Vakantiehuis Ezelgasterij Aan de Maasheggen

VakantiehuisWeer vandaag31°15°
Vakantiehuis Ezelgasterij Aan de Maasheggen

3 reviews over Vakantiehuis Ezelgasterij Aan de Maasheggen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

De ezelgasterij is een geweldige locatie! Wij waren met een groep van 21 volwassenen en 8 kinderen om oud en nieuw te vieren en hadden de hele locatie voor onszelf. Hoewel er maar 21 bedden zijn werd totaal niet moeilijk gedaan over extra personen, de kinderen gingen op een luchtbed. Bedden waren netjes opgemaakt bij aankomst, er was al hout geregeld om te verstoken zowel in de groepsruimte als in de vuurschaal buiten. Koffie thee, theedoeken vuilniszakken toiletpapier waren ook al aanwezig en konden vrij gebruikt worden. De accommodaties zijn gezellig en leuk ingericht. Ook toegespits op minder valide, Bij aankomst bleek er echter geen douchestoel aanwezig, binnen 2 uur was deze er wel! de groepsruimte het kakelhuys is heel gezellig ingericht, de extra koelkast was zeker een plus. Voor een groep zou het echter wel handig zijn als er in die ruimte ook gekookt zou kunnen worden maar dat is ook het enige puntje van advies! Nicole en Huib, jullie mogen trots zijn op deze mooie locatie!

Geweldig!

Dimohy Vermeulen
14-3-2016

Een hele leuke en rustige plek, maar vooral een zeer gastvrij onthaal. De Ezelgasterij ligt niet ver van het Pieterpad af, dus het is de moeite waard om even van de route af te wijken.

Topper met kinderen

Derksen
24-5-2013

Geweldige minicamping waar je met kinderen heerlijk kunt vertoeven. De kids kunnen en mogen de hele dag met de mini-ezels knuffelen, spelen. Slechts 12 plaatsen dus er overzichtelijk. In een schitterend gebied gelegen. Sanitair is pico-bello in orde. Je kunt er ook terecht voor een klein hapje en drankje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ezelgasterij Aan de Maasheggen in Groeningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ezelgasterij Aan de Maasheggen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ezelgasterij Aan de Maasheggen scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.