doen in de omgeving alleen wij hebben dat niet kunnen doen inverband met een ongevalletje met onze moeder die was gevallen heeft dus niet veel meegekregen van ons weekend 40 jarige huwelijk maar hopen dat wij het over kunnen doen met de zelfde groep maar ik wil nog wel even zeggen personeel heel erg bedankt voor jullie goede zorg en hulp aan ons

• Julia, 12-01-2015 Rapporteren

Ga zwemmen rond etenstijd dan is het niet zo gigantisch druk.

• Rene, 06-02-2015 Rapporteren

DAF Museum in Eindhoven was onverwacht mooi en leuk!

• bert janssen, 10-03-2015 Rapporteren

Eersel is mooi dorp met een oud gezellig marktplein, hebben bij De Bengel de lekkerste spareribs van Nederland gegeten

• Anjo, 12-03-2015 Rapporteren

Beekse bergen, klein half uurtje rijden. Geweldige dierentuin!

• Chantal, 13-01-2015 Rapporteren

Voor kleine kinderen is Plopsaland in Belgie heel leuk. Dat is een uurtje rijden vanuit het Vennenbos.

• Alex van Til, 16-01-2015 Rapporteren

Bungalow 880 en 881 liggen aan elkaar maar apart van de rest dit bied voor grote groepen (tot 16 pers.) de mogelijkheid voor gezelligheid zonder overlast voor de buren te veroorzaken als het wat luidruchtiger word.

• Jeroen den Oude, 19-01-2015 Rapporteren

Neem wat nootjes mee voor in de achtertuin. Eekhoorens pauwen en andere vogeltjes in overvloed!

Babyzwemmen zeer leuk gedaan!