Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantHapertVakantiehuizen HapertVakantiehuis Groepsaccommodatie Hofstede Landduin

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hofstede Landduin

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

168 Reviews over Groepsaccommodatie Hofstede Landduin

• 8Christel mangelschots11-10-2021

Zeer aangename groepsaccomodatie, mooie omgeving

Mooie accomodatie en goede ligging

• 8Natuur
  • 9Lieke van den Broek30-06-2021

Prachtig , echt top!

Prachtige accommodatie! Voorzien van alles wat je nodig hebt. Keurig verzorgd, bedden perfect gezet bij aankomst en een duidelijke uitleg over alles wat je moet weten. Als er iets is kan je altijd bellen. top service, super verblijf gehad.

• 8Ruimte
  • 10Helmi15-06-2020

Perfect verblijf voor de hele familie !

Bij aankomst werden vriendelijk begroet door 1 van de dames van de accommodatie (op gepaste afstand). We kregen een korte maar fijne uitleg over onze accommodatie en wat de mogelijkheden waren. Het ontbrak aan niets! Zeker genoeg mogelijkheden om met iedereen aan een tafel te ontbijten en dineren maar ook leuk dat er verschillende hoekjes en meubels zijn waardoor je ook de mogelijkheid had om af en toe je met een kleinere groep terug te trekken en eens lekker te babbelen. De bar die in de accommodatie aanwezig is maakt het een leuke "hotspot" waar iedereen in de avonduurtjes blijft hangen en zelf zijn drankjes kan pakken gedurende de dag. Voor de kinderen waren de sportvelden, de trampoline en het grote terras één grote speeltuin. Zelf hebben we wel wat speelgoed, ballen, stepjes, fietsen etc mee genomen want dit is niet voorhanden. De kamers zijn ruim en de bedden liggen lekker. De accommodatie is netjes en schoon. Zeker een aanrader!

• 1Charlotte05-06-2020

Zeer slechte voorwaarden in Coronatijd,

Wij hebben een huis voor de hele familie (70 personen van jong en oud) gehuurd in september 2020, hier zit een grote groep 70+ bij. Bij zo’n groep is het risico te groot om samen in een huis te zitten. Het is geen restaurant waar je elkaar niet kent en makkelijker 11/2 meter afstand kan houden, omdat je de andere gasten niet kent. De gehele aanbetaling van 3000,- (!) willen ze hebben en er is niets bespreekbaar om dit samen op te lossen. Hoezo klantvriendelijk? Laatste poging voor er korting voor volgend jaar gedaan, ben benieuwd. Verplaatsen mag niet!?!

• 8Michel Jacobs26-02-2020

Het verblijf was fantastisch.

Een zeer mooi complex. Mooie kamers en aparte verblijfplaatsen (lodges) met voldoende privacy m.a.w. douche en toilet op de kamer. Goed uitgeruste keuken? Wij waren met een groep van 80 personen (zelfkook) en de keuken is dan zeker niets te groot (wel goed uitgerust met 3 koelkasten, 6 gasvuren, ...). Gezellige ruimte om samen te eten, activiteiten te doen, ... Onze groep was super tevreden, zowel wat betreft de activiteiten als van het complex.

• 10Bart Wijgerde28-01-2020

Geweldige, mooie en zeer ruime accommodatie!

Wat een gigantische gemeenschappelijke ruimte zowel binnen als buiten, nooit gezien. Binnen is dat met een hele grote toog/bar, beamer, muziek. Keuken met alles op en aan. Zeer ruime en propere kamers met geweldige douches. Buiten ideaal om mooie wandeling te maken en ideaal om buiten te zitten onder de mooie overdekte terrassen. Kortweg de beste accommodatie waar ik al geweest ben.

• 9Joanna28-01-2020

Het huis is erg mooi, schoon en netjes onderhouden. Het is van alle gemakken voorzien en het is lekker ruim, wat heel fijn is met een grote groep.

• 9Sempergreen27-01-2020

Wat een geweldige locatie echt super mooi

We hebben ontzettend genoten van alle faciliteiten binnen de Schouwberg. Alles was prachtig, netjes schoon en super goed geregeld we hebben een top tijd gehad bedankt daarvoor.

• 9Robin van Beek16-01-2020

Heerlijk verblijf!

Fantastische lokatie. Alles aanwezig voor een top verblijf. Fijne bedden. WiFi, mooie functionele open keuken. We waren met 25 man en dat paste top. Bedden waren opgemaakt goede service. Echt heel fijn

• 9Kim15-01-2020

Super!!

Super mooie locatie! Heel leuk om in een bedstee te slapen, wij hebben een top weekend gehad!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hofstede Landduin info

• CafeBeschikbaar (1)