Camping de Brunk

0Tonen op kaart

7 Reviews over de Brunk

• 10Leo24-08-2021

Fijne rustige camping

Fijne rustige camping, mooie basis voor fiets en wandelroutes. De camping ligt tussen 2 knooppunten in.Schoon sanitair wat goed bijgehouden wordt. De beheerders doen alles om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Ludy10-08-2020

Gewéldig!

Wat n ontzéttend hartelijke ontvangst!!!! Had er n lange wandeldag opzitten in de hitte en dit was zó fijn🥰🥰

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Ad Peeters22-05-2020

Een paar leuke dagen gehad, was geweldig

Een mooie omgeving, eigenaren zijn ontzettend aardige gastvrije mensen, een hele rustige camping wij komen er zeker een keer terug, een aanrader voor iedereen die van rust fietsen en wandelen houdt

• 9Staat v/h sanitair
  • 9P.Michiels19-05-2019

We gaan zéker terug!!

Rust- mooie omgeving- sanitair schoon!! Leuke campingeigenaren!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Jos Koning23-08-2017

Lekker ongedwongen en rustig

goed voor fietsers met tent, ruim, droogruimte in schuur, vlakbij LF7

• 8Jan14-06-2015

Heerlijke rustige plek.. in mijn ouwe geboortedorp

We hebben heerlijk gekampeerd.... lekker rustig...warme douches heerlijk om te wandelen en fietsen in het maasheggenlandschap. Ik ben in groeningen 53 jaar geleden geboren. heerlijk om hier weer eens terug te zijn

• 8Harry09-05-2012

Prima uitgangs camping voor mooie fietstochten

Mini camping de Brunk is een nette en gezellige mini camping die is aangesloten bij de Svr. Er is een mooi kampeerveld met ruime plaatsen en electra op elke plaats beschikbaar. Het sanitair is eenvoudig maar netjes en douchen kan gelukkig zonder muntjes. In de wei staan enkele schapen en een ezel en je kijk zo over de akkers. De maas ligt op korte afstand evenals het plaatsje Vierlingsbeek eb Boxmeer waar supermarkten en eetgelegenheden te vinden zijn. Fietsen in de maasduinen kan middels de pontjes in Afferden en Vierlingsbeek.

Camping de Brunk info

Veilig betalen met