Camping Ut Paradèske

Meer camping info
Tonen op kaart

51 reviews over Camping Ut Paradèske

• 4Fam de vries04-02-2020

Voor verbetering vatbaar, geen aanrader

In tegenstelling tot andere reviews waren wij niet zo tevreden. Ontvangst was gehaast en gemaakt vriendelijk. Sanitair was niet altijd even schoon. Waarschijnlijk kunnen ze drukte niet aan in zomer. Geen aanrader

• 6Staat v/h sanitair

Monique en Theo van Amelsfoort, mede-eigenaresse, 07-02-2020

Beste fam de Vries, wij waarderen het als mensen een review schrijven, maar dan moet het wel kloppen wat er geschreven wordt. U bent echter nooit op ONZE camping geweest, en zeker niet met jonge kinderen. Dit weet ik, omdat we ouders met kinderen altijd doorverwijzen naar een collega-bedrijf in de buurt, wij zijn een minicamping voor 45+ en niet geschikt voor kinderen, omdat we daar geen speelruimte voor hebben. Verder is het vreemd dat u noemt dat wij de drukte in de zomer niet aankunnen, want het is juist heel stil bij ons op de camping in de zomer. Wij hebben het drukker in voor en naseizoen en toe was u er niet. Ik verzoek u vriendelijk nog eens goed na te kijken op welke camping u precies bent geweest. Er zijn meerdere campings in Goirle, vandaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10Claudia19-08-2018

Gastvrije Top mini camping!

Super vriendelijke en gastvrije eigenaars! We zijn goed geholpen, alles zag er schoon,netjes en fris uit! Fietsen kunnen huren, stonden netjes voor ons klaar bij aankomst. Fijn dat we een los nachtje konden boeken i.p.v. meteen 3 zoals elders in de omgeving. De plaatsen waren ruim en alles is goed onderhouden! Al met al een top mini camping!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Rita Davina18-08-2018

Het was fantastisch

Wij zijn heel gastvrij ontvangen en kregen veel info. Het waren 4 fantastische dagen en hebben veel van de omgeving gezien, gefietst en gewandeld. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in de blokhut met prima bedden. De blokhut is zeker een aanrader, voor wie geen caravan of camper heeft.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Bob Brinkhof10-05-2018

Geweldig!

Geweldige camping voor fietsers op doorreis!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Gerrit30-08-2017

Brabantse gastvrijheid

Het bleek allemaal te kloppen wat de gasten de afgelopen tijd in hun reviews te melden hadden. De ruime plaatsen, het keurige sanitair en de hartelijke ontvangst. Van harte aanbevolen dus!

Monique en Theo van Amelsfoort, mede-eigenaresse, 02-09-2017

Dag Gerrit, Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat gasten tevreden zijn over hun bezoek aan Ut Paradèske. Graag tot ziens!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Riemer24-07-2017

Mini Camping voor één keer, omgeving verkent.

Camping ligt langs een drukke weg, Tilburg- Turnhout. één urinoir, en één wc voor Heren, als het wat drukker is erg weinig dan, voor je Grote boodschap moet je soms 3x terug. plaats gereserveerd voor 8 dagen, het gras was niet even gemaaid op onze plek waardoor het erg lang was.

Monique en Theo, mede-eigenaresse, 27-07-2017

Goede dag mijnheer en mevrouw Riemer, onze dank voor uw review. Helaas kunnen wij de weg niet een aantal meters verplaatsen, dan hadden we dit graag gedaan. Zo ook met uitbreiding van het sanitair, wat helaas niet is toegestaan door de gemeente. We streven er naar om het gras kort gemaaid te hebben voordat de gast arriveert. Onze excuses als dit niet voor uw plekje gelukt was. wij hopen dat u genoten heeft van de mooie fietsomgeving en zijn prachtige bossen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Jacqueline25-06-2017

Mooie plek

Camping is heerlijk rustig gelegen. Mooie grote staplaatsen met eigen watertap en afvoer. Mooie schone sanitair. En verwelkomt met een kopje koffie.

Monique en Theo van Amelsfoort, mede-eigenaresse, 28-06-2017

Dag Jacqueline, dank je wel voor je positieve review. Natuurlijk hebben we je ook gevraagd of alles naar wens was geweest, maar het is ook heel fijn om dit te kunnen lezen. Het is zeker ook nuttig voor andere gasten, die twijfelen of ze naar Ut Paradèske zullen gaan. Want twijfelen, dat hoeft na zo'n review vast niet meer. Bedankt en wellicht tot ziens!

Gereisd in juni 2017

• 10Yvonne04-06-2017

Prachtige en gemoedelijke camping.

Wij zijn 10 dagen met onze caravan op de camping geweest. Ontvangst met een lekker kopje koffie en een praatje. Het voelde voor ons als "thuiskomen" wat een vriendelijkheid, dit is echte Brabantse gastvrijheid!! De camping had ruime plaatsen met voldoende beschutting en schaduw. Heel leuk idee om de plaatsen te vernoemen naar de soort boom die erbij stond, bv berk eik enz. Het sanitairgebouw was in een woord fantastisch! Lekkere warme ruime douches en ook t toilet lekker ruim. Verder toiletpapier handzeep en handdoek aanwezig. Het sanitair werd heel goed schoongehouden. Mooie omgeving van alles te doen en prachtig om te fietsen. Wij gaan zeker nog eens terug naar deze camping.

Monique en Theo, mede-eigenaresse, 06-06-2017

beste Yvonne, dank je wel voor je lovende woorden. Natuurlijk hadden we elkaar op de camping ook wel eens gesproken en wisten we dat jullie je prettig voelden op je plekje, maar het is ook zeker leuk om het bevestigd te zien en te lezen in een review. We hopen je nog eens in de toekomst de handen te mogen schudden, voor nu heel erg bedankt voor je bijdrage aan tekst en sfeer op de camping.

• 8Gera van Busschbach03-06-2017

Hemels huisje

Super ontvangst,Monique altijd vriendelijk,tijd voor een praatje,de broodjes zijn smorgens heerlijk met goedemorgen,eet smakelijk erop.De wasmachine duurt 20 min super daarna in de droger gedaan en het lag weer opgevouwen voor me klaar.De beesten varken ,ganzen en geiten zijn ook leuk aanwezig al met al hebben we prachtige 12 dagen hier gehad.

Monique, mede-eigenaresse, 06-06-2017

Dag Gera, dank je wel voor je lovende woorden. Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad in 'de Blokhut'! Uiteraard hielp daar het prachtige weer ook een beetje aan mee. Een ontbijtbroodje bakken we graag voor de gast, en wat is er dan leuker dan er een goede-morgen bij gewenst te krijgen? Het blijven de kleine dingen die het doen, en daar gaan we dan ook voor! Dat kleine beetje service, om je een nog beter vakantiegevoel te geven! Wij vonden het fijn jullie als gast te ontvangen, bedankt voor je tijd om deze review te schrijven, het gaat jullie goed!

• 7Moon29-05-2017

Heerlijk paradijsje

Bij ontvangst koffie gekregen. Mooie ruime plekken met aan de zijkanten ook schaduw wat wij echt heel prettig vonden. Keurig sanitair . Er is eventueel ook een koelkast met vriezer beschikbaar. Wasmachine en droger tegen betaling €6,00 p. beurt. Ook hadden ze fietsen gereserveerd voor ons ( wel reseveren van te voren )

• 8Staat v/h sanitair

12 tips over Camping Ut Paradèske

• Famillie Austen- van Heur, 09-08-2012

Wij huurden enkele dagen de tavelsleeper (vouwwagen). Dit is heel goed bevallen en is een echte aanrader. Voordeel is dat je geen tijd verliest met opbouwen en afbreken van je eigen tent. Je hoeft geen eigen camperspullen mee te nemen want de tent is volledig ingericht. Wij hoefden enkel de specifieke spullen voor onze dochter mee te nemen, want de rest was aanwezig. Dat heeft ons veel gesjouw bespaard!

Bovendien is de huurprijs van de travelsleeper erg interessant.

• HJ Schönwetter, 01-08-2012

Een tip om te bezoeken is het klooster in Moergestel omdat, je er lekker kunt eten en divverse zelfgemaakte producten proeven en kopen.

• Fam. Austen, Sittard, 02-08-2012

De camping is bijzonder geschikt voor (groot)ouders met klein(e) kinderen. Het centrum van Goirle bereik je op de fietsin minder dan 10 minuten en alle grote winkelnamen zijn er aanwezig. Het centrum van Tilburg ligt op ongeveer 30 minuten fietsen van de camping. Met de auto kun je naar de Efteling, Beekse Berken, enz. Ook zijn er veel restauratjes, musea en andere activiteiten in en rond Goirle.

Het huren van de vouwwagen is ook erg interessant. Je hoeft niet al je kampeerspullen mee te nemen.

1 vraag over Camping Ut Paradèske

• Monique, 22-03-2016

Accomodatie in de verhuur?

goede morgen, hebben jullie ook een ruimte of verblijfsaccommodatie om te huren?

Camping Ut Paradèske info

• Aantal sterrenstersterstersterster