Vakantiehuis
Weer vandaag23°
8,9

129 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hofstede Landduin in het Nederlands

Fantastisch, mooie en vooral rustige omgeving.

Marianne en Peter
14-8-2019

Een hele ruime keuken, een hele ruime kamer, zaal dus, een hele ruime zithoek, een heel ruim terras, hele ruime slaapkamers, een heel ruim grasveld met zandheuvels, een ruime trampoline, een hele ruime parkeerplaats.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geweldig met een grote groep, zó veel ruimte!

Jeannette Bemelmans
7-8-2019

Wat een geweldig grote ruimte! Wij waren met de hele familie, ouders, kinderen en kleinkinderen en allemaal hebben we genoten. Neem vooral geen eigen keukenspullen- of pannen mee, want alles is er!! De keuken is perfect! Drie grote koelkasten waar je u tegen zegt!! En een vriezer. (behalve peper en zout en een weegschaal) :)

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldig, meteen weer!

Mayke
7-8-2019

We waren met onze vriendengroep een lang weekend te gast bij Hofstede Landduin. Bij aankomst valt je meteen op hoe vriendelijk de medewerkers zijn en je alles uitleggen en hoe vriendelijk ook de gehele locatie er uit ziet. Aan alles is gedacht! Door de indeling van de accommodatie kun je met een groep echt alle kanten op en dit is erg handig, we hadden nooit ruimte te kort. Iedereen in de groep heeft ook heerlijk geslapen. Ondanks dat er meerdere groepen op dezelfde locatie in de andere accommodaties verbleven was het enorm gezellig, je merkte niets van de andere gasten en iedereen heeft een eigen terras of eigen hoekje. Ook de parkeerplaats, het sportveld en de grote terrassen zijn groot en ruim genoeg voor iedereen! De grote trampoline is een hit zowel voor de kinderen als ook de "oudere" kinderen in de groep. Het gehele verblijf was gedompeld in "landelijke Brabantse gezelligheid" en dus komen we graag nog een keer!

Topaccommodatie!

Kim S.
6-8-2019

Erg mooi en ruim vakantiehuis, voorzien van alles wat je nodig hebt om een geweldig weekend met vrienden te beleven. Keuken was volledig uitgerust en netjes. Woon/eetkamer was ruim en modern ingericht. Moderne muziekinstallatie en beamer met projectiescherm waren een extra pluspunt! Slaapkamers zijn allemaal zeker groot genoeg voor 2 personen, met voldoende plaats om een babybedje bij te plaatsen. Ensuite badkamers waren ook proper. Wij hadden bij reservering 2 kinderstoelen gevraagd, bij aankomst waren deze niet aanwezig maar na 1 telefoontje werd dit meteen rechtgezet. Dit waardeerden wij enorm! Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf hier en komen graag nog een keertje terug!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Top voor grote groepen inclusief kinderen!!

Hans Ruiter
24-7-2019

Afgelopen weekend zijn wij 2 nachten met 18 volwassenen en 15 kinderen tot 11 jaar hier verbleven. Alles zag er keurig en goed verzorgd uit. Mooi buiten terras, veel ruimte voor de kinderen om te spelen, zeer ruime kamer met bar, fantastische keuken met voldoende apparatuur, borden en glaswerk was ook zeer ruim aanwezig, mooie ruime slaapkamers. Wij hebben ons hier zeer goed vermaakt en de kinderen hebben een toptijd gehad. Bedankt voor de goede zorgen!!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Fantastisch en alweer geboekt voor volgend jaar.

Jeanne van Oest
23-7-2019

Wij hebben gelogeerd in 't Agterhuys 1 en hebben volop genoten van de mogelijkheden, die in en om de appartementen aanwezig waren. We waren met 5 gezinnen met kinderen, ieder een eigen prachtig appartement en één gezamenlijk appartement. Enorm naar ons zin gehad. Een aanrader om met familie of vrienden hier te verblijven.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Fantastisch, mooie locatie, goede faciliteiten!

Riemens
11-7-2019

Mooie plek, veel mogelijkheden.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Prachtige luxe en praktische accommodatie.

Niek Smulders
25-6-2019

Ze moeten weten dat je hier met 40 personen lux een weekend kunt doorbrengen .

Topweekend

Mevr Ackermans
23-6-2019

Prachtige locatie, Ruime woning, overdekt terras, rustig

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Fantastisch - over 2 jaar weer!

Ingrid den Heijer
18-6-2019

Een heerlijk familieweekend gehad bij Hofstede Landduin. WE zijn met een grote familie, in totaal 71 personen waren aanwezig bij het weekend. Van baby's tot opa's en oma's, dus een diverse groep. De behoefte is groot naar voldoende privacy, eigen badkamers maar ook een grote gezamenlijke ruimte en veel buitenruimte. Hofstede Landduin biedt dit allemaal.

Het contact met de eigenaar was perfect. Snelle reacties, heel flexibel als het om wijzigingen gaat (bijvoorbeeld een last minute extra persoon - het extra bed was binnen 10 minuten neer gezet).

In de buurt voldoende activiteiten, plus het grote speelveld, de faciliteiten in het gebouw en het Landalpark met zwembad om de hoek.

Hou er rekening mee dat als je een deel van de accomodatie huurt, je met de andere groepen de buitenfaciliteiten deelt.

Ideale locatie voor een mooi feest.

Vakantiehuis info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hofstede Landduin in Hapert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hofstede Landduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Groepsaccommodatie Hofstede Landduin