Camping Ut Paradèske

Camping Ut Paradèske
9,1

12 tips over Camping Ut Paradèske

'Minicamping 'Ut Paradèske' Monique, 30-8-2016
Het tapas restaurant bestaat helaas niet meer, een goed alternatief is een restaurant in Riel.
Daphne Vermeer, 31-1-2015
Binnen 500 meter een heerlijke sauna, Thermen, en een heerlijk tapas restaurant.
Monique, 10-8-2014
lekker gezwommen in het openluchtzwembad van Goirle

Monique, 10-8-2014
lekker gezwommen in het openlucht zwembad van Goirle
Famillie Austen- van Heur, 9-8-2012

Wij huurden enkele dagen de tavelsleeper (vouwwagen). Dit is heel goed bevallen en is een echte aanrader. Voordeel is dat je geen tijd verliest met opbouwen en afbreken van je eigen tent. Je hoeft geen eigen camperspullen mee te nemen want de tent is volledig ingericht. Wij hoefden enkel de specifieke spullen voor onze dochter mee te nemen, want de rest was aanwezig. Dat heeft ons veel gesjouw bespaard!

Bovendien is de huurprijs van de travelsleeper erg interessant.

Fam. Austen, Sittard, 2-8-2012

De camping is bijzonder geschikt voor (groot)ouders met klein(e) kinderen. Het centrum van Goirle bereik je op de fietsin minder dan 10 minuten en alle grote winkelnamen zijn er aanwezig. Het centrum van Tilburg ligt op ongeveer 30 minuten fietsen van de camping. Met de auto kun je naar de Efteling, Beekse Berken, enz. Ook zijn er veel restauratjes, musea en andere activiteiten in en rond Goirle.

Het huren van de vouwwagen is ook erg interessant. Je hoeft niet al je kampeerspullen mee te nemen.

Fam. Austen, Sittard, 2-8-2012

Heeft u kleine kinderen en wiltu er als opa, oma, papa of mama mee op vakantie, dan moet u toch echt eens gaan kijken bij deze camping.

De caming heef ook een vouwwagen te huur (goede prijs) hierin hebben wij gelogeerd en dat is ook heel goed bevallen. Je hoeft alleen maar persoonlijke spulletjes mee te nemen, want de zeer ruime tent is voorzien van alle inentaris. Het fijne hiervan vonden wij dat je dus ook voor een (lang) weekend naar de camping kan zonder al je eigen kampeerspullen.

HJ Schönwetter, 1-8-2012
Een tip om te bezoeken is het klooster in Moergestel omdat, je er lekker kunt eten en divverse zelfgemaakte producten proeven en kopen.
Paradeske, 27-4-2012
'Lentement' in mei is een leuke markt.
Paradeske, 12-4-2012
Ga lekker wandelen of fietsen, verwen jezelf door een dagje naar de sauna te gaan, de Efteling of Beekse Bergen zijn ook vlakbij de camping gelegen.