Camping Kampeerboerderij De Gaffel

Met vrienden

Top , hychiênischen gezellig

Fam. Van uitreght
28-9-2018

Een geweldige accommodatie in een mooie omgeving , zeker een must om hier per fiets de omgeving te verkennen . De beheerders zijn gastvriendelijk , gemoedelijk en de catering was perfect . Tot volgend jaar

Top!

Zoekie
6-9-2018

Mooie accommodatie , perfect voor teambuilding, vergadering . Samen zonder andere gasten . Gastvrijheid staat hier echt hoog in het vaandel. Ze denken in oplossingen .

TNENV
16-2-2017

leuk familieweekend gehad! alleen de bedden zijn niet zo chill, je hebt geen trapje bij de stapelbedden en zo kun je heel moeilijk naar boven klimmen. super leuke tuin en heel groot! en de badkamers zijn super netjes. en helemaal niet duur !!

Een geweldig kampadres

Ilse Gielen
9-7-2015

De Gaffel is voor ons als basisschool een geweldig kampadres!

Elke keer opnieuw worden we vriendelijk ontvangen en altijd worden we geholpen door Lien en Piet.

Wij komen hier als basisschool voor de 11e keer. Als kampadres een geweldige plaats. Alles is verzorgd en netjes. Je kunt vanaf hier allerlei kanten op met de leerlingen. Bossen en zwembad zijn vlakbij.

Je hebt een grote keuken, een leuke ruimte om allerlei activiteiten te doen met bar, goed verzorgde douches en toiletten, 5 slaapzalen en nog een paar kleinere kamers en een invalidetoilet.

De leerlingen vinden het hier super!

Kortom....een geweldige locatie, zeer aan te bevelen voor schoolkampen!

Super verblijf , zeker voor herhaling !!

Ikke
3-3-2015

Een vriendelijk welkom door de gastvrouw , alles netjes en de catering ook in één woord geweldig

Gewoon een perfecte locatie

Jansen
17-1-2011

Deze accommodatie "De Gaffel" of 't Gaffeltje hebben wij met onze vrienden al verschillende jaren weekenden door gebracht, en elke keer weer is het fantastisch !!!!!

in een woord fantastisch

ikke
16-12-2010

we zijn hier een weekendje geweest met ongeveer 40 personen jong en oud

je krijgt echt waar voor je geld .gezellige ruimte (maar op de site moeteen ze nieuwe foto's zetten), ruime keuken, goed sanitair en zuiver. leuke uitvalhoeken naar het bos. Hier gaan wij in de toekomst zeker terug maar je moet echt meer als een jaar van te voren boeken en dat is echt het enige nadeel

Te Dure rekening. (onaangename verrassing)

Blaaskapel
5-10-2009

We zijn met 27 volwassen en 16 kinderen goed en gastvrij ontvangen.

Een mooie groepsaccomodatie met een ruim sport/speelveld. Sanitair is netjes, bedden goed. Keurige gezam. ruimte met bar, nette keuken.

Toch hebben we een kater van het bezoek aan deze accomodatie van Piet &Lien.

In de keuken is een te kleine koelkast.

Hier slaan ze een slaatje uit door de bar te verhuren (met 3 koelkasten) voor 25 euro. 2 vuilniszakken weggooien mag maar zijn het meer dan 2,50 per zak. Dat heb je al snel met een groep. Bij afrekenen werd nog eens 10 euro extra in rekening gebracht voor het gebruiken van de vatwasser.

Schoonmaak kosten waren 75 euro en vooraf bekent.

Uit ervaring Gas water en licht geschat op 50,- euro.

Bij betalen: 100,- euro ! Dat is gewoon te veel in ons geval.

Accomodatie voor 12:00 uur verlaten, maar bijhuren kan !

gas/water/ licht 100,-

extra koeling 25,-

vaatw. 10,-

vuilnis 2,50 per zak

Maak nou eens een all in prijs en houd mensen niet voor de gek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij De Gaffel in Hapert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij De Gaffel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.