Camping Ut Paradèske

Camping Ut Paradèske
9,1

48 reviews over Camping Ut Paradèske in het Nederlands

Gastvrije Top mini camping!

Claudia
19-8-2018

Super vriendelijke en gastvrije eigenaars! We zijn goed geholpen, alles zag er schoon,netjes en fris uit! Fietsen kunnen huren, stonden netjes voor ons klaar bij aankomst.

Fijn dat we een los nachtje konden boeken i.p.v. meteen 3 zoals elders in de omgeving. De plaatsen waren ruim en alles is goed onderhouden! Al met al een top mini camping!

Het was fantastisch

Rita Davina
18-8-2018

Wij zijn heel gastvrij ontvangen en kregen veel info.

Het waren 4 fantastische dagen en hebben veel van de omgeving gezien, gefietst en gewandeld. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in de blokhut met prima bedden.

De blokhut is zeker een aanrader, voor wie geen caravan of camper heeft.

Geweldig!

Bob Brinkhof
10-5-2018

Geweldige camping voor fietsers op doorreis!

Brabantse gastvrijheid

Gerrit
30-8-2017

Het bleek allemaal te kloppen wat de gasten de afgelopen tijd in hun reviews te melden hadden. De ruime plaatsen, het keurige sanitair en de hartelijke ontvangst. Van harte aanbevolen dus!

Monique en Theo van Amelsfoort, mede-eigenaresse, 2-9-2017
Dag Gerrit, Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat gasten tevreden zijn over hun bezoek aan Ut Paradèske. Graag tot ziens!

Camping ligt langs een drukke weg, Tilburg- Turnhout.

één urinoir, en één wc voor Heren, als het wat drukker is erg weinig dan, voor je Grote boodschap moet je soms 3x terug.

plaats gereserveerd voor 8 dagen, het gras was niet even gemaaid op onze plek waardoor het erg lang was.

Monique en Theo, mede-eigenaresse, 27-7-2017

Goede dag mijnheer en mevrouw Riemer, onze dank voor uw review.

Helaas kunnen wij de weg niet een aantal meters verplaatsen, dan hadden we dit graag gedaan. Zo ook met uitbreiding van het sanitair, wat helaas niet is toegestaan door de gemeente. We streven er naar om het gras kort gemaaid te hebben voordat de gast arriveert. Onze excuses als dit niet voor uw plekje gelukt was. wij hopen dat u genoten heeft van de mooie fietsomgeving en zijn prachtige bossen.

Mooie plek

Jacqueline
25-6-2017

Camping is heerlijk rustig gelegen. Mooie grote staplaatsen met eigen watertap en afvoer. Mooie schone sanitair. En verwelkomt met een kopje koffie.

Monique en Theo van Amelsfoort, mede-eigenaresse, 28-6-2017
Dag Jacqueline, dank je wel voor je positieve review. Natuurlijk hebben we je ook gevraagd of alles naar wens was geweest, maar het is ook heel fijn om dit te kunnen lezen. Het is zeker ook nuttig voor andere gasten, die twijfelen of ze naar Ut Paradèske zullen gaan. Want twijfelen, dat hoeft na zo'n review vast niet meer. Bedankt en wellicht tot ziens!

Prachtige en gemoedelijke camping.

Yvonne
4-6-2017

Wij zijn 10 dagen met onze caravan op de camping geweest.

Ontvangst met een lekker kopje koffie en een praatje.

Het voelde voor ons als "thuiskomen" wat een vriendelijkheid, dit is echte Brabantse gastvrijheid!!

De camping had ruime plaatsen met voldoende beschutting en schaduw.

Heel leuk idee om de plaatsen te vernoemen naar de soort boom die erbij stond, bv berk eik enz.

Het sanitairgebouw was in een woord fantastisch! Lekkere warme ruime douches en ook t toilet lekker ruim.

Verder toiletpapier handzeep en handdoek aanwezig.

Het sanitair werd heel goed schoongehouden.

Mooie omgeving van alles te doen en prachtig om te fietsen.

Wij gaan zeker nog eens terug naar deze camping.

Monique en Theo, mede-eigenaresse, 6-6-2017
beste Yvonne, dank je wel voor je lovende woorden. Natuurlijk hadden we elkaar op de camping ook wel eens gesproken en wisten we dat jullie je prettig voelden op je plekje, maar het is ook zeker leuk om het bevestigd te zien en te lezen in een review. We hopen je nog eens in de toekomst de handen te mogen schudden, voor nu heel erg bedankt voor je bijdrage aan tekst en sfeer op de camping.

Hemels huisje

Gera van Busschbach
3-6-2017

Super ontvangst,Monique altijd vriendelijk,tijd voor een praatje,de broodjes zijn smorgens heerlijk met goedemorgen,eet smakelijk erop.De wasmachine duurt 20 min super daarna in de droger gedaan en het lag weer opgevouwen voor me klaar.De beesten varken ,ganzen en geiten zijn ook leuk aanwezig al met al hebben we prachtige 12 dagen hier gehad.

Monique, mede-eigenaresse, 6-6-2017
Dag Gera, dank je wel voor je lovende woorden. Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad in 'de Blokhut'! Uiteraard hielp daar het prachtige weer ook een beetje aan mee. Een ontbijtbroodje bakken we graag voor de gast, en wat is er dan leuker dan er een goede-morgen bij gewenst te krijgen? Het blijven de kleine dingen die het doen, en daar gaan we dan ook voor! Dat kleine beetje service, om je een nog beter vakantiegevoel te geven! Wij vonden het fijn jullie als gast te ontvangen, bedankt voor je tijd om deze review te schrijven, het gaat jullie goed!

Heerlijk paradijsje

Moon
29-5-2017

Bij ontvangst koffie gekregen. Mooie ruime plekken met aan de zijkanten ook schaduw wat wij echt heel prettig vonden. Keurig sanitair . Er is eventueel ook een koelkast met vriezer beschikbaar. Wasmachine en droger tegen betaling €6,00 p. beurt. Ook hadden ze fietsen gereserveerd voor ons ( wel reseveren van te voren )

Voor herhaling vatbaar!

Lilian S.
8-5-2017

We hebben ons prima vermaakt en waren erg blij met alle faciliteiten van uw camping. Vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ut Paradèske in Goirle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ut Paradèske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.