Tijdelijk €25 aanbetaling

+91

8.5FantastischScore uit 64 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

64 Reviews over Ut Paradèske

• 9Ruud24-01-2023

Prachtige camping met heel ruime plaatsen.

Heel vriendelijke ontvangst en super sanitair. Alles straalt hartelijkheid uit! Alle plekken hebben elektra, drinkwater en afvoer. Het mini dierentuintje onderstreept de vriendelijke sfeer. Wat wil je nog meer?

• 8Ingrid29-07-2022

Sfeervol en gemoedelijk

Een prima minicamping, ruime plaatsen, op en top schoon sanitair. Vriendelijke gastvrouw. Soms hoor je het verkeer, maar dat blijft niet storend.

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 02-08-2022

Beste Ingrid en partner, dank je wel voor de genomen moeite om een review te schrijven. Wat fijn dat u zo enthousiast bent over onze minicamping. Wij zien u graag in de toekomst nog eens terug, tot dan!

• 8Fam. Snelders02-10-2021

Zeer aan te raden voor wandelaars en fietsers

Wij hebben enige tijd op deze fijne camping gestaan. Mooi sanitair, mooi groen en fijne grote plaatsen en alles wordt zeer goed onderhouden. Ook de wifi is zeer goed. Een zeer gastvrij onthaal door de eigenares. Geeft je het gevoel van thuiskomen. We komen zeker een keer terug.

Eigenaar, 29-08-2022

Dag Fam Snelders, dank u wel voor uw review. Fijn als mensen tevreden zijn, daar doen we het voor. We hopen u zeer binnenkort nog eens te mogen begroeten, en dan maakt u ook kennis met mijn man Theo. Hij heeft voor het mooie terrein gezorgd en vindt het vast leuk om u ook nog eens te ontmoeten, tot kijk

• 8Ellen Wagenaar13-09-2021

Mooie camping, maar veel geluidsoverlast

De camping is rustig en en prachtig onderhouden. Weel veel geluidsoverlast van verkeer.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ans van Remmen05-09-2021

Kleine camping, groots in gastvrijheid

Ut Paradèske is een kleine en érg fijne camping waar de eigenaren écht aandacht hebben voor hun gasten. Vooral Monique probeert het iedere gast naar de zin te maken. Ruime plaatsen en gewéldig mooi en schoon sanitair, met vloerverwarming en een muziekje op de achtergrond. En heb je een keer je tandenborstel vergeten, ligt er gewoon een nieuwe bij de wastafel, naast het bloemetje. Afwasmiddel, kwast en een doekje mag je ook gebruiken. Waar vind je dat nog..... Prachtige uitvalsbasis voor fietstochten en volop cultuur.

• 10Canaria10-08-2021

Een paradijsje om terug te komen

Voor de 2e keer op deze ruime, schone, verzorgde en gezellige camping op vakantie geweest. Er is schoon, verwarmd en luxe gehuisvest sanitair Naast dat er gelet wordt op details is er een goed verzorgde aanplanting waardoor privacy op de royale kampeerplekken is gewaarborgd. De gastheer kan veel vertellen over de diversiteit van de bomen en planten rond de kampeerplaatsen. De vriendelijke gastvrouw geeft alle informatie over de omgeving en zorgt in de weekenden voor verse broodjes 's morgens. Een camping met mooie fiets- en wandel routes in de omgeving, een schitterende sauna op fiets afstand en goede restaurants in Goirle zelf.Kortom een paradijsje om terug te komen voor een vakantie of voor een overnachting op doorreis naar of van Zeeland, België of verder zuidelijk

mede-eigenaresse, 14-08-2021

Beste Canaria, dank u wel voor uw review en bezoek afgelopen juni. Uiteraard vonden wij het ook geweldig om u te ontvangen! Samen een drankje doen in 'de Blokhut' was enig! Uiteraard willen we het sanitair zo houden en het 'energetische' aangelegde groen heeft zeker jaarrond onze aandacht. Dat klinkt u vast niet vreemd in de oren. Laat het vooral niet bij een 2e keer blijven, we heten u de volgende keer weer hartelijk welkom! Groet van ons aan u en uw man!

• 8Marian10-08-2021

Aanbevolen

Wij hebben een heerlijke week gehad op deze prachtige camping. De plekken zijn erg ruim. Het mooie groen van gevarieerde aanplant geeft rust en privacy.Sanitair is modern en schoon. Je kan zo vanuit de camping mooie routes fietsen.

• 9Staat v/h sanitair

mede-eigenaresse, 14-08-2021

Dag Marian, dank je wel voor de moeite die je genomen hebt om een review te plaatsen! En nog wel zo'n mooie reaktie. We krijgen er bijna rode wangen van.... Wat fijn dat u uw verblijf als prettig ervaren heeft. Dat geeft ons weer de drive om door te gaan, dus zullen we zeggen: 'Tot ziens"? Heel veel groeten van ons en nogmaals, bedankt!

• 8Monique en Theo26-02-2021

Rust- ruimte - tijd voor jezelf

Bij deze Bed and Breakfast wordt je rustig en kom je tot jezelf. Ruime (huis)kamer, schoon sanitair, je kan voor jezelf koffie of thee naar behoefte zetten. Ook fijn!Omgeving is heerlijk om even te wandelen, te genieten van de natuur, of om een half uurtje naar de supermarkt in het dorp te lopen. Gastvrouw en gastheer zijn erg aardig en indien gewenst, in de buurt. Drankjes staan koel, een koelkast is aanwezig om wat privé-spulletjes in te leggen. Prima ontbijtje, gelijk weer geboekt na een overnachting, zo goed was het de eerste keer bevallen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Bert23-02-2021

Ut Paradèske, een 'veilige' plek!

Schoon met vloerverwarming, ruim sanitair met papieren handdoeken, ontsmettings-middel op vele plaatsen. Plastic wegwerp-handschoenen binnen handbereik. Voorzorg maatregelingen alom. Toch, of misschien wel juist daardoor, is het kamperen op de mini-camping een prettige ervaring geweest en voor herhaling vatbaar. Wij komen graag nog eens terug, maar dan met onze kinderen en grote kleinkinderen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Marieke03-10-2020

Uitstekend adres

Geweldig sanitair en prachtige, royale plaatsen, met aan beide kanten een groene afscheiding.

Camping Ut Paradèske info

Camping-informatie