Hotel Hofstede Landduin

Hotel Hofstede Landduin
8,8

11 tips over Hotel Hofstede Landduin

defferdandef, 28-10-2013
Huur je met een grotere groep meerdere huisjes kan 1 ruimte vooraf worden ingericht als eetkamer en 1 als woonkamer. Je bent in dat geval wel veel op en neer aan het lopen. Als je gezamenlijk wilt eten wellicht wijs om zelf nog wat extra glazen en bestek mee te nemen (1 stuks p.p. aanwezig) anders blijf je aan het afwassen.
Meire Ann, 26-8-2013
De kruidentuin even verderop is een aanrader voor wie interesse heeft in kruiden en planten en hun heilzame werking. Na het bezoek kun je genieten van een heerlijk kopje thee...
Nicoline W., 2-6-2013
Combineer het met een uitstapje naar bijv. De Beekse Bergen ong. 30 km. Ga zeker even zwemmen of geniet van een heerlijke maaltijd bij Bistro Woods (Landal).

We hebben een aantal aanbieders voor Hofstede Landduin voor je op een rij gezet:

Susanne Dijk, 23-5-2013
    Fietsen is hier fantastisch, vraag naar de knooppuntroutes die bij het hotel aanwezig zijn. En plan (met hulp) een mooie route.
    nathalia-sluijter, 21-5-2013
    Geweldig om te wandelen en te fietsen.
    jansen, 18-5-2013
    Voor de liefhebbers is er een subtropisch zwemparadijs in de buurt.

fam. Vissers, 11-11-2012

Niet te warme dekbedden.

Wie niet van senseo houdt, even zelf koffiezetapparaat meenemen.

van der Linden, 15-10-2012
    Vraag bij boeking om een kamer aan de achterzijde dan heb je geen enkele last van het verkeer. Je kunt lekker eten in het nabije Bladel. Een prachtige omgeving om te fietsen. De route langs de 8 Zaligheden (8 dorpen in de nabije omgeving) is heel mooi.
    Grad Voorn, 8-8-2012
    Het hotel is gelegen tegenover Het Vennebos waar je gebruik kan maken van alle fasaliteiten dus ook met kinderen een aanrader.
    JeroendeGreef, 6-8-2012

1. Eten en drinken op de markt in Eersel, sfeervol marktplein met grote diversiteit aan eetcafes en restaurants.

2. Fietsen en wandelen door natuurgebied de Cartierheide, bijzondere natuur en fijne fietspaden.

3. Het vakantiepark Landal 't Vennebos op loopafstand van Hofstede Landduin, entertainment en restaurants. Ideaal voor een vakantie met kinderen.